afstandsbediening op het stuur werkt niet meer.

Stel hier je vragen op electronisch gebied, accu, startmotor, dynamo etc.
Plaats reactie
slapstick
Berichten: 12
Lid geworden op: za 4 apr 2009 13:52

Het probleem:

Ik heb mijn standaart radio uit mijn megane coupe uit 2001 gehaalt. En er een JVC KD-DV7402 ingezet. Nou is het kabeltje van mijn stuurbediening, en schermpje (en nog 2 draden) samengeknepen op een blokje. Die moeiteloos in de standaart radio paste.

Aangezien ik die aansluiting natuurlijk niet op me JVC heb, doet dus niks het meer. Mijn schermpje geeft alleen nog maar tijd aan, en mijn stuurbediening doet niks meer. nou is dus mijn vraag.

Bestaat er iets waarmee ik zowieso mijn stuurbediening weer aan de praat krijg, en misschien mijn schermpje weer info van de radio laat showen.

Alvast bedankt en ik wacht af.
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Voor de meesten nieuwere auto's en radio's zijn wel verloopkabeltjes of interfaces te koop. Kijk eens op de site van de fabrikant van de radio en/of vraag het eens bij een audiospeciaalzaak.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
slapstick
Berichten: 12
Lid geworden op: za 4 apr 2009 13:52

Jah ik heb al gekeken op de internet site van JVC, maar ik kon daar helemaal niks vinden. En ik heb ook al gekeken voor een sateliet bediening van JVC zelf, maar die hebben ze ook niet.

Ik rij wel een keer langs de garage, maar de vorige keer dat ik het vroeg wist niemand wat ze er mee aan moesten. Wel wisten ze dat er iets van een ombouw setje was, maar ze konden mij daar verder niks over vertellen.

Dus toen dacht ik, ik vraag het hiero :grin: Maar in ieder geval bedankt, en ik ga m'n garage wel even stalken. Kijken of ze nu wel meer weten.
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

je moet niet naar de garage denk ik maar naar de betere caraudio zaak.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
slapstick
Berichten: 12
Lid geworden op: za 4 apr 2009 13:52

okee, dan ga ik er even eentje opzoeken. Ik laat het wel weten als het gelukt is. Als nu meer mensen er problemen mee hebben, post ik hier de oplossing wel. Dank je wel.
Plaats reactie