remus/sebring einddemper.

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
KelvinRS
Berichten: 112
Lid geworden op: di 13 dec 2011 14:26
Contacteer:

ik ben me een beetje aan het oriënteren voor een leuke einddemper. Aangezien complete cat-backsystemen toch erg duur zijn zit ik te kijken naar bijv. een mooie eindpot van remus/sebring/supersprint.
Weet dat veban een tijdje terug een actie had voor €75,- want anders vind ik die einddempers ook vrij prijzig. iemand enig idee waar ik nog meer zou kunnen zoeken voor een leuke eindpot voor een leuke prijs?

Thnx!
KelvinRS
Berichten: 112
Lid geworden op: di 13 dec 2011 14:26
Contacteer:

Echt helemaal niemand? op marktplaats staan ze niet en nieuw kosten ze de hoofdprijs.

Iemand enig idee?
Geert
Berichten: 3876
Lid geworden op: vr 27 okt 2006 17:14
Locatie: rijssen
Contacteer:

Voor welke auto zoek je iets? een eind demper voor minder dan 100 euro is of rommel of oud. Een goede (rvs) einddemper begint gewoon bij 250 euro.
Daniël W.
Berichten: 1589
Lid geworden op: zo 1 feb 2004 19:52
Car: 5TL-T
Locatie: Netherlands

Rond de €300 en je hebt een RVS demper gemonteerd op maat onder de auto, zoals bij PM Performance. Zijn al aardig wat RTC'ers geweest (ik zelf ook) met zeer goede ervaringen (Y).

Wil je een beetje kwaliteit en iets wat netjes onder de auto hangt zou ik ze zeker aanraden.
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
KelvinRS
Berichten: 112
Lid geworden op: di 13 dec 2011 14:26
Contacteer:

ik zoek voor een clio rs ph1. Ik zat te denken aan bijvoorbeeld een 2e hands remus of sebring demper, zelf opppoetsen en dan kan je volgens mij voor 100/125 best een leuke einddemper vinden. dat hij iets ouders is geen punt, als hij maar goed past. mooi ovalen eindstukje wat mooi smoelt.
Plaats reactie