Hulp gevraagd bij starten volvo480 blok in Renault 5
-
- Berichten: 407
- Lid geworden op: do 11 dec 2008 21:45
- Car: GT Turbo Blue Sport
- Locatie: Putten
- Contacteer:
Oke ik heb hier dus nog een Renault 5 gtt staan waar ik ongeveer een jaar geleden een 480 turbo blok in heb gezet. Het blok start wel alleen kom ik niet helemaal uit de benzinetoevoer. Nu zoek ik iemand die dit vaker heeft gedaan en mij wil helpen het blok lopend te krijgen.
Renault 5 GTT Fase I,Renault 5 GTT Fase II,Renault 5 GTT Blue Sport
Originele drukregelaar eruit, toevoerleiding bovenop branstofrail, retour op drukregelaar van de volvo? Het kan eigenlijk niet missen, wel even toevoer en retour goed.
-
- Berichten: 407
- Lid geworden op: do 11 dec 2008 21:45
- Car: GT Turbo Blue Sport
- Locatie: Putten
- Contacteer:
Ja dat heb ik gedaan, maar zou het kunnen dat de injectoren verstopt gaan zitten als het blok een tijd stil gestaan heeft?
Renault 5 GTT Fase I,Renault 5 GTT Fase II,Renault 5 GTT Blue Sport
Onwaarschijnlijk.Liep hij voorheen wel goed? Is de benzine niet 'om'?
Injectoren kunnen verstopt raken door verharsen van oude "moderne" benzine. Bij een Bosch service punt is het heel eenvoudig te testen of ze goed werken en de juiste staal hebben.
Kosten ca 25 euro.
Je kunt natuurlijk zelf ook de rail los nemen en kijken als je de startmotor laat draaien of er wat uitkomt. De inspuitventielen kun je niet met permanent 12 volt testen. Dan gaan ze stuk. Bij een Bosch service punt worden ze met een puls signaal aangestuurd.
Kosten ca 25 euro.
Je kunt natuurlijk zelf ook de rail los nemen en kijken als je de startmotor laat draaien of er wat uitkomt. De inspuitventielen kun je niet met permanent 12 volt testen. Dan gaan ze stuk. Bij een Bosch service punt worden ze met een puls signaal aangestuurd.
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak