Goeiedag allen,
Na ja ik ben vrij nieuw met een auto met turbo.... maare nou hebt ik dus een 5 GTT naast me clio RS.. Eerste dagen super gelopen... Druk liep mooi tot +/- 1 bar bij zo`n 4000 toeren... Nu is deze teruggevallen naar 0,2 bar met 4000 toeren... een kameraad van me denkt da de wastegate naar de filostinos is... maarja is een daf monteur en moest het maar es aan de pro`s gaan vragen haha ...
dus bij deze wat denken jullie naar deze uitleg...
Gr Germain
Wastegate kapot?
-
- Berichten: 787
- Lid geworden op: do 31 mei 2007 12:51
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Locatie: 's-Hertogenbosch
- Contacteer:
Ik zou je slangen eens na kijken of deze niet los geschoten of gescheurd zijn....
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: wo 8 dec 2004 9:05
- Locatie: Assendelft
simpelweg gewoon ergens drukverlies?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Ja, controleer alle inlaatslangen en vergeet de standaard intercooler zeker niet, die staan er om bekend dat ze ploffen. Worden meestal versterkt met een ijzeren band erom heen.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: wo 8 dec 2004 9:05
- Locatie: Assendelft
tnx voor de hints en tips ik gaat er even onder liggen en boven hangen
Grtz Germain
Grtz Germain
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: wo 8 dec 2004 9:05
- Locatie: Assendelft
idd een gescheurde slang morgen ff vervangen bedankt voor de hulp... er mag een slotje op lijkt mij