kan je ook chipchuning aanbrengen bij een clio 1.4?

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
Strijder
Berichten: 2211
Lid geworden op: vr 23 jul 2004 14:55
Locatie: Haarlem

Hallo mensen, heb een renault clio 1.4 rt en wil hem n beetje oplappen en vroeg me af of je chipchuning erop kan aanbrengen, zou wel leuk zijn natuurlijk!!!
ben benieuwd...
Gideon B
Berichten: 123
Lid geworden op: wo 3 mar 2004 10:49
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

het schijnt wel iets te helpen, maar niet zo veel als de rest nog standaard is. Al aan een snelle nokkenas gedacht in combinatie met een Power Boost Valve? Volgens mij goedkoper en meer effect
StevenK
Berichten: 544
Lid geworden op: wo 2 apr 2003 19:36
Contacteer:

Strijder schreef:Hallo mensen, heb een renault clio 1.4 rt en wil hem n beetje oplappen en vroeg me af of je chipchuning erop kan aanbrengen, zou wel leuk zijn natuurlijk!!!
ben benieuwd...
Het kan ongetwijfeld, maar het heeft hetzelfde effect als de-magnetizers om je benzineleidingen of 240 km/u+ banden onder je auto: het kost veel geld, maar je hebt er geen ruk aan.
-PAZ-
Über-Spammer
Berichten: 11268
Lid geworden op: vr 11 jun 2004 16:55
Locatie: ijzendijke

waarom een 1.4 tunen, begin dan gelijk met een 16v ofzo, en dan verder tunen dan heb je tenmiste vermogen, maar dat is mijn menig. begin met een goed en opzich snel blok en ga daar op verder
als het je niet gaat om het motor vermogen gaat zou ik em alleen optisch tunen en daar geld in steken ipv in een chip, want die zijn meestal ook redelijk prijzig
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14792
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

nou een 1.4 is goedkoper in onderhoud en goedkoper in verzekering enz enz.
Dus kan muh best voorstellen waarom hij ut wil proberen.
-PAZ-
Über-Spammer
Berichten: 11268
Lid geworden op: vr 11 jun 2004 16:55
Locatie: ijzendijke

snap et ook wel, ik zou dan alleen geld uitgeven aan de buiten kant, enof filtertje en sport uitlaatje

en als je in een koets van een 1.4 een 16v hangt ofzo dan verandert je wegenbelasting en verzekering ook niet ej. maatje van me rijd met peugeot 205 gti, 1.6 op kenteken en we hebben daar een 2.0 16v ingehangen uit een peugeot 306, spagetie spruitstuk der op andere chip en hopla een bere snele gti, en toch de verzekering van een gti 1.6
Laatst gewijzigd door -PAZ- op za 24 jul 2004 17:57, 2 keer totaal gewijzigd.
haan
Berichten: 285
Lid geworden op: do 3 jul 2003 19:58
Locatie: beers (NB)

pazmaniac schreef: en toch de verzekering van een 16v
gti bedoel je
-PAZ-
Über-Spammer
Berichten: 11268
Lid geworden op: vr 11 jun 2004 16:55
Locatie: ijzendijke

haan schreef:
pazmaniac schreef: en toch de verzekering van een 16v
gti bedoel je
effe ge-edit :smoke:
Strijder
Berichten: 2211
Lid geworden op: vr 23 jul 2004 14:55
Locatie: Haarlem

ja dat is ook zo, ben net wezen uitpluizen wat prijzen betreft en idd behoorlijk prijzig. en als deze clio op de schoothoop ligt dan koop ik een snellere :p en dan vet tunen :)
StevenK
Berichten: 544
Lid geworden op: wo 2 apr 2003 19:36
Contacteer:

pazmaniac schreef:snap et ook wel, ik zou dan alleen geld uitgeven aan de buiten kant, enof filtertje en sport uitlaatje

en als je in een koets van een 1.4 een 16v hangt ofzo dan verandert je wegenbelasting en verzekering ook niet ej. maatje van me rijd met peugeot 205 gti, 1.6 op kenteken en we hebben daar een 2.0 16v ingehangen uit een peugeot 306, spagetie spruitstuk der op andere chip en hopla een bere snele gti, en toch de verzekering van een gti 1.6
je bedoelt waarschijnlijk 'verzekering betalen voor een 1.6, maar niet verzekerd zijn vanwege onjuiste opgave van informatie'
Plaats reactie