Renault Megane RS 250 by E-Motions

Post hier al je vragen over de Renault Mégane
Plaats reactie
ArnoRS
Berichten: 42
Lid geworden op: ma 21 nov 2016 20:14

Beste Renault-liefhebbers,

Ik ben Arno, 23 jaar oud en al jaren een autogek. Verschillende auto's gehad zoals Mini Coopers S, Renault Clio RS en Leon FR. Nu ben ik een tijdje op zoek naar een Megane RS. Heb al in verschillende gereden en de auto is echt waanzinnig! Vereiste voor mij is wel dat de auto een Cup-onderstel heeft.

Op dit moment staat er een te koop die aangepast is door VKV. Mijn vraag hierover is of dit een versie met Cup-onderstel bedraagt. http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/rena ... =lr&pos=20

Verder als er iets meer bekend is over de historie van deze auto dan is dit van harte welkom.

Alvast heel veel dank voor de eventuele reacties!

Gr, Arno
Gebruikersavatar
Rik Hamberg
Berichten: 2448
Lid geworden op: di 5 jun 2001 0:00
Car: Clio IV R.S. (JS)
Locatie: Loozen (bij Gramsbergen)

<>RenaultSport<>--------------------------Projectpagina
ArnoRS
Berichten: 42
Lid geworden op: ma 21 nov 2016 20:14

Ik heb het hele internet al afgezocht en ik vind het een dikke wagen!
Ben al lang op zoek naar de juiste Megane RS voor mij.

Ik hoop nog wat meer info te krijgen van vorige eigenaar.
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Jammer dat je er niet wat eerder bij bent geweest, had je mogelijk wat centen kunnen schelen.
Zoals aangegeven is deze recent ingeruild, hij kan je er dus vast wat meer over vertellen (Y)
ArnoRS
Berichten: 42
Lid geworden op: ma 21 nov 2016 20:14

tutuur schreef:Jammer dat je er niet wat eerder bij bent geweest, had je mogelijk wat centen kunnen schelen.
Zoals aangegeven is deze recent ingeruild, hij kan je er dus vast wat meer over vertellen (Y)
Ik had al iets gelezen over een vraagprijs van €16.900.
Helaas heb ik sinds 1 maand het budget beschikbaar. In Augustus, toen de vorige eigenaar de auto had gekocht, had ik helaas nog te weinig geld gespaard..
Gebruikersavatar
NicoK
Bestuurslid
Berichten: 546
Lid geworden op: zo 21 feb 2016 17:27
Car: Megane RS175/Clio1.2
Locatie: Echt

Zeker een hele mooie auto. Enige wat ik persoonlijk dan jammer vind is de witte kleur. Maar dat kan ik vergeten met het interieur. ;)
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14792
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

Deze heeft t cup onderstel. Stuur mij even je mail kan ik je wat geschiedenis plaatjes sturen.
Plaats reactie