Mec's 21 Turbo gecrashed

Post hier al je vragen over de Renault 21
Gabri van der Veen
Über-Spammer
Berichten: 12475
Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
Locatie: Leeuwarden

Luco/Alpine-racer schreef:kan jij alle pms lezen?
das niet eerlijk he :D :D
wat denk je zelf :p

(zoek eens op de afstand tussen Dokkum en Zwaagwesteinde :wink: )
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Steven schreef:Nog beter: realtime.

Neem ik een bakkie chips en kijk toe vanaf veilige afstand :p
ring bouwen met touwen
toeschouwers eromheen
wij innen de entree wel :worship: :worship: (F)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Gaan wij die ring ook nog ff in Lucky?
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Berichten: 12075
Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
Locatie: Fryslân
Contacteer:

:lol: :lol: :lol:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Steven schreef:Gaan wij die ring ook nog ff in Lucky?
wat gaan we doen dan in de ring? :smoke:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

ff schaken?

Goed verder in ACT maar weer ;)
Marcel (Mr. Bacardi Cola)
Berichten: 3865
Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
Locatie: Sappemeer

@Le Mec: Da's mooi klote voor je. :( Gelukkig heb je er lichamelijke niks aan overgehouden. Hoop voor je dat je snel weer een 21T hebt. Kun je die showen op het Sontplein. :wink:
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

de tering... die is stuk!

is een Quadra niks voor je??
Immer wieder die verdammte Holländer
Marcel (Mr. Bacardi Cola)
Berichten: 3865
Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
Locatie: Sappemeer

Wil je nou al van je TQ af Ray?
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

wie zegt nou dat het de mijne is?
Immer wieder die verdammte Holländer
Marcel (Mr. Bacardi Cola)
Berichten: 3865
Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
Locatie: Sappemeer

Niemand, was zomaar een hersenspinsel van me. :wink: :p
Le Mec
Berichten: 230
Lid geworden op: wo 27 aug 2003 9:35
Locatie: Groningen
Contacteer:

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:@Le Mec: Da's mooi klote voor je. :( Gelukkig heb je er lichamelijke niks aan overgehouden. Hoop voor je dat je snel weer een 21T hebt. Kun je die showen op het Sontplein. :wink:
:) dat hoop ik ook
Le Mec
Berichten: 230
Lid geworden op: wo 27 aug 2003 9:35
Locatie: Groningen
Contacteer:

-Ray- schreef:de t@ring... die is stuk!

is een Quadra niks voor je??
Quadra, altijd :smoke: roep maar
5gt8vturbo
Berichten: 948
Lid geworden op: do 15 jul 2004 21:46
Locatie: S'nisse

k@t zeg voor je, gelukkig ben je goed uitgestapt, maar maak je maar niet druk over het inhalen kijk volgende link maar is: Precies het zelfde verhaal
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 74&start=0

hier was ik degene die van baan verwisselde: Als het goed is volgens de wet : ik ben fout dus die gozer ook. Als je rechtelijke uitspraken nodig heb moet je het maar zeggen, vraag ik die van mij wel ff op bij m`n rechtsbijstand (als dat wel goed gaat bij hun) .
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Ai.. Wees blij dat je nog lekker achter de computer kan zitten. (Y)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
5gt8vturbo
Berichten: 948
Lid geworden op: do 15 jul 2004 21:46
Locatie: S'nisse

ik heb net ff m`n verzekeringsmaatschappij op gebeld en die zeggen dat jou schade weer net iets anders is als die van mij:

omdat ik afsloeg en niet inhaalde is die audi in m`n zijkant geraakt en omdat die van jou inhaalde ben jij waarschijnlijk achterop geklapt. daardoor ben je altijd schuldig zo krom is het nederlandse wetsysteem. maar m`n verzekering zal mij de stukken toe sturen en dan stuur ik ze wel naar jou toe.
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

hij is toch zelf het weiland in gedoken? die ander is toch alleen met de spiegel geraakt? of ben ik nou scheel...?
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Ik had een paar jaar geleden iets soortgelijks, ik haalde wat auto's in, en de voorste van de rij sloeg linksaf. Ik raaktte hem, en werd de sloot ingelanceerd. Ik kreeg de schade vergoed.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Donleben
Berichten: 1384
Lid geworden op: zo 6 jul 2003 23:05
Locatie: Alkmaar (N-H) Real Name: Melvin
Contacteer:

Ook al ben je aan het inhalen, moet degene die af wilt slaan al het
rechtdoor gaande verkeer voor laten gaan. Zo staat t in de wet geregeld.
Degene die dan afslaat is dus aansprakelijk. 8)
5gt8vturbo
Berichten: 948
Lid geworden op: do 15 jul 2004 21:46
Locatie: S'nisse

Donleben schreef:Ook al ben je aan het inhalen, moet degene die af wilt slaan al het
rechtdoor gaande verkeer voor laten gaan. Zo staat t in de wet geregeld.
Degene die dan afslaat is dus aansprakelijk. 8)
sorry maar achter op komend verkeer is altijd aansprakelijk! gaat voor alle andere regels omdat je dan volgens de wet te dicht op zat. waardoor jij zelf een gevaarlijke situatie creerd
Donleben
Berichten: 1384
Lid geworden op: zo 6 jul 2003 23:05
Locatie: Alkmaar (N-H) Real Name: Melvin
Contacteer:

Artikel 18.1 RVV 1990:

Bestuurders die afslaan, moeten het verkeer dat hen op dezelfde weg tegemoet komt
of dat op dezelfde weg zich naast dan wel links of rechts dicht achter hen bevindt, voor laten gaan.
5gt8vturbo
Berichten: 948
Lid geworden op: do 15 jul 2004 21:46
Locatie: S'nisse

Donleben schreef:Artikel 18.1 RVV 1990:

Bestuurders die afslaan, moeten het verkeer dat hen op dezelfde weg tegemoet komt
of dat op dezelfde weg zich naast dan wel links of rechts dicht achter hen bevindt, voor laten gaan.
omdat word gaat het de gene bij mec sloeg niet af maar haalde in en dat is dus het verschil in de wet. waardoor ik schuldig werd verklaard en mec waarschijnlijk ook
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

ik zie t probleem niet..hij rijd zelf zijn auto toch in de prak???

(met alle respect mec.. :) )
Donleben
Berichten: 1384
Lid geworden op: zo 6 jul 2003 23:05
Locatie: Alkmaar (N-H) Real Name: Melvin
Contacteer:

Chris schreef:Ik had een paar jaar geleden iets soortgelijks, ik haalde wat auto's in, en de voorste van de rij sloeg linksaf. Ik raaktte hem, en werd de sloot ingelanceerd. Ik kreeg de schade vergoed.
@5gt8vturbo: Dat artikel was hierop van toepassing.

@MEC: Hoe is het nu trouwens verder gegaan met de afloop van het onderzoek (art5)?
5gt8vturbo
Berichten: 948
Lid geworden op: do 15 jul 2004 21:46
Locatie: S'nisse

~Haas~ schreef:ik zie t probleem niet..hij rijd zelf zijn auto toch in de prak???

(met alle respect mec.. :) )
jamaar omdat een ander hem eropeens voor gooit. en waarschijnlijk weer eens zonder te kijken.

@ donleben: oh op die manier.
Negotiator
Berichten: 532
Lid geworden op: ma 29 sep 2003 20:46
Locatie: Lelystad
Contacteer:

De tering hey, wat een crash is dat geweest
khoop het nooit mee te hoeven maken, je heb
zeker mazzel gehad gelukkig maar.

Kweet trouwens nog wel een 21T te koop
Volledig origineel 130dkm gelopen
volledig leder interieur
Thungsten gray van kleur.

laat maar weten als je intresse hebt
hij is van me broertje dan breng ik jullie in contact
Le Mec
Berichten: 230
Lid geworden op: wo 27 aug 2003 9:35
Locatie: Groningen
Contacteer:

Het blijft een vreemd verhaal, voor mijn gevoel zat die gast fout maar ik reed te hard en heb fietsers weggeblazen met mijn Devil pijp die vervolgens stuk voor stuk bij oom agent gingen klagen en waarop ik offcieel voor roekeloos rijden ben aangehouden.

De aanrijding: ik reed al links om die gast in te halen, hij maakte een beweging naar links toen ik vlak achter hem zat; ik op de rem; hij terug naar rechts ik op het gas (reed met hoge toeren dus turbo vloog er direct in) toen ging die kerel weer naar links (remmen kon niet meer). Ik reed al naast hem en hij drukte mij de berm in, uiteraard kon ik vol in zijn bak rijden en hem meenemen in het ongeluk maar ik maakte de keuze om zelf de berm maar op te zoeken en alleen zijn spiegel mee tenemen.

Goed wat er verder gebeurde is dat eenmaal goed en wel uit de auto gevraagd werd om mee naar het politie bureau te gaan, vrijwillig mijninziens. Eenmaal in de wagen begon iedereen te zeiken en werd ik onderweg naar het politiebureau op de hoogte gesteld (met een vaartje van 100-120 door agenten zelf) dat ik aangehouden was voor roekeloos rijden (art.5 WVW). Op het bureau na lang gemier (niets werkte daar pc niet printer niet en agenten typen echt traag, waarom hebben ze daar geen typmiep voor..) een verklaring afgelegd en voorgeleid aan de assistent officier van justitie(oid).

Behalve dat ik een papier heb gekregen dat mijn kenteken bewijs is opgestuurd naar de rdw (wagen total loss, policy politie) niets meegekregen (moet dat vraag ik mij af, was toch aangehouden...). Van weekend alleen de verzekerings gegevens vande andere partijen ontvangen en ongeluk omschrijving van de agenten ("flank 7" iemand een idee??).

Wel raad gevraagd hier en daar, maar ik moet nog zien hoe hetloopt heb nog helemaal niets gezien/gehoord wat mijn aanhouding betreft.

@Donleben: heb dus geen idee...

@5gt8vturbo: (Y) thnx man!
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

wel succes gewenst met deze ellende door deze mede 21 turbo berijder.
Le Mec
Berichten: 230
Lid geworden op: wo 27 aug 2003 9:35
Locatie: Groningen
Contacteer:

Helaas ben ik nog steeds autoloos en treinen blijkt toch echt niets voor mij te zijn. Komt nog bij dat er voor een andere bak niet echt een ruim budget is (dacht aan een barrel 5 GT maar is ook niet zo aan te komen) dus morgen ga ik de beslissing nemen of ik in rap tempo mijn andere 21T in elkaar te schroeven. Er zitten gelukkig nog een hoop bruikbare onderdelen op de gecrashde 21, als mijn werk het toelaat ga ik van het weekend aan het slopen. Pics en def. belsissing volgen dan nog.
Gast

als je iets nodig moest hebben, geef maar een gil (Y)
Le Mec
Berichten: 230
Lid geworden op: wo 27 aug 2003 9:35
Locatie: Groningen
Contacteer:

-jo- schreef:als je iets nodig moest hebben, geef maar een gil (Y)
(Y) top!
robert001
Berichten: 198
Lid geworden op: zo 30 sep 2001 0:00
Locatie: amsterdam

Eventueel heb ik ook nog wel het een en ander voor je,nog plaat werk nodig???????? ik ben flink aan t uitruimen en heb een hoop over ......

Succes Robert001
Le Mec
Berichten: 230
Lid geworden op: wo 27 aug 2003 9:35
Locatie: Groningen
Contacteer:

De kogel is door de kerk, deze jongen gaat zn andere 21T opbouwen 8) -kijk nog even of ik hier een ander topic voor aanmaak- Maar eerst wordt de oude gesloopt, iemand nog een tip om voor en achteruit er makkelijk uit te halen?
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

bij mij wil het altijd goed met een stanley mes met nieuwe lange messen.
maar er is ook een soort piano snoer te koop goudkleurig bij de betere automaterialen zaak waarmee je het er uit kunt snijden .
moet je eigenlijk wel met 2 man zijn.
Hessel
Über-Spammer
Berichten: 12383
Lid geworden op: do 29 jul 2004 13:52
Car: renault 5gt turbo
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

Jemig de pemig lees vanavond pas dit topic (N) ...Mec wat een verhaal zeg :( , gelukkig heb je er niets aan overgehouden (Y) . Over dat justitiele ver haal; heb je geen rechtsbijstand ofzo? dan zou je daar info kunnen inwinnen!!, de rechtswinkel is sowieso gratis (eerst ff bellen).
Enne dat van die fietsers had ik graag willen zien >-) sound om hun oren :lol: :lol: .....wat kunnen mensen toch zeuren...hij maakte teveel lawaai (Y) ....hij reed te hard (Y) .... (bewijs???????)
Plaats reactie