Choke bevestiging

Post hier al je vragen over de Renault 5. Oer5/Alpine/GTE/GTX/GT Turbo
Plaats reactie
Koochy
Berichten: 27
Lid geworden op: do 29 nov 2007 20:33
Locatie: Tongeren (Belgium)

Kan er hier iemand een duidelijke foto plaatsten hoe de choke kabel aan de carb gemonteerd is.

Vorige eigenaar had deze er van af gedaan bijgevolg dat ik niet weet hoe ik dat er terug op moet monteren. Nu het koude weer eraan komt is dat echt geen doen om zonder choke te rijden.

Alvast bedankt.
Koochy
Berichten: 27
Lid geworden op: do 29 nov 2007 20:33
Locatie: Tongeren (Belgium)

Niemand? :shame:
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Ik moet zeggen dat ik zelf ook niet precies meer weet hoe dat ding aangesloten zit, maar misschien kun je iets met deze foto's? :S

http://picasaweb.google.com/Merizzle/20 ... lt5GTTurbo#
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Paar keer met t gas pompen en starten maar :p

Maar zit gewoon met zo'n klemmetje op zijn plek...
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
ejk
Berichten: 118
Lid geworden op: ma 5 mei 2003 20:37
Locatie: eindhoven

Gaat het over een GT? Mocht je het klemmetje kwijt zijn, dan lukt het ook wel met een slangklem. Helemaal losdraaien, door de sleuf steken en daarmee de kabel vastzetten. Als de buitenkabel maar vast zit en de binnenkabel nog kan bewegen.

E
Koochy
Berichten: 27
Lid geworden op: do 29 nov 2007 20:33
Locatie: Tongeren (Belgium)

Ja het over een gtt. Weet niet juist hoe ik het moet uitleggen, maar ik ben dat veertje wat op dat stukje staat ook kwijt. Zal proberen in de loop van de week foto's te trekken want is moeilijk zo uit te leggen en ik ben op het gebied van auto's een leek :blush:
ejk
Berichten: 118
Lid geworden op: ma 5 mei 2003 20:37
Locatie: eindhoven

Als je het nog zoekt, stuur even een pm met je mail adres. Ik heb wel een foto maar uploaden gaat even te traag.

grtn,
Erik
Plaats reactie