Versterker inbouw/ Renault Twingo 99"

Stel hier je vragen op electronisch gebied, accu, startmotor, dynamo etc.
Plaats reactie
dnz2k6
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 7 apr 2010 11:51
Locatie: Hoorn

Hallo allen,

sinds kort ben ik in bezig van een versterker voor in mijn twingo. Nu is mij verteld dat je "even" een voeding's kabel vanaf je accu naar achter moet trekken. Wat absoluut niet "even" gedaan is.. Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik dit het beste kan doen ?

Ook zit ik met mijn remote-kabel van mijn radio, hier is geen blauw/witte.. is dit normaal bij een r/twingo? is er geen standaard plek op een iso stekkertje wat voor de remote zorgt?

Iemand die me kan helpen? graag!

Groetjes,

Dennis
Gabri van der Veen
Über-Spammer
Berichten: 12475
Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
Locatie: Leeuwarden

Zoek het doorvoerrubber van de kabel waarmee je de motorkap opent, als het goed is moet daar nog wel wat ruimte zitten om je voeding door te voeren, tenminste zo zat het bij de ex-twingo van Ron/Paul.

Wat voor radio heb je eigenlijk, normaal gesproken moet er wel een blauwe draad aanwezig zijn vanuit het iso-blok voor de remote.
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
dnz2k6
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 7 apr 2010 11:51
Locatie: Hoorn

Gabri van der Veen schreef:Zoek het doorvoerrubber van de kabel waarmee je de motorkap opent, als het goed is moet daar nog wel wat ruimte zitten om je voeding door te voeren, tenminste zo zat het bij de ex-twingo van Ron/Paul.

Wat voor radio heb je eigenlijk, normaal gesproken moet er wel een blauwe draad aanwezig zijn vanuit het iso-blok voor de remote.
Ik heb wel zon soort rubber onder me stuur gezien geloof ik..

ik heb de db288rusb van clarion.. heeft dat blauwe draadje niet altijd een vast plekje?
dnz2k6
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 7 apr 2010 11:51
Locatie: Hoorn

dnz2k6 schreef:
Gabri van der Veen schreef:Zoek het doorvoerrubber van de kabel waarmee je de motorkap opent, als het goed is moet daar nog wel wat ruimte zitten om je voeding door te voeren, tenminste zo zat het bij de ex-twingo van Ron/Paul.

Wat voor radio heb je eigenlijk, normaal gesproken moet er wel een blauwe draad aanwezig zijn vanuit het iso-blok voor de remote.
Ik heb wel zon soort rubber onder me stuur gezien geloof ik..

ik heb de db288rusb van clarion.. heeft dat blauwe draadje niet altijd een vast plekje?
Is het niet een mute-kabeltje?
licardo_1986
Berichten: 10
Lid geworden op: di 9 mar 2010 20:27
Locatie: Heerenveen

je kunt natuurlijk ook de remote van de versterker af op je geschakelde voeding van de radio doen..
Plaats reactie