nadat ik een nieuwe versterker had aangesloten op de accu
begon dus het storings lampje te branden
in het boekje staat storing van het spuitsysteem ...
ik snap er totaal echt niks van
weet iemand wat misschien de oorzaak kan zijn ???
( nadat ik dus de kabeltjes van de accu etc heb afgehaald blijft hij dit lampje weergeven)
tevens ook
als ik nu probeer te starten
start hij
maar valt hij na een paar seconden weer uit
iemand ideetjes ???
nieuwe versterker... na aansluiten brand storingslampje.. ??
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: za 5 jun 2010 14:22
- Contacteer:
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
iets meer info zou fijn zijn. Hoe ziet het lampje eruit? Is dit gewoon het MIL lampje (motorstoringslampje in de vorm van een motorblokje)? Spuitsysteem lijkt me ook al niet volledig. Alle zekeringen nog heel?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
type auto???
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
is het een renault?
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
massa wel weer goed terug gemonteerd op de accu?
Hij zegt 'storing INspuitsysteem'.
Zoals Tom zegt: eerst álle zekeringen controleren, ook die onder de kap indien aanwezig (auto erbij vermelden is praktisch)
Heb je alle pluskabels weer gemonteerd? Er is maar één massakabel, gezien dat je wel stroom hebt zal die er wel op zitten. Ik denk dat je een + kabel vergeten bent aan de accu te hangen.
Zo niet, is er een stekker los van je mapsensor, gasklepsensor, tempsensor etc. Heb je nog ergens anders aangezeten?
Wat heb je precies gedaan?
@tom het is vast het lampje met dat grafiekje of wat is t.
de MIL is alleen EOBD fouten met P-codes. Als die brand loopt de auto 9 van de 10 keer nog goed, tenzij je echt iets naar de mallemoer geholpen hebt
Zoals Tom zegt: eerst álle zekeringen controleren, ook die onder de kap indien aanwezig (auto erbij vermelden is praktisch)
Heb je alle pluskabels weer gemonteerd? Er is maar één massakabel, gezien dat je wel stroom hebt zal die er wel op zitten. Ik denk dat je een + kabel vergeten bent aan de accu te hangen.
Zo niet, is er een stekker los van je mapsensor, gasklepsensor, tempsensor etc. Heb je nog ergens anders aangezeten?
Wat heb je precies gedaan?
@tom het is vast het lampje met dat grafiekje of wat is t.
de MIL is alleen EOBD fouten met P-codes. Als die brand loopt de auto 9 van de 10 keer nog goed, tenzij je echt iets naar de mallemoer geholpen hebt