ACT: Clio V6

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
Lionheart
Berichten: 230
Lid geworden op: ma 23 jan 2006 21:52
Locatie: Doesburg
Contacteer:

Hi,

Wie weet wat er naast de motor anders is aan de fase I versus fase II Clio V6 ? (qua techniek; dat de buitenkant ook anders is (met name de neus) dat weet ik uiteraard zelf ook ;) ) Met name het onderstel (erzijn bijvoorbeeld 2 verschillende schroefsets leverbaar van KW (variant 3) voor de Clio V6, dus er zit wat verschil, maar wat is dat precies ?
Ik heb behoord dat de fase I vrij slechte kwaliteit van afwerking hebben (vanwege vermeend slecht werk van TWR (Tom Walkinshaw Racing)); klopt dat nu echt ? Wie kent beide versie's en kan er uit ervaring wat zinnigs over zeggen ?

Groetjes,
Aernoudt

PS: waarom is er eigenlik geen ACT over de V6 :~
Laatst gewijzigd door Lionheart op za 16 dec 2006 11:51, 2 keer totaal gewijzigd.
paulvanrooij
Berichten: 26465
Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
Car: Twingo GT
Locatie: Oss
Contacteer:

Ik weet dat Maus hier op t forum een V6 fase 1 heeft gehad, verder weinig (ex)eigenaren hier volgens mij..

maar hoezo? wil je er 1 kopen? ;) :p of gewoon benieuwd?
Lionheart
Berichten: 230
Lid geworden op: ma 23 jan 2006 21:52
Locatie: Doesburg
Contacteer:

Wat niet is kan nog komen zullen we maar zeggen ;)
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

veban heeft er een te koop staan zag ik.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Tis wel bekend dat de fase 1 een beroerde wegligging had en dat dit beduidend beter zou moeten zijn bij de fase 2.
Waar het verschil em precies inzit weet ik ooknie. Die motor hebben ze ook nog iets verder uitgeknepen, maar dat zal wel iets wezen als een setje nokkenstokken oid. Denk niet dat de internals drastisch gewijzigd zijn.

Denk dat je Speedline (die op de diverse fora rondzwerft, ook hier) eens moet vragen, die weet dat wel.
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

dat van TWR hoor je wel vaker dus daar zal best een kern van waarheid in zitten. Of ze proberen elkaar een oor aan te naaien. Vind het brute dingen maar echt super snel zijn ze niet
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Mike (spitsoor)
Berichten: 6419
Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Ach dat maakt tog niet uit of ie nou super snel is ja of nee? Altijd als ik zo'n ding zie rijden denk ik bij daar zou ik ook wel een stukkie mee willen toeren :p . De looks alleen al zijn gewoon erg (Y) .
Erik (Schepjes)
Berichten: 4790
Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Neej wel neej maakt niet uit dat het ding niet echt snel is, je geef 50 duizend euro uit, voor een boodschappen auto, waar je geen boodschappen mee kan vervoeren :lol:
Mike (spitsoor)
Berichten: 6419
Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Ja en dus :p
Lionheart
Berichten: 230
Lid geworden op: ma 23 jan 2006 21:52
Locatie: Doesburg
Contacteer:

Wat is snel ? En wat niet ? Op een circuit, op straat, op de snelweg ?? Er zijn (een hoop) mensen die lachend naar mijn Clio kijken als ik op de Nurburgring parkeerplaats aan kom. Meestal zijn dat er aanzienlijk minder nadat ik ze op de Ring heb ingehaald (met hun auto's die soms 3 keer of meer zo veel PK's hebben) overigens en daarna op de 'parkplatz' sta... dan komen ze op eens wel met interesse kijken, terwijl ik daarvoor hun blik niet waardig was. Maakt dat wat uit ? Niet voor mij, want ik kom er voor MIJN lol met MIJN auto ! (natuurlijk is het extra leuk als je juist dat soort types inhaalt, dat geef ik ruiterlijk toe)

Het gaat (voor mij) om zaken als beleving, sound, uitstraling etc. Als ik een Clio V6 zie staan dan doet me dat wat, dat is waar het mij om gaat !
Een V6 CLio is (helaas) een heel stuk zwaarder dan mijn Willie, dat vind ik erg jammer, maar alle punten waar de weg omhoog gaat (op de Ring dus), en dat zijn er best wel wat, zal ie sneller zijn dan een Willie (waarbij de V6 zijn comfort behoudt).

Als ik de V6 helemaal zou strippen komt ie qua gewicht een stuk de goede kant op, maar dan verliest ie z'n gebruiks waarde: ik denk aan leuke trips naar de Alpen etc. En af en toe een rondje Ring. Kortom genieten van een auto die bedoelt is om van te genieten, en niet een 'family carrier' oid is ;)

Met een setje throttle bodies, heftige nokken-assen en volledig programmeerbaar mmgt. etc krijg je de V6 qua vermogen op/boven de 300PK en da's best leuk (blijft nog steeds rond de 1400 kilo auto...). Een hoop moeite om hem op het niveau van een standaard M3 e36 BMW te krijgen (de opgegeven 286 gaan ze allemaal overheen, standaard al..). Maar.... een Clio V6, elke keer als ik 'm zie vind ik het gewoon helemaal TOP. En met 255PK kun je ook leuke dingen doen ;)

Eerlijk gezegd vind ik de fase I veel mooier dan fase II vandaar dat ik wil weten wat de technische verschillen zijn; kan ik een fase I op het (technische) niveau krijgen van een fase II ? Zo ja: dan is dat een interessante optie.
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Steven schreef:Denk dat je Speedline (die op de diverse fora rondzwerft, ook hier) eens moet vragen, die weet dat wel.
antoine
Berichten: 7739
Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
Car: Renault Clio III RS
Locatie: mont chêne

Stuur op het crs forum eens een pm naar http://www.clubrenaultsportives.nl/foru ... file&u=252 Hij werkt bij renault sport in dieppe en rijdt elke week op en neer naar frankrijk met een v6. :worship:
Lionheart
Berichten: 230
Lid geworden op: ma 23 jan 2006 21:52
Locatie: Doesburg
Contacteer:

@Antoine: merci ! Vind het (helaas) een beetje vreemde club; probeer al weken lid te worden maar dat alt nog niet mee ;) ) Heb hem een PB gestuurd !
Marcel (Mr. Bacardi Cola)
Berichten: 3865
Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
Locatie: Sappemeer

antoine schreef:Stuur op het crs forum eens een pm naar http://www.clubrenaultsportives.nl/foru ... file&u=252 Hij werkt bij renault sport in dieppe en rijdt elke week op en neer naar frankrijk met een v6. :worship:
Doe maar geen moeite om hem een pm te sturen. Hij komt niet meer op het CRS forum. :wink:
Lionheart
Berichten: 230
Lid geworden op: ma 23 jan 2006 21:52
Locatie: Doesburg
Contacteer:

Werkt hij niet meer voor Renault Sport ? Of was hij de CRS een beetje zat ?
antoine
Berichten: 7739
Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
Car: Renault Clio III RS
Locatie: mont chêne

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:
antoine schreef:Stuur op het crs forum eens een pm naar http://www.clubrenaultsportives.nl/foru ... file&u=252 Hij werkt bij renault sport in dieppe en rijdt elke week op en neer naar frankrijk met een v6. :worship:
Doe maar geen moeite om hem een pm te sturen. Hij komt niet meer op het CRS forum. :wink:
Komt hij nu niet op het rtg forum? Ik dacht dat ik Cat daar een opmerking over maakte. :)
antoine
Berichten: 7739
Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
Car: Renault Clio III RS
Locatie: mont chêne

Zoek maar eens naar zuudbrouk op deze site. :wink:
Lionheart
Berichten: 230
Lid geworden op: ma 23 jan 2006 21:52
Locatie: Doesburg
Contacteer:

Merci: inmiddels ook maar ingeschreven ;)
DutchRS
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 10 okt 2005 20:13
Locatie: Bollenstreek
Contacteer:

le mouton noir (sandy)
Berichten: 2979
Lid geworden op: za 20 mar 2004 19:36
Locatie: dordrecht ,holland
Contacteer:

klik, miss leuk
om af te bouwen, der staat ook nog een schadevrije ph1 op
Lionheart
Berichten: 230
Lid geworden op: ma 23 jan 2006 21:52
Locatie: Doesburg
Contacteer:

Merci !

(Ex schade auto's (voor niet circuit gebruik ;) ) wil ik zo wie zo niet.)
kingpin
Berichten: 90
Lid geworden op: zo 4 sep 2005 19:42
Contacteer:

Mijn ex V6: http://www.build4speed.com/forum/showthread.php?t=4

Hele mooie auto. Dit was mijn 2e Clio en echt, nooit en nooit meer.
Qua wegliggingsverschil tov de phaseII zul je dit waarschijnlijk alleen merken op het circuit.
Het grootste verschil is de wielbasis (2cm langer) de verstevigingen (dwarsbalk meen ik) en de grotere luchthuis en motormanagement.
Dus geen andere nokkenassen of wat dan ook.

Houd bij aankoop wel in de gaten of ie een nieuwe distributieriem heeft gehad na 5 jaar of 100000km ... geloof me dit loopt in de papieren (mijn dealer kwam op dik 2000 euro)). Kijk of de remmen goed zijn ... setje blokjes kost 550 euro moet je ze zelf monteren etc etc ... dus geen kattepis.
Alles aan de auto is duuur ... RVS uitlaat die ik eronder schroef .. .2500 euro, ga maar door.

Bij mij ging om de haverklap wel wat kapot ... heb uitgerekend dat de auto mij 500 euro per dikke 1000 km koste ... nee geef mij voor hetzelfde geld maar een Porsche.

En houd er rekening mee dat je niet 'even' een andere velg kunt monteren, er is werkelijk bijna niets voor te koop.
Boodschappen moet je alleen doen (waar wil je anders je vrouw kwijt :-))

Qua blikvanger ... ken geen betere auto ...

ps, welke heb je zien staan, misschien is het de mijne wel :-) nr 293

Het is een hele mooie auto, maar zeer duur in onderhoud.
Lionheart
Berichten: 230
Lid geworden op: ma 23 jan 2006 21:52
Locatie: Doesburg
Contacteer:

Die pagina kan ik niet zien (moet je eerst weer lid worden, en daar voel ik weinig voor om 1 pagina te bekijken).

Er zitten veel meer verschillen tussen de fase I en II ben ik inmiddels achter (kontakt gehad met diverse (ex) eigenaren en Renault medewerkers (waarvan er 1 ook zelf CLioV6 heeft gehad).

Goedkoop in onderhoud staan ze inderdaad niet om bekend :) Echter: diverse zaken kun je zelf ook doen (qua sleutelen) dus dat scheelt een hoop ;)

Boodschappen doe ik nooit dus dat scheelt :D

No offense but: Een Clio V6 zou ik voor geen goud willen ruilen voor een platgeslagen kever (Porsche dus ;) ); betere auto of niet. Ben zo wie zo geen fan van Duitse auto's omdat ik die meestal nogal lelijk vind. Qua techniek en afwerking vaak wel goede auto's, maar niet mijn ding (na meerdere BMW's te hebben gehad o.a. ;) )
Sander2
Berichten: 1710
Lid geworden op: di 13 apr 2004 19:24
Locatie: Berkel en Rodenrijs

kingpin schreef:Mijn ex V6: http://www.build4speed.com/forum/showthread.php?t=4

Hele mooie auto. Dit was mijn 2e Clio en echt, nooit en nooit meer.
Qua wegliggingsverschil tov de phaseII zul je dit waarschijnlijk alleen merken op het circuit.
Het grootste verschil is de wielbasis (2cm langer) de verstevigingen (dwarsbalk meen ik) en de grotere luchthuis en motormanagement.
Dus geen andere nokkenassen of wat dan ook.

Houd bij aankoop wel in de gaten of ie een nieuwe distributieriem heeft gehad na 5 jaar of 100000km ... geloof me dit loopt in de papieren (mijn dealer kwam op dik 2000 euro)). Kijk of de remmen goed zijn ... setje blokjes kost 550 euro moet je ze zelf monteren etc etc ... dus geen kattepis.
Alles aan de auto is duuur ... RVS uitlaat die ik eronder schroef .. .2500 euro, ga maar door.

Bij mij ging om de haverklap wel wat kapot ... heb uitgerekend dat de auto mij 500 euro per dikke 1000 km koste ... nee geef mij voor hetzelfde geld maar een Porsche.

En houd er rekening mee dat je niet 'even' een andere velg kunt monteren, er is werkelijk bijna niets voor te koop.
Boodschappen moet je alleen doen (waar wil je anders je vrouw kwijt :-))

Qua blikvanger ... ken geen betere auto ...

ps, welke heb je zien staan, misschien is het de mijne wel :-) nr 293

Het is een hele mooie auto, maar zeer duur in onderhoud.
Joh, dan heb jij hem maar kort gehad geloof ik?
kingpin
Berichten: 90
Lid geworden op: zo 4 sep 2005 19:42
Contacteer:

Sander2 schreef:
kingpin schreef:Mijn ex V6: http://www.build4speed.com/forum/showthread.php?t=4

Hele mooie auto. Dit was mijn 2e Clio en echt, nooit en nooit meer.
Qua wegliggingsverschil tov de phaseII zul je dit waarschijnlijk alleen merken op het circuit.
Het grootste verschil is de wielbasis (2cm langer) de verstevigingen (dwarsbalk meen ik) en de grotere luchthuis en motormanagement.
Dus geen andere nokkenassen of wat dan ook.

Houd bij aankoop wel in de gaten of ie een nieuwe distributieriem heeft gehad na 5 jaar of 100000km ... geloof me dit loopt in de papieren (mijn dealer kwam op dik 2000 euro)). Kijk of de remmen goed zijn ... setje blokjes kost 550 euro moet je ze zelf monteren etc etc ... dus geen kattepis.
Alles aan de auto is duuur ... RVS uitlaat die ik eronder schroef .. .2500 euro, ga maar door.

Bij mij ging om de haverklap wel wat kapot ... heb uitgerekend dat de auto mij 500 euro per dikke 1000 km koste ... nee geef mij voor hetzelfde geld maar een Porsche.

En houd er rekening mee dat je niet 'even' een andere velg kunt monteren, er is werkelijk bijna niets voor te koop.
Boodschappen moet je alleen doen (waar wil je anders je vrouw kwijt :-))

Qua blikvanger ... ken geen betere auto ...

ps, welke heb je zien staan, misschien is het de mijne wel :-) nr 293

Het is een hele mooie auto, maar zeer duur in onderhoud.
Joh, dan heb jij hem maar kort gehad geloof ik?
Klopt, nog net geen jaar.
Werd er beroerd van wat er allemaal aan stuk ging.
Heb in m'n leven heel wat auto's gehad, ben echt auto liefhebber, dus geen jakkeraar, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.

@Lionheart: er zijn zeker meer 'optische' veranderingen ja, maar dat kun je zelf ook wel zien neem ik aan. Ik gaf ook meer de veranderingen aan die je niet zo op het oog kunt zien.

Kijk je geeft in je vraag al aan dat je 'denkt' dat de motor anders is in de phaseI tov phaseII en dat is niet zo.
En wat de meesten ook niet weten is dat de motor eigenlijk te groot is voor de auto qua warmteafgifte, dus wat doen ze om het geheel koelende te houden is dat wanneer de motor warm is (te warm) en je rijd boven de 3000 toeren dan worden de cylinderwanden gekoeld met extra benzine die er omheen stroomt. Vandaar het grote verbruik boven de 3k toeren.

Bij de phaseI is bijvoorbeeld de afdichtingsnaden van de bodykit nou ook niet je van het.
Als het namelijk te warm buiten is komen deze gewoon omhoog.

Ik geef alleen maar aan wat mijn bevindingen zijn in de relatieve korte tijd die ik heb gehad met deze auto.
Dat jij 'm mooi vindt kan ik inkomen, ik was ook gelijk verliefd op de auto ... strerker nog .. nog steeds vindt ik 'm ultiem.
Ik geef je alleen maar aan dat je met zo'n auto qua aanschaf er nog lang niet bent, en zeker niet zoals jij beweerd dat je 'm misschien wilt strippen en rondjes op de ring wilt draaien, want dat gaat je geld kosten.
Denk alleen al aan de standaard semi slicks die eronder zitten van Michelin (460 per band voor en 550 per band achter).
Remschijven a 400 euro, een velg kost 520 euro stuk (17") en nee, deze verkopen ze niet bij OZ.

Hier een link voor onderdelen: http://www.k-tecracing.com/catalogue.asp?app=Clio%20V6

Maar ik geef toe, de mijne had een grote Air Induction Kit en een RVS sportuitlaat met aangepast phaseII motormanagement, ding ging as de speer, een Porsche 911 C2 hield me niet bij, man wat een geluid alleen al, boven 4000 toeren met het raam open kun je mekaar niet meer verstaan .. super gewoon, kan werkelijk niets tegenop.

Dus suc6 met je zoektocht.
Mocht je interesse hebben in een nagenoeg compleet werkplaats handboek met alle onderdelennummers en setups, die heb ik hier liggen.
Dus als je er 1 hebt mag je 'm komen halen.
Maus
Berichten: 4127
Lid geworden op: zo 4 mar 2001 0:00
Locatie: Zwijndrecht

Wat is er bij jou dan zoal kapot gegaan in de tijd dat je 'm gehad hebt?

Ik heb met de mijne ruim 1 jaar gereden, het enige waarvoor ie naar de dealer moest, was vanwege een kapotte bobine.
De rubberen lip onder de voorbumper heb ik dan een paar keer opnieuw vast moeten zetten en verder, naast z'n beurtje, nog een setje achterremblokken moeten vervangen. En in het jaartje tijd heb ik er rondom nieuwe banden omgelegd.
Voorbanden had ik overigens een maatje breder genomen, de originele maat was / is namelijk peperduur.
Lionheart
Berichten: 230
Lid geworden op: ma 23 jan 2006 21:52
Locatie: Doesburg
Contacteer:

@Kingpin: in de tijd tussen mijn posting en nu heb ik aardig wat mensen gesproken/geschreven/bezocht om info ;) Niet te min bedankt voor jouw informatie (Y)

Motorisch, niet alleen electronica, nog wel wat anders.

Ik wil 'm trouwens juist niet strippen maar laten zoals ie is, omdat je er dan gebruik van kan maken in het algemeen (en dus juist niet voor Nurburgring gebruik ;) ) en lekker kan toeren door de Alpen etc.

Qua uiterlijk gewoon helemaal top; grootste nadeel is het (te) hoge gewicht in mijn ogen. Minder praktisch sleutelen etc boeit me wat minder.
Banden kosten liggen voor mij wat gunstiger vermoed ik; de prijzen die jij noemt vind ik vrij hoog te noemen...

Bij een Renault, net als bij bijvoorbeeld Alfa, moet je altijd een beetje geluk hebben met een auto (dat je geen blauwe maandag editie hebt) ;)
Sander2
Berichten: 1710
Lid geworden op: di 13 apr 2004 19:24
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Ik vraag mij trouwens af hoe laag de V6'jes gaan dalen in prijs, en het moment wanneer ze weer meer waard gaan worden....wellicht hetzelfde als destijds voor een 5 GT turbo of 5 GT turbo2. Je ziet nu al dat de goedkoopste V6 aangeboden rond de 22.000 a 23.000 euro ligt. Uiteraard nog genoeg geld hoor, maar hoever zal het nog dalen, want aanbod genoeg in ph1'tjes.
kingpin
Berichten: 90
Lid geworden op: zo 4 sep 2005 19:42
Contacteer:

Maus schreef:Wat is er bij jou dan zoal kapot gegaan in de tijd dat je 'm gehad hebt?

Ik heb met de mijne ruim 1 jaar gereden, het enige waarvoor ie naar de dealer moest, was vanwege een kapotte bobine.
De rubberen lip onder de voorbumper heb ik dan een paar keer opnieuw vast moeten zetten en verder, naast z'n beurtje, nog een setje achterremblokken moeten vervangen. En in het jaartje tijd heb ik er rondom nieuwe banden omgelegd.
Voorbanden had ik overigens een maatje breder genomen, de originele maat was / is namelijk peperduur.
Misschien heb ik wel een Clio gekocht waar echt mee gescheurd is, weet het niet, hier een kleine opsomming wat er binnen 10 maand aan gedaan is:

- Bobine
- Aandrijfriem
- Multiriem
- Geleiderollen
- Aandrukrol
- Waterpomp
- Achterruitrijschakelaar
- Complete remmen rondom
- Banden (4x)
- Extra 2 nieuwe voorbanden aangezien er een bobbel in kwam en deze niet meer werden geleverd door Michelin.
- Raamhouder
- Complete zijkant bodykit pastalijm kwam omhoog
- Schokbreker rechtsvoor vervanging
- Achteruit rijden gaf zeer vreemd geluid en zal eerdaags ook wel wat mee gebeuren
Maus
Berichten: 4127
Lid geworden op: zo 4 mar 2001 0:00
Locatie: Zwijndrecht

Sander2 schreef:Ik vraag mij trouwens af hoe laag de V6'jes gaan dalen in prijs, en het moment wanneer ze weer meer waard gaan worden....wellicht hetzelfde als destijds voor een 5 GT turbo of 5 GT turbo2. Je ziet nu al dat de goedkoopste V6 aangeboden rond de 22.000 a 23.000 euro ligt. Uiteraard nog genoeg geld hoor, maar hoever zal het nog dalen, want aanbod genoeg in ph1'tjes.
De mijne staat nu al ruim 2.5 jaar te koop bij de dealer, de prijs is van rond de 27.000 euro gezakt naar (ik meen) 22.000 euro...
Lionheart
Berichten: 230
Lid geworden op: ma 23 jan 2006 21:52
Locatie: Doesburg
Contacteer:

Er staan al phase I versies onder de 20.000; Vraagprijs bij een dealer is niet de verkoop prijs ;)
Ze staan ook vaak erg lang te koop (met name de phase I). Prijs zal voorlopig nog aardig omlaag gaan, ook al proberen mensen dit (voorlopig) kunstmatig hoog te houden. Ook voor auto dealers is het niet leuk (lees: te handgaven) hoe lang die auto's in de showroom staan.
Een bekende dealer van mij heeft er ook in te koop; hij laat die auto rouleren met andere dealers zodat het geen negatieve invloed heeft om de showroom ! (omdat het een negatief beeld geeft als een auto te lang t ekoop staat op 1 plek...)
kingpin
Berichten: 90
Lid geworden op: zo 4 sep 2005 19:42
Contacteer:

Zal wel niet voor niets zijn dat dergelijke auto's met zo weinig kilometers zo lang te koop staan.

Het model is echt super en rijd ook super, alleen vergt meer onderhoud dan andere auto's, plus alle onderdelen zijn gewoonweg duur.
En dan hebben we het nog noet eens over een 'klein' ongelukje als je bv een bumper in elkaar rijd, daar koopt een ander een 2e hands autootje voor :D
Kennis van me heeft het eens gehad, achter met 1 zij bumper met onderste deel achterklep, moest 2 maand wachten op onderdelen, kosten ongeveer 7 a 8000 euro.
Mike (spitsoor)
Berichten: 6419
Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Maus schreef:
De mijne staat nu al ruim 2.5 jaar te koop bij de dealer, de prijs is van rond de 27.000 euro gezakt naar (ik meen) 22.000 euro...
Bij welke dealer staat ie maus? Bij VKV in R'dam staat er overigens ook 1tjuh. Een ph 1 ook dies in 3 maanden tijd al dik 2000 euries in prijs gezakt
Ivo
Über-Spammer
Berichten: 9454
Lid geworden op: za 11 jan 2003 17:26
Locatie: Holland

Die V6 bij VKV hoeft overigens niet weg...., hij staat niet in de weg geloof ik :)

Die van Maus staat als ik het goed heb bij Indumij Dordt...

31-HH-TG

:)
Plaats reactie