meters uitbouwen

Stel hier je vragen op electronisch gebied, accu, startmotor, dynamo etc.
Plaats reactie
Kimson
Berichten: 98
Lid geworden op: ma 2 okt 2006 16:46
Locatie: Westerlo-België
Contacteer:

Ik ben momenteel bezig met het uitbouwen v het dashboard van mijn rallyclio 1. Zit alleen ff vast met die drie metertjes. Hoe krijg
je die er in godsnaam uit? :(

Hebben jullie verder nog tips & tricks ivm het uitbouwen? Heb hier toch wat schrik van...
Gerald
Über-Spammer
Berichten: 11128
Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
Car: 2x twingo2 +5GTT
Locatie: Du I Ven
Contacteer:

Kimson schreef:Ik ben momenteel bezig met het uitbouwen v het dashboard van mijn rallyclio 1. Zit alleen ff vast met die drie metertjes. Hoe krijg
je die er in godsnaam uit? :(

Hebben jullie verder nog tips & tricks ivm het uitbouwen? Heb hier toch wat schrik van...
eerst de bovenkap er afhalen dan kan je er beter bij.
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Bovenkap er af halen zoals Gerald al zei, dan zit het vast met 2 torx schroefjes zo uit m'n hoofd. Uiteraard de stekkers aan de achterkant ook even los maken.
Kimson
Berichten: 98
Lid geworden op: ma 2 okt 2006 16:46
Locatie: Westerlo-België
Contacteer:

Heb ik allebei gedaan maar krijg ze er niet uit. Wil niks kapot doen daarmee...
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

Aan beide zijkanten van de grote zwarte kap op het dashboard een schroefje bij de A stijlen (Torx-20) en tussen de luchtroosters bij de voorruit nog 2 of 3 (ook Torx-20) en dan kun je 'm los trekken. zit geklikt.
antoine
Berichten: 7739
Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
Car: Renault Clio III RS
Locatie: mont chêne

Voorzichtig trekken als de schroeven los zijn. Zit de teller bak niet een beetje geklemd? Renault gebruikt vreemde connectors aan de achterkant. De draden willen daar wel eens losraken, heb ik gemerkt bij een andere clio. Dus wel ff kijken of de draaien nog goed in de connector gedrukt zitten.
Gebruikersavatar
Daan2D
Berichten: 2250
Lid geworden op: za 14 apr 2007 13:06
Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Locatie: Limburg

De 3 olie metertje zitten met torx schroefje, ernaa zit hij goed geklemt, zo strak dat er eigenlijk geen beweging in lijkt te komen.
Toch moet je even met een schroeven draaier wrikken. Ik heb er ook me liggen klooien toen een lampje vervangen moest worden.
Racing is the best way to convert money into noise
Plaats reactie