voorruitrubbers clio

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
bozothenutter
Berichten: 671
Lid geworden op: wo 1 feb 2012 12:45
Car: 95-PZ-KJ
Contacteer:

zijn deze geplakt of geklemd?
Ik heb een afgebroken hoekje aan de bestuurderskant boven, en de bovenste strip heeft nooit helemaal aangesloten....kan ik ze eruit wippen en nieuwe erin drukken, of moet de ruit eruit/in?
Gerald
Über-Spammer
Berichten: 11128
Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
Car: 2x twingo2 +5GTT
Locatie: Du I Ven
Contacteer:

de ruit zit gelijmd, en de strip geklikt. Ik verwacht alleen wel dat die ruitrubbers niet echt goedkoop zijn. dus mogelijk dat je hem beter kan laten vervangen met een nieuwe ruit. ;-)

maar had dit ook weer niet in jouw projecttopic en/of in het algemeet topic van de Clio gekund? ;-)
bozothenutter
Berichten: 671
Lid geworden op: wo 1 feb 2012 12:45
Car: 95-PZ-KJ
Contacteer:

euh...dit is toch het algemene clio topic?
Gebruikersavatar
Daan2D
Berichten: 2250
Lid geworden op: za 14 apr 2007 13:06
Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Locatie: Limburg

Dit is weer een nieuw topic wat je opent, je kunt gewoon alle vragen in je project topic stellen (Y) Dan zullen er ook antwoorden komen ;-)
Racing is the best way to convert money into noise
bozothenutter
Berichten: 671
Lid geworden op: wo 1 feb 2012 12:45
Car: 95-PZ-KJ
Contacteer:

Hmm, maar dit is toch niet project specifiek, maar meer clio generiek (er van uitgaande dat alle rubbers hetzelfde zijn)
Entity_Razer
Berichten: 260
Lid geworden op: di 8 feb 2011 21:19
Contacteer:

als het clio 2 is (vermoedelijk phase 2) dan kan ik beamen dat dit een ... "lopend" probleem is. had mijne namelijk ook. Garage had deze dan vastgekit met een zwarte ... troep (raam kit denk ik ?)maar na een paar weken van dagelijks gebruik in de zomer was de kit weer los gekomen ...

(U)
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

het raam zal wel iets te laag zitten en dat die daarom boven niet goed klemt die rubber.. kijken op de sloop hoe het vastzit en ik denk dat je die rubber meteen met het plakken moet laten zetten van het raam.

Dus eerst je raam stuk rijden :~ en hopen dat je wa+ verzekerd bent
Plaats reactie