Start blokkeering Grandprix

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
Anonymous

Wie weet hoe deze exact werkt? Ik weet natuurlijk wel dat ik de deuren centraal open doe. Dat de blokkering er dan afgaat. Maar dat werkt dus niet meer. Ik heb de batterijen al vervangen. Maar het lampje brand gewoon als je de sleutel in drukt?
Wie o wie kan mij daar me helpen?
Marcel (mlg)
Berichten: 658
Lid geworden op: do 17 mei 2001 0:00
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Het kan zijn dat de sleutel opnieuw ingeleerd moet worden .Soms gebeurt het dat code niet meer synchroom loopt.
Of de sleutel zend niet meer dat kan ook .
Bij de dealer kunnen ze dit controleren met de computer .
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Berichten: 12075
Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Chip kan ook kapot zijn in de sleutel, of een een breuk hebben.

Kost dan een nieuwe sleutel.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Anonymous

Mooi dat er een paar mensen gereageerd hebben maar ik heb de auto naar een dealer heen gebracht. En volgens mij klopt iets niet. Hij zei: De sleutel en de ontvanger waren kapot. Het lijkt me sterk dat beide tegelijk kapot gaan. Zijn hier nog renault monteurs of mensen die hier weleens mee bezig zijn geweest? En weten jullie wat dat normaal z`n beetje kost?
Bram
Berichten: 1612
Lid geworden op: za 2 aug 2003 17:47
Locatie: Velsen-Noord

Ff naar een sloop gaan en daar een kastje en een sleutel op de kop zien te tikken, zitten wel in meerdere renault modellen.. Je ziet zo of het past..
Sleutel laat je ff overzetten in je nieuwe zendertje en dan ben je denk ik goedkoper uit dan de dealert...
Succes
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

Bram schreef:Ff naar een sloop gaan en daar een kastje en een sleutel op de kop zien te tikken, zitten wel in meerdere renault modellen.. Je ziet zo of het past..
Sleutel laat je ff overzetten in je nieuwe zendertje en dan ben je denk ik goedkoper uit dan de dealert...
Succes
ik denk dat dat niet helpt om dat het tegenwoordig in de computer verwerkt zit...
Ton
Berichten: 383
Lid geworden op: vr 8 aug 2003 20:14

startblokkering zit toch in de comp en de cv toch bij de binnen verlichting
Plaats reactie