ACT: Clio RS

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
elmotheelk (Eric)
Berichten: 970
Lid geworden op: vr 2 jan 2004 19:37
Locatie: Leiden
Contacteer:

Godver wat is dit toch een mooie bodykit... als ik een phase 3 had, dan had ik het wel geweten...

[img]http://www.k-tecracing.com/products/cli ... dkit_1.jpg[/img]
[img]http://www.k-tecracing.com/products/cli ... dkit_2.jpg[/img]
[img]http://www.primaracing.com/images/produ ... 0172-M.jpg[/img]
[img]http://www.primaracing.com/images/produ ... 1172-M.jpg[/img]

Op de K-tec site

Zo, dat moest ik even kwijt... :smoke:
elmotheelk (Eric)
Berichten: 970
Lid geworden op: vr 2 jan 2004 19:37
Locatie: Leiden
Contacteer:

En ook nog:

Ford Fiesta RS gaat niet door

Daar zullen ze bij RenaultSport wel stiekem hun hart ophalen. Persoonlijk klopt mijn hartje wel harder van deze jongen! (Sorry alvast voor de die-hard Renault fans...)
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14792
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

vidnt ut ook wel een mooi bakkie (Y)
GijsClioRS
Berichten: 571
Lid geworden op: wo 21 jul 2004 14:32
Locatie: Utrecht

Zonde dat die RS niet door gaat. Is zeker een leuk wagentje (ook al is het niet-Renault).
Jasper16v
Berichten: 4881
Lid geworden op: za 1 dec 2001 0:00
Locatie: Emmen, Drenthe

Die ph.3 kit is wel gaaf ja! Ik mis alleen een iets dikkere achterspoiler.
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14792
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

wie heeft hier zijn RS laten chippen??? wat kosten dit en wat heeft ut opgeleverd qua pk's?
#Ron#
Berichten: 539
Lid geworden op: do 9 sep 2004 20:31
Car: Clio 4 RS Trophy
Locatie: Amstelveen

P@TB@D schreef:wie heeft hier zijn RS laten chippen??? wat kosten dit en wat heeft ut opgeleverd qua pk's?
P@T je moet even in het topic "kwaaltje RS" kijken. Hier staat een reply van "Speedline". Die schrijft dat het niet zoveel zin heeft. Alleen in combinatie met een aantal andere ingrepen valt er nog wat te winnen(tot ca 190pk). Dat wordt denk ik wel wat kostbaar.
Sander2
Berichten: 1710
Lid geworden op: di 13 apr 2004 19:24
Locatie: Berkel en Rodenrijs

elmotheelk (Eric) schreef:Godver wat is dit toch een mooie bodykit... als ik een phase 3 had, dan had ik het wel geweten...


Op de K-tec site

Zo, dat moest ik even kwijt... :smoke:
Strakke kit, en laat ik nou een ph 3 hebben...
Alleen roept het gelijk wat vragen op...
Stel je koopt zo'n kit...en je wilt het erop laten zetten, neem ik aan dat je dat door iemand anders dan de renault garage laat doen? Welke instantie in Den-Haage e.o. doet zoiets? Veban? En gaat je renault garantie er niet aan?
En ik neem aan dat het eerst ook nog gespoten moet worden?
elmotheelk (Eric)
Berichten: 970
Lid geworden op: vr 2 jan 2004 19:37
Locatie: Leiden
Contacteer:

Sander2 schreef:
elmotheelk (Eric) schreef:Godver wat is dit toch een mooie bodykit... als ik een phase 3 had, dan had ik het wel geweten...


Op de K-tec site

Zo, dat moest ik even kwijt... :smoke:
Strakke kit, en laat ik nou een ph 3 hebben...
Alleen roept het gelijk wat vragen op...
Stel je koopt zo'n kit...en je wilt het erop laten zetten, neem ik aan dat je dat door iemand anders dan de renault garage laat doen? Welke instantie in Den-Haage e.o. doet zoiets? Veban? En gaat je renault garantie er niet aan?
En ik neem aan dat het eerst ook nog gespoten moet worden?
Jeo, dat kan bij Veban maar er zijn vast meer bedrijven die dit doen.
Nope, ik zie niet in waarom je garatie er zo aan zou gaan.
Jep, het moet dan nog gespoten worden.
Rémi clio ph3
Berichten: 932
Lid geworden op: wo 12 mar 2003 10:10
Locatie: Valkenburg Car: clio II ph 3 (1600)

[img]http://www.k-tecracing.com/products/cli ... dkit_1.jpg[/img]


Wat moet je met zo'n kit als de auto het niet eens doet :@ , kijk maar, het trekoog is gemonteerd :wink: :lol:
Juno
Berichten: 730
Lid geworden op: vr 21 jun 2002 7:38
Locatie: Warder, vlakbij Volendam/Edam

Rémi clio ph3 schreef: Wat moet je met zo'n kit als de auto het niet eens doet :@ , kijk maar, het trekoog is gemonteerd :wink: :lol:
Heel scherp! Te veel koffie?? :lol:

Zeg, ga jij naar de Clio CLub meeting 6 februari??
Strijder
Berichten: 2211
Lid geworden op: vr 23 jul 2004 14:55
Locatie: Haarlem

Rémi clio ph3 schreef:[img]http://www.k-tecracing.com/products/cli ... dkit_1.jpg[/img]


Wat moet je met zo'n kit als de auto het niet eens doet :@ , kijk maar, het trekoog is gemonteerd :wink: :lol:
Wou dat het de mijne was, met of zonder trekoog :)
Ronnie
Über-Spammer
Berichten: 11214
Lid geworden op: wo 12 mei 2004 15:57
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Mooie kit, zeker niet TE overdreven :worship: (Y)
Rémi clio ph3
Berichten: 932
Lid geworden op: wo 12 mar 2003 10:10
Locatie: Valkenburg Car: clio II ph 3 (1600)

Juno schreef:Zeg, ga jij naar de Clio CLub meeting 6 februari??
Nope, dan is carnaval in het land :D :beer:

Strijder schreef:Wou dat het de mijne was, met of zonder trekoog :)
Oké oké je hebt gelijk :p
Sander2
Berichten: 1710
Lid geworden op: di 13 apr 2004 19:24
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Ik vind de tekst op de achtergrond ook wel leuk..."Nicht dumm gucken"... :D

[img]http://www.k-tecracing.com/products/cli ... dkit_1.jpg[/img]
Jeroen RS
Berichten: 659
Lid geworden op: ma 26 aug 2002 12:46
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Weet iemand of het glas van een mistlamp los te vervangen is of moet alles vervangen worden? Ik heb een barst erin zitten. :(
speedline
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 19 nov 2001 0:00
Locatie: Rotterdam

#Ron# schreef:
P@TB@D schreef:wie heeft hier zijn RS laten chippen??? wat kosten dit en wat heeft ut opgeleverd qua pk's?
P@T je moet even in het topic "kwaaltje RS" kijken. Hier staat een reply van "Speedline". Die schrijft dat het niet zoveel zin heeft. Alleen in combinatie met een aantal andere ingrepen valt er nog wat te winnen(tot ca 190pk). Dat wordt denk ik wel wat kostbaar.
Qua vermogen win je er nauwelijks mee. Qua rijdbaarheid echter wel degelijk. Maar dan wel een Groep N ECU ( -> VEBAN KLIK ) of een Groep N reflash. (-> Fastchip KLIK)

Er zijn hier een aantal RS rijders die hun Gr.N ECU ervaringen misschien kunnen delen?
Madmaus
Berichten: 1119
Lid geworden op: wo 25 jun 2003 13:39
Locatie: Den Haag

ff een post voor een vriend van mij:

Weet iemand iets meer te vertellen over het uitlaten merk magnex, dan bijvoorbeeld die sport uitlaat van magnex die staat op de site van EPS, voor de renault clio sport (2000-up modellen) einddemper met twee uitgangen rond 90mm.
Hoe zit dat met het geluid bijvoorbeeld, ik ben op zoek naar een uitlaat met een mooi diep zwaar donker geluid, en hoe is de kwaliteit?
Deze uitlaat leek me wel wat!
Wat vinden jullie?

Groeten,
Marcel
Sander2
Berichten: 1710
Lid geworden op: di 13 apr 2004 19:24
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Jeroen RS schreef:Weet iemand of het glas van een mistlamp los te vervangen is of moet alles vervangen worden? Ik heb een barst erin zitten. :(
Ik had in mijn oude auto (megane coupe) destijds ook een barst in het glas van een van de mistlampen zitten. Hierdoor zou hij niet door de keuring komen. (Tenzij ze hem zouden afplakken...). In die auto konden ze zonder al te veel problemen het glas vervangen... Lijkt mij dat het wel moet lukken met de clio...
#Ron#
Berichten: 539
Lid geworden op: do 9 sep 2004 20:31
Car: Clio 4 RS Trophy
Locatie: Amstelveen

Jeroen RS schreef:Weet iemand of het glas van een mistlamp los te vervangen is of moet alles vervangen worden? Ik heb een barst erin zitten. :(
Dat heb ik ook gehad. Steenslag. Er zat zelfs een gat in. De hele lamp moet worden vervangen. Daarvoor moet de bumper gedemonteerd worden. Zijn ze een klein half uur mee bezig bij de dealer.
Jeroen RS
Berichten: 659
Lid geworden op: ma 26 aug 2002 12:46
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

#Ron# schreef:
Jeroen RS schreef:Weet iemand of het glas van een mistlamp los te vervangen is of moet alles vervangen worden? Ik heb een barst erin zitten. :(
Dat heb ik ook gehad. Steenslag. Er zat zelfs een gat in. De hele lamp moet worden vervangen. Daarvoor moet de bumper gedemonteerd worden. Zijn ze een klein half uur mee bezig bij de dealer.
Wat was je daar ongeveer voor kwijt?
Maus
Berichten: 4127
Lid geworden op: zo 4 mar 2001 0:00
Locatie: Zwijndrecht

Bij mij was 't nog op de garantie. :D (Was overigens met de vorige RS, niet deze.)
Jeroen RS
Berichten: 659
Lid geworden op: ma 26 aug 2002 12:46
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Maus schreef:Bij mij was 't nog op de garantie. :D (Was overigens met de vorige RS, niet deze.)
Dat kan ik ook wel proberen. Had jij een onderhoudscontract?
Maus
Berichten: 4127
Lid geworden op: zo 4 mar 2001 0:00
Locatie: Zwijndrecht

Dat was toen ie nog een paar maanden oud was. Hij moest toen toch ff terug naar de garage, heb toen gelijk gemeld dat 't glaasje stuk was en of ze dat ff wilden vervangen. Heb er nooit een rekening van gezien. :D
Jeroen RS
Berichten: 659
Lid geworden op: ma 26 aug 2002 12:46
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Maus schreef:Dat was toen ie nog een paar maanden oud was. Hij moest toen toch ff terug naar de garage, heb toen gelijk gemeld dat 't glaasje stuk was en of ze dat ff wilden vervangen. Heb er nooit een rekening van gezien. :D
daar zullen ze bij mij dus niet in trappen
Maus
Berichten: 4127
Lid geworden op: zo 4 mar 2001 0:00
Locatie: Zwijndrecht

Dan zit er denk ik weinig anders op dan er voor te betalen.
#Ron#
Berichten: 539
Lid geworden op: do 9 sep 2004 20:31
Car: Clio 4 RS Trophy
Locatie: Amstelveen

Jeroen RS schreef:
#Ron# schreef:
Jeroen RS schreef:Weet iemand of het glas van een mistlamp los te vervangen is of moet alles vervangen worden? Ik heb een barst erin zitten. :(
Dat heb ik ook gehad. Steenslag. Er zat zelfs een gat in. De hele lamp moet worden vervangen. Daarvoor moet de bumper gedemonteerd worden. Zijn ze een klein half uur mee bezig bij de dealer.
Wat was je daar ongeveer voor kwijt?
Tja, dat was de vorige RS. Dat archief heb ik twee weken terug vernietigd. Ik heb iets van €150 moeten betalen voor zover ik mij kan herinneren. Was in ieder geval geen garantie.
Jeroen RS
Berichten: 659
Lid geworden op: ma 26 aug 2002 12:46
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

maar moest alles vervangen worden omdat die steen alles kapot had gemaakt of zou alleen het glas vervangen kunnen worden?
Maus
Berichten: 4127
Lid geworden op: zo 4 mar 2001 0:00
Locatie: Zwijndrecht

Ik ben bang dat ome Reno complete setjes verkoopt en niet alleen het glaasje. :@
Jeroen RS
Berichten: 659
Lid geworden op: ma 26 aug 2002 12:46
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Maus schreef:Ik ben bang dat ome Reno complete setjes verkoopt en niet alleen het glaasje. :@
daar ben ik ook bang voor. zouden die lampen voor alle modellen clio phase 2 hetzelfde zijn? anders zou ik nog eens op de sloop kunnen kijken
Maus
Berichten: 4127
Lid geworden op: zo 4 mar 2001 0:00
Locatie: Zwijndrecht

Op de sloop kijken is zowieso verstandig,
maar volgens mij zijn bij alle modellen de glazen hetzelfde. (in ieder geval lijken ze verdomd veel op elkaar! :wink: )
Madmaus
Berichten: 1119
Lid geworden op: wo 25 jun 2003 13:39
Locatie: Den Haag

Madmaus schreef:ff een post voor een vriend van mij:

Weet iemand iets meer te vertellen over het uitlaten merk magnex, dan bijvoorbeeld die sport uitlaat van magnex die staat op de site van EPS, voor de renault clio sport (2000-up modellen) einddemper met twee uitgangen rond 90mm.
Hoe zit dat met het geluid bijvoorbeeld, ik ben op zoek naar een uitlaat met een mooi diep zwaar donker geluid, en hoe is de kwaliteit?
Deze uitlaat leek me wel wat!
Wat vinden jullie?

Groeten,
Marcel
Iemand?
Rémi clio ph3
Berichten: 932
Lid geworden op: wo 12 mar 2003 10:10
Locatie: Valkenburg Car: clio II ph 3 (1600)

Een collega van mij heeft een magnex uitlaat voor z'n MG ZR gekocht. Die auto heeft standaard een einddemper eronder met een klep erin om binnen de wettelijke geluids normen te blijven. Nu met die magnex is het geluid echt heftig geworden >-) , diep, hard en mooi van kwaliteit, maar niet fijn op de auto weg...... tenzij je harder rijdt dan 150 km/h :D . Hij heeft hem pas, dus ik kan niks zeggen over de levensduur ofzo. Hij heeft hem gekocht bij B&B of R&B ofzoiets (iig sponsor op deze site!!!!) die weten waarschijnlijk ook meer te vertellen over magnex!
Foeke
Berichten: 2742
Lid geworden op: do 21 feb 2002 0:00
Locatie: Leeuwarden

Iemand al eens bij Servo B.V. in Amersfoort wezen kijken bij die RS die daar te koop staat??????????????
Foeke
Berichten: 2742
Lid geworden op: do 21 feb 2002 0:00
Locatie: Leeuwarden

Foeke schreef:Iemand al eens bij Servo B.V. in Amersfoort wezen kijken bij die RS die daar te koop staat??????????????
iemand????
Plaats reactie