Heb een vraagje.
Heeft iemand enig idee waar je aan een adaptorplaat kunt komen voor een 21T koppelingshuis naar een Ford t9 versnellingsbak?
Heb deze namelijk nodig zodat ik mijn eigen koppelingshuis kan blijven gebruiken(voor de bdp gever en hydraulische koppeling)en wil de Ford bak erachter proppen.
Project met 21 T motor
Die UN1 wordt redelijk veel gebruikt in de autocross, dus je zou eens in die richting kunnen zoeken.
Als je zelf gaat klussen zou ik altijd het koppelingshuis gebruiken dat bij de bak hoort, je voorkomt dan problemen met het functioneren van de bak zelf. Zo'n sensorretje, en een koppelingsbediening, zijn niet zo spannend om er aan te klussen. (we heten niet allemaal maik )
Als je zelf gaat klussen zou ik altijd het koppelingshuis gebruiken dat bij de bak hoort, je voorkomt dan problemen met het functioneren van de bak zelf. Zo'n sensorretje, en een koppelingsbediening, zijn niet zo spannend om er aan te klussen. (we heten niet allemaal maik )
rev it like a rental
-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
Moet ik hierop reageren??
neeeee
suc6 btw...
neeeee
suc6 btw...
Wil juist wel de orginele koppelingshuis gebruiken.
Vliegwielsensor overzetten in een bepaalde hoek valt wel tegen.
Koppeling bediening van de ford komt er aan de linkerkant onderuit en bij renault rechts boven in.
Als ik een adaptorplaat zal kunnen bemachtigen hoef ik geen leidingen aan te passen want wil hydraulishe koppeling behouden.
En zo weinig mogelijk Ford natuurlijk .
Moet onderhuids zoveel mogelijk 21T zijn met een andere veeeeeel lichtere body.
Vliegwielsensor overzetten in een bepaalde hoek valt wel tegen.
Koppeling bediening van de ford komt er aan de linkerkant onderuit en bij renault rechts boven in.
Als ik een adaptorplaat zal kunnen bemachtigen hoef ik geen leidingen aan te passen want wil hydraulishe koppeling behouden.
En zo weinig mogelijk Ford natuurlijk .
Moet onderhuids zoveel mogelijk 21T zijn met een andere veeeeeel lichtere body.
ook hier geldt weer gewoon zelf maken
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
AP racing hydraulisch druklager ? past vast wel... (ook voor maik ?)JW 21T schreef:....hoef ik geen leidingen aan te passen want wil hydraulishe koppeling behouden.
En zo weinig mogelijk Ford natuurlijk .
there is no spoon.
menno je hebt pm
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Ook kan je contact op nemen met http://www.gtoengineering.co.uk.......... die weten erg veel van de un1
Succes Robert001
Succes Robert001
Robert heb de versnellingsbak al klaar.
Er is een mooie adaptorplaat tussen gemaakt.
Uitgaande as is een stuk van afgezaagd nieuw lager in het vliegwiel en waar het druklager opligt is afgedraaid naar de dikte van het orginele renault druklager.
We hebben nu een leuke samenwerking tussen Renault en Frod.(het blijft moeilijk die naam)
Er is een mooie adaptorplaat tussen gemaakt.
Uitgaande as is een stuk van afgezaagd nieuw lager in het vliegwiel en waar het druklager opligt is afgedraaid naar de dikte van het orginele renault druklager.
We hebben nu een leuke samenwerking tussen Renault en Frod.(het blijft moeilijk die naam)