Tellerbak Clio 16v

Stel hier je vragen op electronisch gebied, accu, startmotor, dynamo etc.
Plaats reactie
Vos
Berichten: 4534
Lid geworden op: di 8 jan 2002 0:00
Locatie: Enschede

Afgelopen zaterdag mijn tellerbak gewisseld (oude was een grote kermis)

De eerste keer testen deden mijn Oliedrukmeter/ en olietemperatuurmeter het niet... Zondag ff een stukje gereden en sindsdien doet alleen de snelheidsmeter het. Temperatuurmeter/benzinemeter/toerenteller/oliedruk en olietemp doen het allemaal niet meer... ik heb geen kermis meer op mijn dashboard dit is ook niet handig.. iemand enig idee waaraan dit zou kunnen liggen? stekkers schoonmaken of denk ik te simpel (inkoppertje...)
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Deden al die andere functies het bij die andere wel? Anders die even terugplaatsen om te checken en die "nieuwe" idd even controleren op vreemde dingen / losse contactjes.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Vos
Berichten: 4534
Lid geworden op: di 8 jan 2002 0:00
Locatie: Enschede

Tom schreef:Deden al die andere functies het bij die andere wel? Anders die even terugplaatsen om te checken en die "nieuwe" idd even controleren op vreemde dingen / losse contactjes.
Bij de vorige deden deze het wel ja... staan de olietemp en oliedruk in verbinding met de tellerbak?

Ik weet zeker dat de "nieuwe" goed is.... deze komt namelijk uit mijn vorige 16v en daarin deed deze het perfect...
FS1
Berichten: 327
Lid geworden op: zo 20 mar 2005 17:49
Locatie: beveren-waas, belgië

als niks werkt behalve de snelheidsmeter is er dan niet gewoon een zekering gesprongen?
Vos
Berichten: 4534
Lid geworden op: di 8 jan 2002 0:00
Locatie: Enschede

das ook stom... niet aan gedacht.... teveel aan mij kop.... zal vanavond de boel eens controleren!
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

de snelheidsmeter is idd het enigste wat mechanisch is volgens mij. Had je zeker alle stekkers goed aangesloten? Het moet haast wel in de tellerbak zitten volgens mij (dat weet je zeker als je die andere effe terug zet).
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Vos
Berichten: 4534
Lid geworden op: di 8 jan 2002 0:00
Locatie: Enschede

stekkers zijn allemaal anders... past maar op 1 manier... de vorige tellerbak is helemaal verrot.... dat word um nie :p

zal vanavond nog eens loshalen :-(
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

Heb er nog wel 2 liggen anders..[/quote]
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Vos
Berichten: 4534
Lid geworden op: di 8 jan 2002 0:00
Locatie: Enschede

zekering.... :( (0)
Plaats reactie