ACT: Clio Williams
Je zou ook eens kunnen proberen een sensor te plaatsen van de oliedruk schakelaar naast het olie filter. Deze meet de druk direct aan de oliepomp. Op de fabrieks groep a clio's van renault zit de sensor ook daar
[img]http://www.36t.co.uk/maxi/rwx_gallery/File0011.jpg[/img]
[img]http://www.36t.co.uk/maxi/rwx_gallery/File0011.jpg[/img]
Dus je kunt de originele druksensor naast het oliefilter plaatsen zodat je originele oliedrukmeter op je dash het nog gewoon doet? Hoef je geen T-stuk te gebruiken voor de olie aanvoer voor de turbo. Niet dat dat zo'n probleem is maar dan is dit ook een optie.
-
- Berichten: 564
- Lid geworden op: ma 10 dec 2007 9:35
- Locatie: Leiden
Heeft iemand een foto van hoe de 4e motorsteun van de 1916v gemonteerd zit op een Clio?
Clio Williams '95 & 5 GT Turbo '90 & Vw transporter '80
Hetzelfde als de baksteun bij een 5gtt
-
- Berichten: 564
- Lid geworden op: ma 10 dec 2007 9:35
- Locatie: Leiden
Bedankt Geert!
Clio Williams '95 & 5 GT Turbo '90 & Vw transporter '80
iemand enig idee wat voor compressie je zou moeten meten bij een F7R?
ik wilde vandaag uit nieuwsgierigheid even de compressie van mijn blok meten ivm de 325k die er op staat.
ik heb 1 keer 8 bar voorbij zien komen maar toen klapte de oude krakkemikkige meter uit elkaar
ik wilde vandaag uit nieuwsgierigheid even de compressie van mijn blok meten ivm de 325k die er op staat.
ik heb 1 keer 8 bar voorbij zien komen maar toen klapte de oude krakkemikkige meter uit elkaar
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
10-11 bar moet ie toch wel halen. de F7P uit mijn rode 16V deed met 259.000 km rond de 10bar, maargoed. da's zo'n toerenjankende F7P. de huidige F7P heb ik nooit gemeten.
de slijtage is bij een F7R wel een stuk lager merk ik, de meeste F7R's boven de 2ton hebben praktisch geen stootrand bovenin de cilinder.
Trok laatst een F7P uit elkaar met 210.000 op de klok en daar waren de cilinders bijna op het oog zichtbaar ovaal.
de slijtage is bij een F7R wel een stuk lager merk ik, de meeste F7R's boven de 2ton hebben praktisch geen stootrand bovenin de cilinder.
Trok laatst een F7P uit elkaar met 210.000 op de klok en daar waren de cilinders bijna op het oog zichtbaar ovaal.
Morgen maar even kijken of ze een andere meter hebben en anders 1 op de kop tikken
Die heeft wel iets meer dan alleen tb's gemonteerd. Laatst hebben ze daar nog een dyno dag gehouden voor mensen met itb's. Daar kwam ruim 8 man met een 220 whp setup opdagen. Ongelofelijk hoeveel geld die lui uitgeven.
Zal sowieso wel HC hebben, bewerkte kop en flinke nokkenstokken
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: wo 2 jan 2008 9:45
- Locatie: Waddinxveen ZH
- Contacteer:
Beste leden,
Ik zou graag mijn Williams velgen opnieuw willen laten spuiten (inclusief afgedraaid randje), nu weet ik dat er een aantal mensen hier op het forum dat hebben gedaan.
Weet iemand een leuk adresje hiervoor?
Ik vond deze set op marktplaats voor 500 euro maar voor dat geld kan ik ze zelf ook wel laten spuiten denk ik?
http://link.marktplaats.nl/483322917
Ik zou graag mijn Williams velgen opnieuw willen laten spuiten (inclusief afgedraaid randje), nu weet ik dat er een aantal mensen hier op het forum dat hebben gedaan.
Weet iemand een leuk adresje hiervoor?
Ik vond deze set op marktplaats voor 500 euro maar voor dat geld kan ik ze zelf ook wel laten spuiten denk ik?
http://link.marktplaats.nl/483322917
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
http://www.wheelcare.nlLeon Cozijn schreef:Beste leden,
Ik zou graag mijn Williams velgen opnieuw willen laten spuiten (inclusief afgedraaid randje), nu weet ik dat er een aantal mensen hier op het forum dat hebben gedaan.
Weet iemand een leuk adresje hiervoor?
Ik vond deze set op marktplaats voor 500 euro maar voor dat geld kan ik ze zelf ook wel laten spuiten denk ik?
http://link.marktplaats.nl/483322917
-
- Berichten: 3135
- Lid geworden op: zo 2 dec 2001 0:00
- Locatie: Breda
http://www.wheeltrim.beLeon Cozijn schreef:Beste leden,
Ik zou graag mijn Williams velgen opnieuw willen laten spuiten (inclusief afgedraaid randje), nu weet ik dat er een aantal mensen hier op het forum dat hebben gedaan.
Weet iemand een leuk adresje hiervoor?
Ik vond deze set op marktplaats voor 500 euro maar voor dat geld kan ik ze zelf ook wel laten spuiten denk ik?
http://link.marktplaats.nl/483322917
destijds heb ik offerte aangevraagd hier. ze hadden toen de juiste kleur goud (akzo nobel nogwat, topic staat hier ergens op rtc) en ze waren niet zo heel duur. 85 euro per velg meen ik.
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Toch gekocht Leon? Ad lijkt weg op mp.Leon Cozijn schreef:Beste leden,
Ik zou graag mijn Williams velgen opnieuw willen laten spuiten (inclusief afgedraaid randje), nu weet ik dat er een aantal mensen hier op het forum dat hebben gedaan.
Weet iemand een leuk adresje hiervoor?
Ik vond deze set op marktplaats voor 500 euro maar voor dat geld kan ik ze zelf ook wel laten spuiten denk ik?
http://link.marktplaats.nl/483322917
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: wo 2 jan 2008 9:45
- Locatie: Waddinxveen ZH
- Contacteer:
Nee heb ze laten spuiten morgen ochtend even er onder zetten
hmm vorige week bleek me gelaccu leeg en me accu lader geen gel accu te kunnen opladen. Toen maar besloten een loodsaccu uit de stelling te pakken en op te laden.
Deze lijkt nu opgeladen (12.8 volt), alles lijkt goed maar de start motor draait amper rond. Toen nog maar 2 accu's opgeladen maar zelfde resultaat. Laad ik verkeerd op of kan er iets anders stuk zijn, snap er niks van.
Deze lijkt nu opgeladen (12.8 volt), alles lijkt goed maar de start motor draait amper rond. Toen nog maar 2 accu's opgeladen maar zelfde resultaat. Laad ik verkeerd op of kan er iets anders stuk zijn, snap er niks van.
heeft een maandje stil gestaan en had geen problemen hiervoor.
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
En met een startkabel even massa maken in de buurt van de startmotor en de andere kant zo dicht mogelijk bij de accu ?
Dit!??GerryTT schreef:Dus je kunt de originele druksensor naast het oliefilter plaatsen zodat je originele oliedrukmeter op je dash het nog gewoon doet? Hoef je geen T-stuk te gebruiken voor de olie aanvoer voor de turbo. Niet dat dat zo'n probleem is maar dan is dit ook een optie.
Ze worden duurder! http://autos.trovit.nl/index.php/cod.fr ... r_id.1/t.1
-
- Berichten: 4640
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Glashard 10k voor een auto durven vragen zonder enige info of foto's
Same here
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
De mijne momenteel niet, eerst de 21 weer ff op de weg.
En dan twijfel ik nog steeds
En dan twijfel ik nog steeds
-
- Berichten: 4640
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Ik heb nog wel een twingo van 96 voor 10k
-
- Berichten: 693
- Lid geworden op: ma 27 nov 2006 13:05
- Locatie: Oostvoorne
Even een graag na een tijd op de search te hebben gezocht en het niet te kunnen vinden.
Een group a luchtfilter werkt dit op de F7R?
Of is een K&N inlegfilter met aanzuigbuis net zo goed?
Hebben mensen ervaring met het group a uitlaatsysteem van oreca?
Welke aftermarket/2e hands gr a delen zijn er nog redelijk te krijgen? Eventuele site's?
Alvast bedankt.
Een group a luchtfilter werkt dit op de F7R?
Of is een K&N inlegfilter met aanzuigbuis net zo goed?
Hebben mensen ervaring met het group a uitlaatsysteem van oreca?
Welke aftermarket/2e hands gr a delen zijn er nog redelijk te krijgen? Eventuele site's?
Alvast bedankt.
Deze bedoel je?
[img]http://img444.imageshack.us/img444/7500/img1325ph.jpg[/img]
Dat past wel, maar hou er rekening mee dat je je accu zult moeten verplaatsen! Of het echt veel doet, durf ik niet te zeggen.
[img]http://img444.imageshack.us/img444/7500/img1325ph.jpg[/img]
Dat past wel, maar hou er rekening mee dat je je accu zult moeten verplaatsen! Of het echt veel doet, durf ik niet te zeggen.