Hoe kan ik mijn voor bumper los krijgen?

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
Strijder
Berichten: 2211
Lid geworden op: vr 23 jul 2004 14:55
Locatie: Haarlem

Hallo ff een klein probleempje,

Vorig jaar was ik met vakantie geweest, met mn auto dus lekker vol geladen en toen ie weer leeg was had ik last van mijn rechter voorwiel die tegen zijn wielkas komt als ik een scherpe bocht maak. Verder na de vakantie had ik daar geen last van. Nou ging ik laatst weer met vakantie en precies hetzelfde alleeen iets meer herrie en ook nu nog heb ik er last van.

Ik heb 14 inch (195/50)eronder dus dat zou gewoon moeten kunnen omdat ik er anders nooit last van heb gehad.

Verder zit mijn bumber iets afwijkend (aan de rechter kant) naar mn wiel toe (een centimeterje) dus wil eerst proberen om die recht te zetten maar weet niet hoe ik die los krijg

ben benieuwd
Strijder
Berichten: 2211
Lid geworden op: vr 23 jul 2004 14:55
Locatie: Haarlem

clio 1.4 rt u9
Frits Clio 16v
Berichten: 1455
Lid geworden op: do 26 feb 2004 13:40
Locatie: Utrecht

Misschien heb je hier iets aan: klik
Gaat daar wel om een 16v, maar ik denk dat het wel ongeveer hetzelfde zal zijn. Gewoon even goed kijken en zoeken hoe hij vast zit.

Gr, Frits.
Strijder
Berichten: 2211
Lid geworden op: vr 23 jul 2004 14:55
Locatie: Haarlem

okey fritz bedankt
Gerald
Über-Spammer
Berichten: 11128
Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
Car: 2x twingo2 +5GTT
Locatie: Du I Ven
Contacteer:

Strijder schreef:okey fritz bedankt
Exact hetzelfde. de omschrijving die ik in dat topci heb gegeven komt ook van een RT af. :wink:

GR.Frits
Strijder
Berichten: 2211
Lid geworden op: vr 23 jul 2004 14:55
Locatie: Haarlem

Nou hij zit weer helemaal goed, mijn wiel raakt de kielkas niet meer, en ben er helmaal blij mee. Heb alleen de rechter moer losgedraaid en de onderkant van de bumper een stukje naar voren gezet en weer vast gedraaid.

En als je idd de hele bumper eraf wilt halen zit er ook nog een achter het nummerbord.

greetz
slash
Berichten: 688
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden

hoe zit t eigenlijk met een achterbumper van een gtt, ik kan er niet bij, is dat normaal, of moet ik mn achterwiel er af halen?
-PAZ-
Über-Spammer
Berichten: 11268
Lid geworden op: vr 11 jun 2004 16:55
Locatie: ijzendijke

onderaan de bumper zitten aan elke kant 2 boutjes van m6, en dan in de wielkasten aan elke kant 1, daar kan je een stuk beter bij wanneer je even je achterwielen deraf haalt, en dan is ie der zo af.
niet schrikken als je de bumper eraf haalt, bij menig gtt zijn de bumper steunen aan de zijkant helemaal weg gevrot
R5GTT. Drive it like you stole it
slash
Berichten: 688
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden

ik ga t proberen, thanks!
Plaats reactie