He Pat, gefeliciteerd met de aankoop van de EVO ziet er strak uit, wel blijven opassen met drempels...
Net over de grens staat nog een cabrio http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vpaiapbyvpf2
Groeten Ger
Evo Van Patrick blijft!
Ha die Ger
Hoe is het ermee, en met de paarse?
Hoe is het ermee, en met de paarse?
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc32 ... GA0332.jpg[/img]
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc32 ... GA0331.jpg[/img]
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc32 ... GA0330.jpg[/img]
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc32 ... GA0329.jpg[/img]
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc32 ... GA0328.jpg[/img]
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc32 ... GA0331.jpg[/img]
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc32 ... GA0330.jpg[/img]
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc32 ... GA0329.jpg[/img]
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc32 ... GA0328.jpg[/img]
Mooi hè deze foto's
Bedankt Willeon, helaas is de keuze gevallen op de EVO.
Wegens de schade aan de grijze 5 van Veronique heb ik besloten om met delen van de grijze 5 van Veronique de evo gewoon terug aan te passen naar een "normale" 5.
Ik ga een bepaald deel van de specs eraf knallen, voorbeeld daarvan zijn de spruitstukken en de zeer apparte side pipe.
Ook kan ik dan delen gebruiken van de grijze 5 om de blauwe van mij af te bouwen... krijg de hik van de kosten en het zoeken naar bepaalde delen.
Maar niet getreurd, de grijze 5 blijft wel, daar kan ik rustig als die helemaal kaal is lekker mee opnieuw beginnen.
Dus we houden er 4 maar maken er op dit moment gewoon 3 helemaal in orde en er gaat niks de deur uit!!!!!
Denk dat deze rekensom het beste past en ook gaat werken,... zijn jullie het er mee eens?
Bedankt Willeon, helaas is de keuze gevallen op de EVO.
Wegens de schade aan de grijze 5 van Veronique heb ik besloten om met delen van de grijze 5 van Veronique de evo gewoon terug aan te passen naar een "normale" 5.
Ik ga een bepaald deel van de specs eraf knallen, voorbeeld daarvan zijn de spruitstukken en de zeer apparte side pipe.
Ook kan ik dan delen gebruiken van de grijze 5 om de blauwe van mij af te bouwen... krijg de hik van de kosten en het zoeken naar bepaalde delen.
Maar niet getreurd, de grijze 5 blijft wel, daar kan ik rustig als die helemaal kaal is lekker mee opnieuw beginnen.
Dus we houden er 4 maar maken er op dit moment gewoon 3 helemaal in orde en er gaat niks de deur uit!!!!!
Denk dat deze rekensom het beste past en ook gaat werken,... zijn jullie het er mee eens?
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
het is wel apart. hij mag iets lager vind ik.. vooral de achterkant
snap die bumpers ook nooit, die achterbumper, kneitersduur maar hij is niet eens recht..
verder puike bak hoor
snap die bumpers ook nooit, die achterbumper, kneitersduur maar hij is niet eens recht..
verder puike bak hoor
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Mee eens Pat!
Succes ermee.
Succes ermee.
Mee eens dat bepaalde delen ietwat aan de afwerking missen, maar we moeten niet vergeten dat het nog altijd past bij de reno techniek van toen met de marges van toen.Martijn Kool schreef:het is wel apart. hij mag iets lager vind ik.. vooral de achterkant
snap die bumpers ook nooit, die achterbumper, kneitersduur maar hij is niet eens recht..
verder puike bak hoor
Als je nu een goeie foto maakt van een otto model auto en je doet dat een beetje netjes in de natuur alsof het een echte is dan moet je ook al goed kijken.
De auto's van nu die hebben dus betere aansluiting van plaatwerk dus dat gaat nu niet meer op.
Nou heel simpel, we proberen ermee naar de opnenigs meeting te komen dus kunnen jullie me daar afzeiken
Nee flauwekul natuurlijk, ieder zijn smaak.... maar na een aantal problemen met de 5 van Veronique heb ik gewoon het besluit genomen om het zo te doen.
Lijkt me gewoon geen verkeerd plan
Ik zie het wel zitten
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Erg goed dat ze in goede handen blijft.
Hoewel de Evo uitdossing natuurlijk wel erg uniek is!!!
Dus nie teveul an versleuteluh!
Hoewel de Evo uitdossing natuurlijk wel erg uniek is!!!
Dus nie teveul an versleuteluh!
Evo uitdossing blijft behouden! Maar bepaalde dingen genoemde specs als spruitstuk waar ik nu foto's voor ga neme voor Roy die gaan er wel vanaf.
Dus in de verkoop en mocht je interesse hebben gewoon een gil geven.
We hebben de EVO vandaag gehaald, en toch heel vreemd... een maand of 2 geleden was ik blij dat hij hier weg was en ik em niet meer zag en nu ben ik blij dat ik em weer zie
Ben ik nou gek of uhhhhhh................
Dus in de verkoop en mocht je interesse hebben gewoon een gil geven.
We hebben de EVO vandaag gehaald, en toch heel vreemd... een maand of 2 geleden was ik blij dat hij hier weg was en ik em niet meer zag en nu ben ik blij dat ik em weer zie
Ben ik nou gek of uhhhhhh................
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
wat voor spul gaat er dan zoal vanaf ?
gewoon je eerste post editten en dan subject veranderen...
Waarom gaan deze eraf dan? Mede door die "speciale" spruitstukken kwam hij aan de 200 pk, toch?Patrick schreef:Apparte spruitstukken en de uitlaat die uitgevoerd is als side pipe.
Deze delen worden weer vervangen door origineel
5 GT Turbo '88 GT5
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18299
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Persoonlijk vind ik het zonde om iets van het motorische gedeelte te downgraden naar wat anders ... Deze wagen is in deze set up & look zo bekend...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Advies van een kenner (Maurice, MB) was om als eerste de spruitstukken te vervangen door origineel (of aangepaste originele ss).
En zo'n advies sla je niet in de wind lijkt me.
Ook de turbo staat door de aanpassingen te dicht bij het schutbord/de ontsteking.
Ik denk dat Patrick daar wel degelijk mee aan de slag gaat.
Er zit potentie in het blok, maar in de huidige set-up komt het er niet voor de volle 100 % uit.
En zo'n advies sla je niet in de wind lijkt me.
Ook de turbo staat door de aanpassingen te dicht bij het schutbord/de ontsteking.
Ik denk dat Patrick daar wel degelijk mee aan de slag gaat.
Er zit potentie in het blok, maar in de huidige set-up komt het er niet voor de volle 100 % uit.
Dat heb ik gedaan maar dat gaat dus niet, bij eerste post kan ik niet aan de topic naam komen.tutuur schreef:gewoon je eerste post editten en dan subject veranderen...
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Setup & look, laat ik het zo zeggen..... 200 pk never nooit niet nergens.Arco Straver schreef:Persoonlijk vind ik het zonde om iets van het motorische gedeelte te downgraden naar wat anders ... Deze wagen is in deze set up & look zo bekend...
Ik heb ook op mijn advertentie op marktplaats gezet dat het een goed voorbereide auto is,.... meer kan ik er niet van maken want ik ga niet liegen.
Spruitstukken zijn gewoon een leuk stukje werk maar hebben totaal maar ook totaal geen enkele meerwaarde op het vermogen van de auto.
Het is een opzet die okè kan zijn maar het vervelende is dat door deze spruitstukken de uitlaat tegen het schutbord op zit. Werkelijk geen mm speling.
Ik ga dus standaard spul terug plaatsen en ik heb zelf het idee dat we dan een hele leuke auto kunnen rijden.
Maar het beschreven monster,.............. wie in monsters wil geloven mag dat van mij Verder doe ik het uitvoeren zoals beschreven maar als jullie meer pk's willen dan heb ik een mooi spruitstuk set te koop met een side pipe.
Goed voor 200 pk
Succes met bieden
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
-
- Berichten: 1083
- Lid geworden op: za 27 jul 2002 15:19
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Nieuwstadt
.
Hij heeft het licht gezien .
Es d'r eine good bezig is bis dich dat noe .
Hij heeft het licht gezien .
Es d'r eine good bezig is bis dich dat noe .
Daanke vreund veur dien vreuntelik beriech
Mehr ut weurd es tiet dat veer es even goon kieke wie veer ut allemoal oan goon pakke
mehr idd is ut lempke beij mich goon branne
Dus moos eve langs koame en daan moote veer es eve babbele
Tot gauw en groete oan die vreuwke
Mehr ut weurd es tiet dat veer es even goon kieke wie veer ut allemoal oan goon pakke
mehr idd is ut lempke beij mich goon branne
Dus moos eve langs koame en daan moote veer es eve babbele
Tot gauw en groete oan die vreuwke
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
Ha vreund,
ik wist wel dat ie niet wegging , de Evo...
Maak er maar wat moois van, als je de grijze gaat doneren aan je andere vijfjes , waar gaat Veronique dan in rijden eigenlijk?
ik wist wel dat ie niet wegging , de Evo...
Maak er maar wat moois van, als je de grijze gaat doneren aan je andere vijfjes , waar gaat Veronique dan in rijden eigenlijk?