ACT: Clio Williams

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
DennisT
Moderator
Berichten: 4576
Lid geworden op: za 3 sep 2005 16:54
Locatie: Baarn

WouterW schreef:Vind em dan wel 2000 euro waard
vooruit, 2050 ;)
Pascal's Williams
Berichten: 31
Lid geworden op: zo 11 mei 2008 7:27
Contacteer:

Michel D. schreef:
LotuzClioWilliams schreef:En is de onderhoudshistorie ook bekend? Koppeling al vervangen?
Historie is niet volledig bekend, italiaanse import... Koppeling is wel recent vervangen (koppelen en aangrijpen) Heb hem afgetikt op 4500,- Als alles goed is staat ie over twee weken op de stoep :D Moet alleen ff op zoek naar twee motortjes voor de elecktrische ramen, een werkt niet, de andere matig. Hij is volledig roestvrij, achterschermen, dorpels, kofferbak, voorraam etc. Is echt keihard (Heb vanmiddag meteen een keurend oog van Chris, Arco en Lex gehad :wink: )
Ik heb nog twee motortjes liggen (het hele mechanisme zit aan elkaar vast), heb ze vervangen omdat ze een beetje kraakten. Nieuw kosten ze 200 euro per stuk!
DennisT
Moderator
Berichten: 4576
Lid geworden op: za 3 sep 2005 16:54
Locatie: Baarn

Klopt, bij Renault iig niet los te bestellen.
Geert
Berichten: 3876
Lid geworden op: vr 27 okt 2006 17:14
Locatie: rijssen
Contacteer:

korte vraag. Zijn verlagings veren van bv. apex ook stijver dan orginele?
Gerald
Über-Spammer
Berichten: 11128
Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
Car: 2x twingo2 +5GTT
Locatie: Du I Ven
Contacteer:

Geert schreef:korte vraag. Zijn verlagings veren van bv. apex ook stijver dan orginele?
Kort antwoord: Ja.
Geert
Berichten: 3876
Lid geworden op: vr 27 okt 2006 17:14
Locatie: rijssen
Contacteer:

welk merk raad je mij aan? apex hoor ik goeie verhalen over.
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Merwede schijnt ook goed te zijn... Maar ja, ik denk dat iedereen wat anders zal vertellen. :)
Geert
Berichten: 3876
Lid geworden op: vr 27 okt 2006 17:14
Locatie: rijssen
Contacteer:

Merijn schreef:Merwede schijnt ook goed te zijn... Maar ja, ik denk dat iedereen wat anders zal vertellen. :)
waar kan ik die bestellen?
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Merwede Springs - De Meern
Telefoon: (+31) 30 - 666 4 666
Fax: (+31) 30 - 666 4 021
E-mail: info@merwede-springs.com

?? :)
LotuzClioWilliams
Berichten: 3611
Lid geworden op: ma 12 jul 2004 12:28
Locatie: Spijkenisse

Merwede veren hebben er ooit onder gezeten. Aan wie heb ik die ook alweer verkocht? [img]http://www.peugeotgticlub.nl/images/smi ... _think.gif[/img]

Merwede:

[img]http://home.wanadoo.nl/marcreijnhoudt/W ... erwede.JPG[/img]

Origineel:

[img]http://home.wanadoo.nl/marcreijnhoudt/W ... gineel.JPG[/img]
LotuzClioWilliams
Berichten: 3611
Lid geworden op: ma 12 jul 2004 12:28
Locatie: Spijkenisse

O ja, Patrick heeft ze toen van me overgenomen. Heeft hij ze nog eronder?
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Patrick Hesseling? Die rooie amsterdammer? :)
LotuzClioWilliams
Berichten: 3611
Lid geworden op: ma 12 jul 2004 12:28
Locatie: Spijkenisse

Nee, die niet. :lol: Patrick uit Lisse.
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Geert, jij had toch een schroefset van een 16v eronder?
Geert
Berichten: 3876
Lid geworden op: vr 27 okt 2006 17:14
Locatie: rijssen
Contacteer:

LotuzClioWilliams schreef:Merwede veren hebben er ooit onder gezeten. Aan wie heb ik die ook alweer verkocht? [img]http://www.peugeotgticlub.nl/images/smi ... _think.gif[/img]

Merwede:

[img]http://home.wanadoo.nl/marcreijnhoudt/W ... erwede.JPG[/img]

Origineel:

[img]http://home.wanadoo.nl/marcreijnhoudt/W ... gineel.JPG[/img]
hmm zo laag hangt hij nog steeds. maar wil nog een paar centimeter lager. niet al te veel maar als dat 3cm is dan haal ik 5cm denk ik.
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

LotuzClioWilliams schreef:Nee, die niet. :lol: Patrick uit Lisse.
Volgens mij kan je binnenkort de verlagingsveren (inclusief de rest van de williams) terugkopen.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
LotuzClioWilliams
Berichten: 3611
Lid geworden op: ma 12 jul 2004 12:28
Locatie: Spijkenisse

WouterW schreef:Volgens mij kan je binnenkort de verlagingsveren (inclusief de rest van de williams) terugkopen.
De verleiding om weer een Williams te kopen, is zeker aanwezig. Maar ik weet niet of het voor mij wel zo verstandig is om aan die verleiding toe te geven.
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Je leeft maar 1 x joh.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
DennisT
Moderator
Berichten: 4576
Lid geworden op: za 3 sep 2005 16:54
Locatie: Baarn

Hoorde dat de Williams uit Baarn die op MP stond voor 1500 euro een nieuw baasje heeft gekregen in Soest :) Bleek alleen een kapotte koppelingskabel te zijn, lekkere beunhazen dus van dat autobedrijf waar die stond, die zeiden dat het de koppeling was :lol:

Hopelijk meldt de eigenaar zich hier nog en gaat er wat gebeuren met die auto, want was zo krokant als een te lang gebakken kroket :lol:
Geert
Berichten: 3876
Lid geworden op: vr 27 okt 2006 17:14
Locatie: rijssen
Contacteer:

LotuzClioWilliams schreef:
WouterW schreef:Volgens mij kan je binnenkort de verlagingsveren (inclusief de rest van de williams) terugkopen.
De verleiding om weer een Williams te kopen, is zeker aanwezig. Maar ik weet niet of het voor mij wel zo verstandig is om aan die verleiding toe te geven.
ik snap echt niet waarom je van de willie bent afgestapt. Je ouwe willie houd het bij mij al een dikke 30.000 km vol zonder een enkel mankement. uiteraard het standaart onderhoud maar echt niks bijzonders. Ik kan mij niet voorstellen dat die peugeot en zelfs citroen meuk beter is :wink:
LotuzClioWilliams
Berichten: 3611
Lid geworden op: ma 12 jul 2004 12:28
Locatie: Spijkenisse

Geert schreef:ik snap echt niet waarom je van de willie bent afgestapt. Je ouwe willie houd het bij mij al een dikke 30.000 km vol zonder een enkel mankement. uiteraard het standaart onderhoud maar echt niks bijzonders.
Houden zo! :)

Ik hoor wel vaker dat mensen tevreden zijn met mijn oude wagens en niet helemaal begrijpen waarom ik ze verkocht heb. Ik ben waarschijnlijk te kritisch. Maar zo'n probleem als met het koppelingspedaal dat met nieuwe onderdelen maar niet opgelost lijkt te kunnen worden, kan het voor mij wel aardig verzieken.
Geert schreef:Ik kan mij niet voorstellen dat die peugeot en zelfs citroen meuk beter is :wink:
Is het ook niet. Allemaal één pot nat. Alleen de één verbergt de roest beter dan de ander. :lol:
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

En dan nog het forum. Daar kan natuurlijk geen ander merk aan tippen (0) :wink:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
ARNO16V
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:00
Locatie: Meppel
Contacteer:

@ Geert: dit was m'n oude 16v met Apex verlaginsveren :)
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/winterlook1.JPG[/img]
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
LotuzClioWilliams
Berichten: 3611
Lid geworden op: ma 12 jul 2004 12:28
Locatie: Spijkenisse

Tom schreef:En dan nog het forum. Daar kan natuurlijk geen ander merk aan tippen (0) :wink:
Er bestaat idd geen tweede forum als het RTC forum. :lol:

Toch mis ik hier wel wat namen. Zijn bijvoorbeeld Patrick, Marcel, Remy en Thierry niet zo enthousiast meer met de Williams bezig?
Geert
Berichten: 3876
Lid geworden op: vr 27 okt 2006 17:14
Locatie: rijssen
Contacteer:

Edit: niet teveel onnodig grote foto's quoten


weet je ook nog hoeveel mm?
ARNO16V
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:00
Locatie: Meppel
Contacteer:

Zo groot is die foto toch nie?
Was een setje Apex -30
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Ik moet er hier al voor van links naar rechts scrollen. 1maatje kleiner is fijner. Maar ik doelde meer op het feit dat je een foto niet hoeft te quoten als hij 1 post hoger staat (I)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

LotuzClioWilliams schreef:toch mis ik hier wel wat namen. Zijn bijvoorbeeld Patrick, Marcel, Remy en Thierry niet zo enthousiast meer met de Williams bezig?
Patrick wil volgens mij van zn Willy af, Marcel is gaan hokken en woont tegenwoordig in hetzelfde gat als ik (met Williams), Remy zie ik iid weinig en van Thierry al tijden niets gehoord.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
ARNO16V
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:00
Locatie: Meppel
Contacteer:

@ Tom: Ik vat em! :)
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
DennisT
Moderator
Berichten: 4576
Lid geworden op: za 3 sep 2005 16:54
Locatie: Baarn

WouterW schreef:
LotuzClioWilliams schreef:toch mis ik hier wel wat namen. Zijn bijvoorbeeld Patrick, Marcel, Remy en Thierry niet zo enthousiast meer met de Williams bezig?
Patrick wil volgens mij van zn Willy af, Marcel is gaan hokken en woont tegenwoordig in hetzelfde gat als ik (met Williams), Remy zie ik iid weinig en van Thierry al tijden niets gehoord.
Patrick wil er idd vanaf geloof ik, en Remy is er ook nog niet uit zover ik weet.
Sprak 2 weken geleden Ronald (met de gouden F1 velgen), zei dat de auto verkocht was nadat hij hem plat had gereden :(

Mja, onze zijn nu weer ietsje meer waard :lol:
GeniustheGzA
Berichten: 863
Lid geworden op: vr 2 mei 2003 15:33
Locatie: Tilburg

DennisT schreef:Mja, onze zijn nu weer ietsje meer waard :lol:
jouw exemplaar (als de mijne :D ) is niet meer origineel, dus is ie hiermee geen @#$ méér waard geworden :lol: :p
Marcel B.
Berichten: 6751
Lid geworden op: do 4 apr 2002 0:00
Locatie: Nieuw Vennep

Leef nog hoor :)

Wel gaat de willi binnenkort te koop komen, helaas
LotuzClioWilliams
Berichten: 3611
Lid geworden op: ma 12 jul 2004 12:28
Locatie: Spijkenisse

Dus binnenkort wordt marktplaats overspoeld met Willies. [img]http://www.peugeotgticlub.nl/images/smi ... prised.gif[/img]
LotuzClioWilliams
Berichten: 3611
Lid geworden op: ma 12 jul 2004 12:28
Locatie: Spijkenisse

Is iemand hier goed bekend met de 89-FF-RB? Ik heb foto's ervan met RTC stickers erop, dus hij zou hier wel bekend moeten zijn. Ik heb een notitie in het oude Williams register dat het motorblok gereviseerd is en dat hij ooit in het bezit van ene Jean-Paul Emmelot en Veban is geweest. Staat nu bij een ander autobedrijf in Rijswijk te koop.

[img]http://home.wanadoo.nl/marcreijnhoudt/89-FF-RB.JPG[/img]
Michel D.
Berichten: 631
Lid geworden op: di 20 nov 2007 16:18

LotuzClioWilliams schreef:Is iemand hier goed bekend met de 89-FF-RB? Ik heb foto's ervan met RTC stickers erop, dus hij zou hier wel bekend moeten zijn. Ik heb een notitie in het oude Williams register dat het motorblok gereviseerd is en dat hij ooit in het bezit van ene Jean-Paul Emmelot en Veban is geweest. Staat nu bij een ander autobedrijf in Rijswijk te koop.

[img]http://home.wanadoo.nl/marcreijnhoudt/89-FF-RB.JPG[/img]
Ken de auto niet, wel ff de garage gegoogeld, maar kreeg er geen warm gevoel van...
TV-XR-89 & RR-JL-96 & JX-JZ-22
Plaats reactie