Evo Van Patrick blijft!

Post hier al je vragen over de Renault 5. Oer5/Alpine/GTE/GTX/GT Turbo
Patrick
Berichten: 3146
Lid geworden op: wo 14 nov 2001 0:00
Locatie: ulestraten

Ja mensen, het is zover... Het was een beetje misterieus maar ik kan nu even een topic erover aanmaken en maak daarbij bekend dat ik de gelukkige nieuwe eigenaar ben van de evo 5 van Arno Vlielander beter bekend als jiggyMF.

Ik heb echt heel veel en heel lang zitten kijken op verschillende auto markt pagina's en was eigenlijk gewoon op zoek naar iets extra's.
Waarom 1 rijden als het er 3 kunnen zijn :D we hebben de mogelijkheid en daar wil ik graag gebruik van maken.

Ik had al een aantal keer de advertentie gelezen van Arno maar moet daarbij eerlijk zeggen dat de toenmalige vraagprijs voor mij iets te hoog gegrepen was.
Dus toen ik een avond weer aan het kijken was zag ik opeens dat de vraagpijs behoorlijk was verlaagd, hierop heb ik meteen geantwoord en ben ik in contact gekomen met Arno maar die had de mededeling dat eerst iemand anders kwam kijken.

Dat was even een domper maar Arno vondt dat wel zo netjes om dat even af te wachten en heeft mij laten weten dat ik de eerst volgende was.
Na een tijdje viel de mail in de bus met de mededeling dat dat met die andere persoon waarschijnlijk op niets liep uit te draaien en ik mocht komen kijken.

Alles geregeld en met auto ambulance erheen gereden samen met mijn vriendin en dochter, de rit was opzich wel leuk maar het duurt allemaal veel te lang als je ergens naar wil gaan kijken :)
Dan rijden we de straat in en dan ben je al aan het kijken waar die zou staan, links kijken rechts kijken.... Nummertjes kijken, we moeten nog een stukje en dan....
Normaal zijn foto's veel mooier dan het eigenlijk is,.....maar hier was het direct :super:

Arno kwam eigenlijk al direct naar buiten en ik moet zeggen dat het allemaal goed aanvoelde, iets wat je meteen zag is dat de auto inderdaad niet op een week of twee is gebouwd.
Wat zeker te zien is dat er heel veel aandacht is besteed aan opbouw en afwerking, er zijn een paar hele kleine details wat bij de rest van de auto gewoon te verwaarlozen zijn en die tezijnertijd gewoon eventjes de aandacht krijgen, maar dat is zo minimaal dat er niet eens over gesproken hoeft te worden.

Nu eerst wat foto's:

[img]http://img193.imageshack.us/img193/3861/juni2009118.jpg[/img]
[img]http://img193.imageshack.us/img193/2654/juni2009140.jpg[/img]
[img]http://img193.imageshack.us/img193/2420 ... 09158l.jpg[/img]
[img]http://img193.imageshack.us/img193/1687/juni2009163.jpg[/img]
[img]http://img193.imageshack.us/img193/9831/juni2009168.jpg[/img]
[img]http://img193.imageshack.us/img193/1544/juni2009201.jpg[/img]
[img]http://img193.imageshack.us/img193/7760/juni2009208.jpg[/img]
[img]http://img193.imageshack.us/img193/1741/juni2009209.jpg[/img]

Zoals jullie zien is het opladen van de auto geen makkie geweest, maar ik had gelukkig nog van alles in de bus liggen waar ik me goed mee heb kunnen helpen.
Verder is alles heel fijn verlopen, Arno had een goed gevoel bij de verkoop aan mij dus dat is ook mooi.

In middels staat de auto op de oprit en is al voorzien van nieuwe bougies daarbij hij niet lekker liep, en een nieuwe accu... Ook heb ik de achter zij ruitjes vervangen omdat ik die al had staan voor de blauwe die toch nog niet af is.
Ik ben heel blij met deze nieuwe aanwinst en zo ook mijn vriendin die ook helemaal weg is van de 5jes, is wel zo fijn als je partner het ook leuk vindt allemaal.

Ik ga nu bij deze ook afstappen van de naam 21 Turbo daar deze niet meer bij me past, en jullie raden het al :lol: Patrick 21 Turbo gaat Evo...


Patrick 21 Turbo wordt Patrick 5gtt-Evo
Laatst gewijzigd door Patrick op za 6 feb 2010 23:16, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Jacob Priem
Berichten: 1676
Lid geworden op: ma 21 mei 2007 18:34

Gefeliciteerd met de Evo!!

Blijft een behoorlijk unieke uitvoering :worship: (Y)
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

hahaha... Lekker bezig, Pat! Heb je er nu 3 staan? Het virus is weer compleet toegeslagen!

1 van de mooiere 5jes around! (Y)
paulvanrooij
Berichten: 26465
Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
Car: Twingo GT
Locatie: Oss
Contacteer:

mooi ding hoor, veel plezier ermee (Y)
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18298
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Pat, pat, pat.... weet je zeker wat je doet ?? :p :wink:

Feli met de aankoop. (Y)

Voor het wijzigen van je username moet je ff contact opnemen met Riel, Gabri of Martijn van Leeuwen.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Allartino
Berichten: 1147
Lid geworden op: vr 21 mar 2003 18:13
Locatie: Utrecht

heb er ook nog even over zitten twijfelen, omdat ie zo flink aangepakt was, maar vond 'm echt te lelijk :p

Gelukkig heeft iedereen een eigen smaak :)

gefeliciteerd met de aankoop (Y)
5GTT & clio II 1.6 16v
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

echt een super karretje (Y) evo kit is ook niet mijn smaak maar hij ziet er verder wel super uit!!!

gefeliciteerd met de aankoop :wink:
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

super dat ie bij een liefhebber gekomen is en niet zon achterstevoren petje figuur! (Y)

hoop dat je er veel plezierige kms mee mag maken.
Jeroen - CycoMiko
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 25 jan 2009 10:52
Locatie: Drachten

Gefeliciteerd man, ziet er goed uit! :D
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Nou Pat gefeliciteerd,

Ding is nog niet naar België maar scheelt nu niet veel meer :P

Suc6 ermee!
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Patrick
Berichten: 3146
Lid geworden op: wo 14 nov 2001 0:00
Locatie: ulestraten

Ja mannen,dank jullie wel voor de felicitaties.Ik zie ook een aantal opmerkingen waarom mensen het niet wilden doen.
Ik ben ook geen evo fan,maar ik heb gewoon zitten kijken en zitten lezen en dat meerdere malen en op een gegeven moment was ik verkocht.
Al helemaal toen dat moment synchroon liep met de vraagprijs die gezakt was.

Ik zag ook dat iemand em te lelijk vond,nou ik zal je zeggen dat ik nu met het stoeltje op de oprit ga zitten kijken en zit te genieten.Gewoon vanwege het feit dat het totale plaatje klopt,vanwege zijn specs enzo.
We hebben natuurlijk ook nog onze andere 2 gtt's die we beiden oldscool willen houden,en dan heb ik zoiets van dan mag dit er best bij.

Ik ga deze week weer een raffel onderdelen halen bij ome reno,zoals een nieuwe neus een nieuwe zijkant rechts een nieuwe binnen en nieuwe buiten dorpel,nieuwe krikpunten etc etc etc voor de blauwe.

Heb voor de grijze een nieuwe voorruit enzo ook voor de blauwe,nieuwe zij ruitjes en engelse achterlichten.
Dat is wel zo handig als we een keer naar engeland gaan :klop:
kentekenplaat verlichting en nog wat kleine dingen die ik straks weer ga vermelden in het nd-zj topic

Maar beste vrienden het virus is hier inderdaad toegeslagen,en het kan en het mag :grin:
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
ARNO16V
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:00
Locatie: Meppel
Contacteer:

Gefeliciteerd man! Mooi apparaat!! :p
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Leuk man patrick echt gaaf, wat speciaals!
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
sieger everts
Berichten: 1742
Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
Locatie: Assen
Contacteer:

heel mooi apparaat (Y) , als ik mijn huidige niet had, was ik zeker voor deze gegaan. Veel plezier ermee
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Erg gaaf Patrick!

Super dat die in goede handen gebleven is. (Y)

Ik neem aan dat je je EBS zoektocht nu even uitstelt?! :)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Willeon de Zoete
Berichten: 7023
Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
Locatie: Ruinerwold

Via deze weg nogmaals van harte Patrick!
Echt een bruut apparaat! Heel houden!

Je weet het, ik stond na jou op de lijst, dus mocht je 'm ooit weg willen doen.... :D
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

Gefeliciteerd Patrick, enorm gaaf ding :worship:
wilco blue
Berichten: 1083
Lid geworden op: za 27 jul 2002 15:19
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Nieuwstadt

Chris schreef:Erg gaaf Patrick!

Super dat die in goede handen gebleven is. (Y)

Ik neem aan dat je je EBS zoektocht nu even uitstelt?! :)
haha chris jij kent patrick nog niet.

Nou wagen zag er zeer strak uit echt een mooi beestje .
:worship: .
zelfs yvonne vond het een super nette wagen en een heel mooi kleurtje trouwens
Patrick
Berichten: 3146
Lid geworden op: wo 14 nov 2001 0:00
Locatie: ulestraten

Ja weer genoten van de reacties,is echt top....nou Chris ik blijf zoeken naar een EBS,want je vindt ze niet zomaar en het zijn echt auto's om te hebben.
Ik heb mijn lux wagen verkocht en ik ben dat geld lekker aan het uitgeven aan 5jes en als het op is stop ik met kijken naar een EBS :lol:

Heb dit altijd al zo gewild en ik heb ook de plaats om ze te zetten,dus dat maakt het nog eens even makkelijker ook.
Ja willeon..........zuur voor je vriend :-( ik leef met je mee,maar je kan het me niet ontnemen dat ik ook tussendoor geniet van de evo :)
Ik kan je af en toe een foto sturen en vertellen hoe het met em gaat,en ja ik zal aan je denken mocht het zijn dat er crisis uitbreekt hier :lol:
We hebben vanavond de garage aan huis leeg gemaakt,en hij staat nu mooi binnen.Mijn vriendin zit naast me en zegt dat ik volgens haar het liefst in de garage zou slapen,wat een straf zou dat zijn zeg :smile:
Ach we passen de boel mooi aan hier,het wordt gewoon een 5jes boel,heerlijke auto's en wat een aandacht van de mensen dat je krijgt.

Maar goed Chris jij je antwoord ja we blijven op zoek naar een EBS,Willeon jij bent de eerste en de rest ook onze dank voor het reageren (Y)

Snel weer een paar pica's,morgen eerst eens kijken voor een fatsoendelijke taxateur dat ie fatsoendelijk verzekerd kan worden.

Mensen de groeten en ^O^
Laatst gewijzigd door Patrick op ma 29 jun 2009 22:43, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Patrick schreef:dat ik nu met het stoeltje op de oprit ga zitten kijken en zit te genieten.Gewoon vanwege het feit dat het totale plaatje klopt,vanwege zijn specs enzo.
Maak dr dan is ff een paar mooie foto's van Patrick, ben benieuwd. Ik ken die auto alleen van die 2 advertenties op internet
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Patrick
Berichten: 3146
Lid geworden op: wo 14 nov 2001 0:00
Locatie: ulestraten

kijk eens bovenaan,staan allemaal linkjes naar foto's :wink:
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Willeon de Zoete
Berichten: 7023
Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
Locatie: Ruinerwold

Ik hou je er aan Patrick! Maar bedankt voor het medeleven! :lol:
Patrick
Berichten: 3146
Lid geworden op: wo 14 nov 2001 0:00
Locatie: ulestraten

Nou mensen we zijn met de evo op keuring geweest,dat wil zeggen dat ik Veronique heb gestuurd en die ging met een vriendin.
Ik denk lekker makkelijk en de meiden hadden zich al leuk aangedaan :lol:
Maar daar kwam het probleem,welke brug moesten ze op,ja juist die brug wat ze niet verwachten.die haalden ze dus niet.
Ik dus hout gaan halen waardoor ik zou kunnen uitvullen mocht het nodig zijn,en het was nodig want de lul de keuringsmeester van een behanger liet me door rijden tot de bumper deed raken :@ wat een ezel,zwaaien het lukt niet.
Ik terug met de auto,uitgevuld met hout en opnieuw,toen zwaaide hij af van lukt niet,handrem erop ik kijken en ik zeg lukt wel!!Hij had er echt de P in dat het wel lukte en volgens mij is hij liefhebber van bmw ofzo en waardeert hij niet de charmes van een renault.
Maar F... it en keuren die hap,lichten knipperlicht remlichten een zuchtende toeter haha bla bla bla en in ene staat hij wat dom te wijzen op de kenteken verlichting die er niet in zit zo van knip en ik heb je :stfu

Maar Veronique was al gaan vragen voor een nieuw lampje,dus weer pech voor de :Censored:
veder keuren,alles is goed en co meting,trrrrrr 9%,sjit en nu.....voelen slangetjes knijpen co schroefje deed niks en na een tijdje zat ik even aan de choke gedeelte(choke ontbreekt!)en in ene liep ie op 1 % :worship:

Wat ik deed geen idee,dus overal af blijven en afmelden die hap....ach ja,bodem kontrole,ik heb overal foto's van gemaakt en dat irriteerde hem ook behoorlijk :lol: hij zei nog dat als het drukker was ik pech had gehad,nou ik denk anders want ik doe het toch....ik zei nog het is voor de site maar het boeide hem niet zoveel...de :WTF:

Maar goed,de auto is goed gekeurd en daar gaat het eigenlijk om toch,dus dat is weer in orde,nu de afstelling nog want hij loopt als een :Censored: alweer

Hier wat foto's:

[img]http://img27.imageshack.us/img27/7600/j ... 009057.jpg[/img]
[img]http://img27.imageshack.us/img27/1608/j ... 009058.jpg[/img]
[img]http://img27.imageshack.us/img27/641/ju ... 009060.jpg[/img]
[img]http://img27.imageshack.us/img27/7872/j ... 009061.jpg[/img]
[img]http://img27.imageshack.us/img27/2563/j ... 009062.jpg[/img]
[img]http://img27.imageshack.us/img27/2888/j ... 009063.jpg[/img]
[img]http://img27.imageshack.us/img27/9733/j ... 09066o.jpg[/img]
[img]http://img27.imageshack.us/img27/6469/j ... 009076.jpg[/img]

Groetjes :wink:
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

toch vind ik die spiegels niet passen op zoon 5, maar goed.

Je kan weer een jaar Limburg e.o onveilig maken met dat ding :P
Was toch iets met de afstelling van dat ding? of is dat opgelost?
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Patrick
Berichten: 3146
Lid geworden op: wo 14 nov 2001 0:00
Locatie: ulestraten

Wouter de Wit schreef:toch vind ik die spiegels niet passen op zoon 5, maar goed.

Je kan weer een jaar Limburg e.o onveilig maken met dat ding :P
Was toch iets met de afstelling van dat ding? of is dat opgelost?
Ik zal je zeggen dat als je 2 originele 5gtt's hebt staan dat je deze zeker heel snel mooi gaat vinden,het is zeker een kwestie van smaak.
Ik heb de auto volledig geaccepteerd zoals ie is en ik moet je zeggen dat ik er graag naar kijk.
De auto loopt ruk omdat ie inderdaad niet goed is afgesteld,en daar heb ik voor gebeld,maar wegens verhuizing kon ik daar nog niet terecht.
Maar opzich liep de auto voor de keuring goed,maar toen het co goed was liep ik harder dan de auto.

Nee hij moet echt even nagekeken worden door een persoon met kennis van zaken en dat gaat goed komen.

Verder is alles een kwestei van smaak :wink:
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Willeon de Zoete
Berichten: 7023
Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
Locatie: Ruinerwold

Smaken verschillen gelukkig.
Ik vind die spiegels perfect bij het totaalplaatje passen.

Op een standaard 5-je is het inderdaad geen p, maar bij deze evo uitbouw past het mooie bij alle rondingen. (Y)
ARNO16V
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:00
Locatie: Meppel
Contacteer:

Idd!! Is een heerlijk wagentje om te zien! :p (Y)
Michel S.
Berichten: 2932
Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: Gulpen
Contacteer:

Hey Patje

Gefeliciteerd met je aanwinst.. Had je mijn Pm nog gekregen?

Nogmaals proficiat met de aanwinst.
Synchro
Berichten: 141
Lid geworden op: zo 2 dec 2007 19:07
Locatie: Hulsberg

mooi ding om te zien (Y)
pff wat een gedoe met die keuring... daar kom je voorlopig dus niet meer :D
Hans R.
Berichten: 1329
Lid geworden op: ma 19 nov 2001 0:00
Locatie: Grubbenvorst

Gefeliciteerd Patrick,
de evo is niet mijn ding maar het totaal plaatje ziet er wel goed uit, vooral met die specs.

Ik heb hier nog een blauwe gtt staan met 1 deur en een halve motor.. komt het je bekend voor? ;)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Mooi ding (Y) (Y)
Evokit past naar mijn mening wel bij een vijf, lekker hoekig (Y)
Ik zou er alleen een andere grill indoen, voor de rest :worship: :worship:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

eerst een gewone crab er op kletsen en de huidige uitelkaar draaien en de onderdelen controleren en ook goed kijken naar de sproeiers.
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Abel schreef:eerst een gewone crab er op kletsen en de huidige uitelkaar draaien en de onderdelen controleren en ook goed kijken naar de sproeiers.
Waar ga je dat plaatsen dan?
[img]http://www.dpi.nsw.gov.au/__data/assets ... e-crab.jpg[/img]
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

:lol:

damn, was natuurlijk carb.. (S)
Patrick
Berichten: 3146
Lid geworden op: wo 14 nov 2001 0:00
Locatie: ulestraten

Hans R. schreef:Gefeliciteerd Patrick,
de evo is niet mijn ding maar het totaal plaatje ziet er wel goed uit, vooral met die specs.

Ik heb hier nog een blauwe gtt staan met 1 deur en een halve motor.. komt het je bekend voor? ;)
:nee: help me eens met wat je bedoeld :wink:
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Plaats reactie