Return to sender 19 16v chamade!!!

Post hier al je vragen over de Renault 19
Plaats reactie
robbertg60
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 30 nov 2008 18:07
Contacteer:

Goeie dag! ben hier al even niet geweest. zo lang al niet dat ik m'n aude login naam niet meer weet vandaar een nieuwe!


HELP!!! ben al een tijdje in de VW scene te vinden, totdat ik m'n oude 19 16v op marktplaats tegen kwam. nu is mijn vraag.....weet iemand hier wie de vorige eigenaar geweest is? ik heb hem toendertijd in top staat verkocht.....maar hoe is ie nu? staat te koop zonder APK.

ZB-12-RJ

http://link.marktplaats.nl/207203771
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

Welkom terug ! dat is de R19 16V uit de Pepsi reclame ja :), auto heeft een paar keer te koop gestaan bij verschillende autobedrijven.. na jou is er volgens mij geen eigenaar meer geweest die zich gemeld heeft bij de RTC of TEAM1916V..

Ik zou zeggen, gewoon gaan kijken.. wat van de prijs af lullen en meenemen dat ding :D je krijgt er spijt van als je 'm daar laat staan :beer:
robbertg60
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 30 nov 2008 18:07
Contacteer:

Ronald1916V schreef:Welkom terug ! dat is de R19 16V uit de Pepsi reclame ja :), auto heeft een paar keer te koop gestaan bij verschillende autobedrijven.. na jou is er volgens mij geen eigenaar meer geweest die zich gemeld heeft bij de RTC of TEAM1916V..

Ik zou zeggen, gewoon gaan kijken.. wat van de prijs af lullen en meenemen dat ding :D je krijgt er spijt van als je 'm daar laat staan :beer:
spijt had ik al na een week toen ik hem verkocht had! |:
Helemaal toen er een of andere pipo mee in de pesi reclame zat..

Als ik hem niet koop ben ik bang dat ie de volgende keer in het "gesloopte" renault topic staat... :~
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

Ik blijf het geinig vinden om te zien hoe mensen spijt kunnen hebben van de verkoop van een R19 16V.. ze vallen iedere keer weer van ellende uit elkaar maar het blijft mooi spul :D

Er kan eigenlijk niet veel fout gaan als je zelf een beetje handig bent.. onderdelen zijn genoeg te vinden (heb zelf ook nog een schuur vol..) dus veel hoeft het niet te kosten...

Zoals ik al zei, niet twijfelen en gewoon gaan kijken... je kent de auto immers dus je weet waar je op moet letten..

Gezien het feit dat de RTC stickers er nog op zitten en er geen vage tribals op geplakt zijn denk ik dat hij redelijk gespaard is gebleven :)
jacques
Berichten: 2475
Lid geworden op: ma 27 feb 2006 12:01
Locatie: Roelofarendsveen

Robert,
Mocht je hem kopen. Hier in mijn dorp staat bij een auto-demontagebedrijf nog een R19 16V ph1 Chamade, kleur mat rood. Dus onderdelen genoeg.
Remon
Berichten: 1840
Lid geworden op: wo 8 dec 2004 18:57
Locatie: Soest

Wil je dat hok weer terugkopen ja? :p :beer:
Xabre
Berichten: 5508
Lid geworden op: ma 17 jan 2005 20:18
Car: 19 16V

'dus jij koopt een rode reno 19 met spoiler' :lol:
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Xabre schreef:'dus jij koopt een rode reno 19 met spoiler' :lol:
waarom? :D
Immer wieder die verdammte Holländer
Okkie
Berichten: 369
Lid geworden op: wo 17 mei 2006 20:15
Locatie: Lelystad

heey,

ik zag dat jij de oude eigenaar van de 19 die ik gekocht heb,
sorry dat ik je voor was. of pech voor mij als er veel aan verholpen moet worden en je hem daarom liet staan.

ik kan in iedergeval zeggen dat de auto koste wat kost weer gaat rijden.

heb hem vandaag opgehaald en ga hem dus goed opknappen want hij heeft best wel een goede beurt nodig.

verder heeft de auto dik een jaar bij Akkie stomphorst in de bilt gestaan en dus uiteindelijk in maarssen.
hier komt ook mijn oude 19 vandaan en heb daar ook veel lol mee gehad en de auto rijd nu nogsteeds rond

groeten peter
robbertg60
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 30 nov 2008 18:07
Contacteer:

Okkie schreef:heey,

ik zag dat jij de oude eigenaar van de 19 die ik gekocht heb,
sorry dat ik je voor was. of pech voor mij als er veel aan verholpen moet worden en je hem daarom liet staan.

ik kan in iedergeval zeggen dat de auto koste wat kost weer gaat rijden.

heb hem vandaag opgehaald en ga hem dus goed opknappen want hij heeft best wel een goede beurt nodig.

verder heeft de auto dik een jaar bij Akkie stomphorst in de bilt gestaan en dus uiteindelijk in maarssen.
hier komt ook mijn oude 19 vandaan en heb daar ook veel lol mee gehad en de auto rijd nu nogsteeds rond

groeten peter
Jammer! was bezig om m'n daily ride te verkopen! te laat...
Een betere 19 had je niet kunnen kopen, (tenzij de oude eigenaar hem vernaait heeft) hij heeft idd wel wat aandacht nodig.... ik had hezien dat de booskijker gescheurd was en rondom wat krassen zaten en links voor een pit in het scherm..en roest om de luchthapper. oja hij heeft rechtsvoor een tik gehad...

Hou hem op de weg!! en veel plezier met de wagen!!!
Okkie
Berichten: 369
Lid geworden op: wo 17 mei 2006 20:15
Locatie: Lelystad

Helaas is de auto goed verneukt om het even aso te zeggen.
auto voor de apk gegooit, Remklauwen achter vast, bijde remslangen achter rot, remslang linksvoor rot, Ontluchtingsnippels remklauwen achter afgebroken dus moet echt nieuw komen, ivm geen kat geen goede co, 4 nieuwe banden moeten er op door stilstaan en scheurtjes dus in de banden waar je het canvas doorheen ziet. bougiekabels was 1 van gebroken rest gewoon verrot verdeelkap en rotor ook slecht en de bougie's begin ik maar gewoon niet over. en de motorsteun natuurlijk.

olie + filter vervangen, brandstoffilter vervangen, bougie's verdeelkap rotor en bougiekabels vervangen en oja.. de accu ook, nu al een kleine 250 euro aan onderdelen dus vervangen in 3 dagen..

nu werd ik gebelt, of ik even langs kon komen bij de garage. en jahoor mijn angst was waar. de versnellingsbak is aangort.

we hadden hem laten staan met oud en nieuw en vervolgens met de vorst, we willen de auto weg rijden en hij zit nu in zijn 2de versnelling denk ik en hij gaat in geen andere versnelling.

auto staat nu dus weer bij stomphorst want hij wil graag kijken of hij een andere bak heeft liggen voor me en ook een hoop van de andere onderdelen.

Nu dus maar hopen dat het allemaal goed gaat komen.

baal wel heel erg, en zou eigenlijk nu de auto wel terug willen hebben, maar zaterdag hoor ik meer!

Groeten peter
Plaats reactie