Van phase 2 naar 1,5 is dit mogelijk?

Post hier al je vragen over de Renault 19
Plaats reactie
mtbiker
Berichten: 294
Lid geworden op: zo 14 aug 2005 22:18

Hallo, zoals ik hier al gezegd heb, ik rij cross met een R19 Ph1, die is zo rot als wat, niet meer op te lappen dus daarom dat hij een 2de leven krijgt als crossauto.

Nu heb ik zopas een PH2 bijgekocht met motorschade, hoofdzakelijk voor wisselstukken, want moest niet veel geven, maar nu zie ik dat de staat van de wagen nog vrij goed is, hier en daar wat laswerk aan, maar het valt zeer goed te doen. Maar nu is de bumper en de motorkap ook beschadigd, en ik vind een Phase 1 vooraan mooier.

Dus hetgeen ik wil doen, dat is op een phase 2 de voorkant van een phase 1 monteren. De bumper en de koplampen heb ik al, enkel een motorkap heb ik niet. Maar nu vraag ik me eigenlijk af of dit allemaal wel mogelijk is, want ik heb nu nog geen tijd gehad om dit allemaal uit te zoeken.
-PAZ-
Über-Spammer
Berichten: 11268
Lid geworden op: vr 11 jun 2004 16:55
Locatie: ijzendijke

Ik heb nog een fase 1 motorkap en voorbumper liggen mocht je evt interesse hebben.
R5GTT. Drive it like you stole it
mtbiker
Berichten: 294
Lid geworden op: zo 14 aug 2005 22:18

-PAZ- schreef:Ik heb nog een fase 1 motorkap en voorbumper liggen mocht je evt interesse hebben.
In die motorkap eventueel wel, ik moet wel vanuit België komen, maar dat valt nog te doen
-PAZ-
Über-Spammer
Berichten: 11268
Lid geworden op: vr 11 jun 2004 16:55
Locatie: ijzendijke

Ligt er aan waar je vandaan moet komen, ik zit hier 5km van de grens :wink: Laat anders effe via pm weten of je interesse hebt dan houd ik de motorkap apart. De rest van de auto gaat deze week nog naar het oud ijzer.
R5GTT. Drive it like you stole it
Duupke (Ronald)
Berichten: 4602
Lid geworden op: zo 5 mar 2006 20:50
Locatie: Oudheusden, Noordbrabant
Contacteer:

Zijn de voorschermen van een phase I ook niet anders dan de schermen van een phase II?

MaartenJan hier op het forum heeft volgens mij een Phase I bumper op een Phase II R19 geschroefd...
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
mtbiker
Berichten: 294
Lid geworden op: zo 14 aug 2005 22:18

-PAZ- schreef:Ligt er aan waar je vandaan moet komen, ik zit hier 5km van de grens :wink: Laat anders effe via pm weten of je interesse hebt dan houd ik de motorkap apart. De rest van de auto gaat deze week nog naar het oud ijzer.
is iets van een 110KM dus dat valt wel mee, stuur me even een pm voordat je alles gaat wegdoen, dan kan ik er nog ff over nadenken, want deze wagen opmaken is een project waardat totaal geen haast bij is, ik heb een goede mégane voor mee op de baan te rijden, maar ik vind het te grote zonde om mijn 19 te slopen, daar is die nog iets te goed voor.
Maarten-Jan
Berichten: 4640
Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
Car: R19.R
Locatie: Assen

Duupke (Ronald) schreef:Zijn de voorschermen van een phase I ook niet anders dan de schermen van een phase II?

MaartenJan hier op het forum heeft volgens mij een Phase I bumper op een Phase II R19 geschroefd...
klopt:
[img]http://home.planet.nl/~muld3459/herstel/klaar.jpg[/img]
motorkap gaat ook passen, maar dan moet je inderdaad ook de ph I
lampen plaatsen, die ook gewoon passen.
De stekkers van de mistlampen van ph I en II zijn wel anders,
maar gewoon doorsolderen en krimpkous er om heen, dan komt
het wel goed. (Doe dat laatste wel goed! de mistlampen zijn niet afgezekerd).
Plaats reactie