Nee, da's een F4R.. dit is een F7R.Willem-Jan schreef:Is dit net zo'n blok als in een Espace uit 2000? Dan ook direct ff de multiriem vervangen...die is bij ons ingescheurd en omdat de multiriem en distributieriem elkaar kunnen raken is de multiriem in de distributieriem gelopen met 16 kromme kleppen als gevolg...
Megane F7r wil niet lopen
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Bah Martijn,
we zeiden nog, naaah als het maar niet de riem is
Schiet in elk geval goed op, super
we zeiden nog, naaah als het maar niet de riem is
Schiet in elk geval goed op, super
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Geloof me, deze gaat sneller rijden dan jou Clio hoor. met of zonder riem.Jean-Paul-S schreef:Bah Martijn,
we zeiden nog, naaah als het maar niet de riem is
Schiet in elk geval goed op, super
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Geef me nog 2-3 maanden
Ik kan wel voor enige vertraging regelen qua onderdelen hoor
Ik kan wel voor enige vertraging regelen qua onderdelen hoor
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
kop nodig ? Kheb nog een williams kop liggen, nieuwe kleppen, gevlakt en als nieuw. Ben je gelijk van die bobines af en kan je er een gewone 1.8 kabelboom met gechipte ecu aanhangen. (ik probeer je niks aan te smeren hoor )
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Willy kop heeft alsnog kleinere kleppen dan een Megane kop. Ik zal van de week eens even een paar nieuwe kleppen regelen. en dan kan ie er weer op.-jo- schreef:kop nodig ? Kheb nog een williams kop liggen, nieuwe kleppen, gevlakt en als nieuw. Ben je gelijk van die bobines af en kan je er een gewone 1.8 kabelboom met gechipte ecu aanhangen. (ik probeer je niks aan te smeren hoor )
inderdaad lekker de megane kop houden en in de toekomst eventueel andere cams.
vermogens winst of niet. Het is gewoon de makkelijkste optie nu.
dat is iets anders, en mssn heb je gelijk. Alhoewel je nu nieuwe kleppen gaat steken en waarschijnlijk even laat pas vlakken ? Dan zie ik het verschil in moeilijkheidsgraad niet echt, maar goed, het was maar een vraag (en aanbod )
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
't is mooi aangeboden Jo, maar het wordt sowieso geen straatauto en ik begrijp niet zo goed waarom je zou overstappen op kleinere kleppen en een gedoe met een andere kabelboom. de Megane kleppen zijn gewoon veel beter om het dan nog maar niet te hebben over de inlaatkanalen van een Megane kop.-jo- schreef:dat is iets anders, en mssn heb je gelijk. Alhoewel je nu nieuwe kleppen gaat steken en waarschijnlijk even laat pas vlakken ? Dan zie ik het verschil in moeilijkheidsgraad niet echt, maar goed, het was maar een vraag (en aanbod )
Voor het geld waar ik die kop weer voor klaar maak voor Martijn incl. nieuwe klepseals, paar nieuwe kleppen en inslijpen heb je geen andere Megane of Willy kop.
daar ben ik het helemaal niet mee eens maar das een andere discussie. Zie topic van Jacques.Ronald1916V schreef:'t is mooi aangeboden Jo, maar het wordt sowieso geen straatauto en ik begrijp niet zo goed waarom je zou overstappen op kleinere kleppen en een gedoe met een andere kabelboom. de Megane kleppen zijn gewoon veel beter om het dan nog maar niet te hebben over de inlaatkanalen van een Megane kop.
das iets anders en helemaal begrijpelijk.Ronald1916V schreef:Voor het geld waar ik die kop weer voor klaar maak voor Martijn incl. nieuwe klepseals, paar nieuwe kleppen en inslijpen heb je geen andere Megane of Willy kop.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
jongens, eerst onderstel dan misschien ooit is vermogen
rechtdoorgaan kan iedereen
rechtdoorgaan kan iedereen
Laatst gewijzigd door Martijn Kool op ma 7 feb 2011 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
je doet je bijnaam weer eer aan want wat is er met IS >?>?>>?
uberspamkoning
uberspamkoning
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
TWENTE
lijpo
lijpo
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
een deur is altijd los.... ander kan hij niet open.
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Naja, ik ben er al helemaal geen voorstander van om met verschrikkelijk veel vermogen te beginnen. eerst een fatsoenlijk onderstel er onder en er mee leren rijden. en als je dan eens constante rondetijden neer weet te zetten eens opzoek gaan naar wat meer motorvermogen. Er zijn al genoeg rechtuitbranders op het circuit te vinden. (Steve, kom er maar in. )-jo- schreef:daar ben ik het helemaal niet mee eens maar das een andere discussie. Zie topic van Jacques.Ronald1916V schreef:'t is mooi aangeboden Jo, maar het wordt sowieso geen straatauto en ik begrijp niet zo goed waarom je zou overstappen op kleinere kleppen en een gedoe met een andere kabelboom. de Megane kleppen zijn gewoon veel beter om het dan nog maar niet te hebben over de inlaatkanalen van een Megane kop.
Ghehe, nee ik zeg nix... die discussies kennen we nu wel.
Alleen vind ik het modderfiguur van Martijn wel mooi, toch moedeloos het forum opzoeken, terwijl die distrikap natuurlijk 5 mins werk was
Maargoed ik kocht mijn Willy destijds ook met het idee dat de riem aan puin was en toen was het een ontplofte koppeling met gesloopte BDP
Alleen vind ik het modderfiguur van Martijn wel mooi, toch moedeloos het forum opzoeken, terwijl die distrikap natuurlijk 5 mins werk was
Maargoed ik kocht mijn Willy destijds ook met het idee dat de riem aan puin was en toen was het een ontplofte koppeling met gesloopte BDP