Aansluitingen Dynamo

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
sunny16v
Berichten: 64
Lid geworden op: do 10 jan 2008 18:01

Hoi hoi,

Ik heb een vraagje, ik twijfel over 1 aansluiting van de kabelboom naar de dynamo. (16v)

Er zit een geel kabeltje van de dynamo zelf, die gaat neem ik van aan gewoon naar de B+, de bruine stekker kan maar op 1 plaats en dan heb ik dus nog een dikke zwarte kabel.

Die zwarte kabel valt vanuit mijn kabelboom precies bij de B-, hoort die daar ook te zitten?? Bij voorbaat dank.

Groeten Sunny.
Gerald
Über-Spammer
Berichten: 11128
Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
Car: 2x twingo2 +5GTT
Locatie: Du I Ven
Contacteer:

met het aansluit schema kan ik je zo niet helpen.

maar om het forum wat overzichtelijker te houden kan je dit soort vragen ook in je eigen "project topic" plaatsen, of in een ACT ipv iedere keer in een nieuw topic?

ik gok zo dat jouw vraag wordt verplaatst naar een van bovenstaande 2, en deze gesloten wordt. ;-)

succes.
sunny16v
Berichten: 64
Lid geworden op: do 10 jan 2008 18:01

Gerald schreef:met het aansluit schema kan ik je zo niet helpen.

maar om het forum wat overzichtelijker te houden kan je dit soort vragen ook in je eigen "project topic" plaatsen, of in een ACT ipv iedere keer in een nieuw topic?

ik gok zo dat jouw vraag wordt verplaatst naar een van bovenstaande 2, en deze gesloten wordt. ;-)

succes.
Thanks voor de reactie Gerald, je hebt helemaal gelijk! Ik doe het in het vervolg via het ACT Clio gedeelte, niet bij stilgestaan :)
sunny16v
Berichten: 64
Lid geworden op: do 10 jan 2008 18:01

Ronald16v heeft me ermee geholpen! Thanks! Dit topic mag gesloten/verwijderd worden.

Gr, Sunny.
Plaats reactie