Massa kabel voor versterker aansluiten ?

Stel hier je vragen op electronisch gebied, accu, startmotor, dynamo etc.
Plaats reactie
rikie
Berichten: 36
Lid geworden op: za 23 apr 2005 16:45
Car: Megane 3 RS
Locatie: rotterdam

he mensen,

ik ben bezig met een woofertje en een versterker in mijn auto te bouwen. alleen heb ik het volgende probleem, ik weet niet hoe ik die massa kabel voor de versterker van mijn accu naar binnen moet in mijn auto. weet iemand hoe je dit het makkelijkst kan doen?

ik heb een rs uit 2001 dus erg weinig ruimte met je handen onder de motor kap.
Freek S
Berichten: 186
Lid geworden op: di 15 jun 2004 21:16
Locatie: in jouw achtertuin

rikie schreef:he mensen,

ik ben bezig met een woofertje en een versterker in mijn auto te bouwen. alleen heb ik het volgende probleem, ik weet niet hoe ik die massa kabel voor de versterker van mijn accu naar binnen moet in mijn auto. weet iemand hoe je dit het makkelijkst kan doen?

ik heb een rs uit 2001 dus erg weinig ruimte met je handen onder de motor kap.
Er zit een kabelboom door je schutbord heen, daar kannie langs. en anders ff zoeken met de search functie, is al vaker gevraagd!

iig succes ermee (Y)
rikie
Berichten: 36
Lid geworden op: za 23 apr 2005 16:45
Car: Megane 3 RS
Locatie: rotterdam

thanx
Tino
Erelid - RvT
Berichten: 5938
Lid geworden op: do 15 feb 2001 0:00
Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Locatie: Ouddorp

rikie schreef:he mensen,

ik ben bezig met een woofertje en een versterker in mijn auto te bouwen. alleen heb ik het volgende probleem, ik weet niet hoe ik die massa kabel voor de versterker van mijn accu naar binnen moet in mijn auto. weet iemand hoe je dit het makkelijkst kan doen?

ik heb een rs uit 2001 dus erg weinig ruimte met je handen onder de motor kap.
Heel je wagen is een massa waarom moeilijk doen als het makkelijk kan toch?
rikie
Berichten: 36
Lid geworden op: za 23 apr 2005 16:45
Car: Megane 3 RS
Locatie: rotterdam

ja ik bedoel die andere kabel (de rode) die andere lukt wel die zet ik op mijn gordel onder vast. alle andere kabels ging perfect langs de andere kant alleen die ene kabel lukt niet. ik ben zeker al 3 uur bezig geweest. ik zat net bij een ander topic te lezen dat je hem misschien ook langs je koppelingskabel kan doen , maar is dit wel verstandig.
Bart V
Berichten: 6424
Lid geworden op: wo 18 apr 2001 0:00
Locatie: Graz

De rode is dus geen massa....da's de voeding. Kan vervelende gevolgen hebben als je dat doorelkaar haald :wink:
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Berichten: 12075
Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
Locatie: Fryslân
Contacteer:

en anders gewoon een gaatje boren, gaatje met antiroest behandelen en een rubbertje erin, spaart je veel gezeik
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Plaats reactie