aanmelden dynodag Fastchip.

Post hier al je vragen over de Clio
Gesloten
KelvinRS
Berichten: 112
Lid geworden op: di 13 dec 2011 14:26
Contacteer:

Mensen,

wil mijn rs dit jaar toch echt gaan laten chippen. nu heb ik vernomen dat er dynodagen zijn van fastchip in Goes. Kan iemand mij vertellen wanneer dat dit jaar is en waar ik mij aan kan melden? had vernomen dat er eerst een vermogenstest gedaan moet worden alvorens een chip op maat plaats kan vinden.

Groeten,
Kelvin.
jacques
Berichten: 2475
Lid geworden op: ma 27 feb 2006 12:01
Locatie: Roelofarendsveen

Twe mogelijkheden: kontakt Jo of Henk Dijkstra (nickname op dit forum: Fastchip).
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
KelvinRS
Berichten: 112
Lid geworden op: di 13 dec 2011 14:26
Contacteer:

Ik heb Henk een tijdje geleden al gecontact alleen toen was er nog geen exacte datum bekend. Ik neem aan dat er hier op het forum ook data's beschikbaar komen waar je je aan kan melden voor het chippen? Of is dat puur een run maken om te weten hoe je blok ervoor staat?
KelvinRS
Berichten: 112
Lid geworden op: di 13 dec 2011 14:26
Contacteer:

Ik heb Henk een tijdje geleden al gecontact alleen toen was er nog geen exacte datum bekend. Ik neem aan dat er hier op het forum ook data's beschikbaar komen waar je je aan kan melden voor het chippen? Of is dat puur een run maken om te weten hoe je blok ervoor staat?
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Er zijn recent 2 topics geopend.

Als je bovenin op 'forum' klikt en dan 'new posts' krijg je alle nieuwe posts sinds je laatste bezoek te zien.
Daar zullen deze zeker tussen staan (Y)
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14792
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

MOD
Hier dus http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 4#p2357034

Op dit topic gaat een slotje (Y)
Gesloten