Renault Clio RS uit 2001 kopen

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
Laurendinho
Berichten: 4
Lid geworden op: za 4 mei 2013 18:16
Locatie: Nederland
Contacteer:

Hallo ik kan een Renault Clio RS uit 2001 met 154.400 km en hij is geel ik kan hem voor 1900 euro kopen van een particulier is dat een goeie prijs en hoe zit het met het verbruik, verbruikt hij veel benzine of valt het mee en onderhoud is dat duur voor deze auto's ?

distriebutieriem is vervangen bij 129.343 km in 2010 dus die hoeft voorlopig niet vervangen te worden toch want die moet bij elke 120.000 km of na 5 jaar vervangen worden ?

Graag hoor ik van jullie bedankt.
dasselbergs
Berichten: 15
Lid geworden op: di 16 apr 2013 9:31
Contacteer:

Hi,

Zelf heb ik een maand geleden een phase 2 RS uit 2001 gekocht. Ik ben ongeveer een maand aan het zoeken geweest. Aangezien jij een gele op het oog hebt, gok ik dat het om een phase 1 gaat. Hoe dan ook, 1900 euro voor een 2001 RS waarvan de multiriem al gedaan is, is geen geld. Misschien is het zelfs aan de lage kant. En... "If it sounds to good to be true, it usually is"

Pas dus op voor verassingen. Proefrit en een keuring is aan te raden.

Het verbruik hangt uiteraard deels van je rechtervoet af. Als je veel snelwegkilometers rijdt, zal dat behoorlijk schelen in het gemiddelde verbruik. En de eerste maand ben je toch veel aan het stampen >)
Verslavend bommetje is het!
Laurendinho
Berichten: 4
Lid geworden op: za 4 mei 2013 18:16
Locatie: Nederland
Contacteer:

Hoi ja 1900 is geen geld idd, maar hij is al gezakt met de prijs hij vroeg er 2250 euro voor maar staat allang te koop en ja de lak is niet goed meer op de motorkap dus die moet je dan overlaten spuiten dus de prijs vind ik wel redelijk.
Gebruikersavatar
Triggerhappy
Berichten: 159
Lid geworden op: do 18 apr 2013 17:38
Car: Meg 3 Trophy + 4 GT

Prijs klinkt zeer aantrekkelijk. weet niet hoe ie er verder uit ziet, heb de mijne voor 3000 verkocht eind vorig jaar in goede staat. Als de vorige eigenaar er snel van af wil kan het de reden zijn. icm de lastige kleur/lak.

Distributie is idd 120k of 5 jaar. verbruik ligt ongeveer 1:12 bij veel stadsverkeer. Snelweg is 1:15 te halen op de lange stukken met respect voor de regeltjes :smile:

De auto staat wel garant voor heeeeel veel rijplezier!!
Laurendinho
Berichten: 4
Lid geworden op: za 4 mei 2013 18:16
Locatie: Nederland
Contacteer:

Hoi nee de auto ziet er nog goed uit hoor alleen de motorkap is de lak niet meer goed en eigenaar hoeft er niet snel vanaf hij vroeg eerst 2250 euro maar ik heb lager geboden en toen kwamen we uit op 1900 euro goede prijs denk ik.
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14792
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

Als je het kenteken voor mij hebt kan ik je meer info sturen vanuit het register (Y)
Laurendinho
Berichten: 4
Lid geworden op: za 4 mei 2013 18:16
Locatie: Nederland
Contacteer:

hoi het kenteken is 65GPLK ok ik hoor het wel thx
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14792
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

Laurendinho schreef:hoi het kenteken is 65GPLK ok ik hoor het wel thx
Je hebt mail :D
Plaats reactie