[FOTO's] Ringweekend 24-25 juli 2009

Plekje voor alle RTC gerelateerde foto's
Plaats reactie
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18298
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Begin oktober ? :yest: :fdfd :b :pompom2:

Zal deze keer wel proberen er dan bij te zijn.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

we moeten ook nog naar de ardennen :smile:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18298
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Het welbekende combi-weekendje toch ?? :smile:
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Timmie82
Berichten: 480
Lid geworden op: za 29 mei 2004 21:33

Martijn schreef:Zo, team 21T is weer thuis. Het was een absoluut topweekend, goed gezelschap, mooie auto's. En gisteravond bij het avondeten besloten om met Tim[sup]2[/sup] en Steven nog een hotelletje in Kreuzberg te pakken. Goeie beslissing: weer een groot tentfeest, en vandaag een mooie dag am Ring. Voor oktober nog weer? :D

De 21 heeft het prima gehouden, ondanks het scheurtje in de remschijf. Remmen is nu geen feest meer, dus maar snel nieuw spul bestellen.

@ Tim S: pak je altijd de 61? Ik ga daar altijd rechtdoor. 0 file gelukkig, hoop dat de vakantieroute daar ook filevrij was?

Een begin van het lijstje steekwoorden:
- tent
- ballenbak
- 17
-Gertjandaaaammers

Wat een lol zeg dit weekend :D Heerlijk geslapen in 't hotel vannacht. Lekker gegeten, lekker gezeten, paar mooie rondjes gereden en een paar heeel slechte, waarvan 'het laatste rondje' op de zaterdagmiddag de kroon spande. Onder druk van de klok en de wetenschap dat het het laatste rondje was, flink lopen pushen. Wat uitstapjes gemaakt hier en daar, op 2 wielen de kleine karrussel uit en als hoogtepunt een inhaalactie over het gras. En dan niet met 2 wieltjes naast de baan, maar gewoon vol met 4 wielen naast de baan bij 150-160 km/h langs een Audi RS4. Niet de fraaiste actie, wel een 8:54 geklokt.

Martijn ik zit met smart te wachten op de foto's van Nathi (L) :D (overigens nog geen sms, mailtje enz.. (U) )
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Martijn schreef:Zo, team 21T is weer thuis. Het was een absoluut topweekend, goed gezelschap, mooie auto's. En gisteravond bij het avondeten besloten om met Tim[sup]2[/sup] en Steven nog een hotelletje in Kreuzberg te pakken. Goeie beslissing: weer een groot tentfeest, en vandaag een mooie dag am Ring. Voor oktober nog weer? :D

De 21 heeft het prima gehouden, ondanks het scheurtje in de remschijf. Remmen is nu geen feest meer, dus maar snel nieuw spul bestellen.

@ Tim S: pak je altijd de 61? Ik ga daar altijd rechtdoor. 0 file gelukkig, hoop dat de vakantieroute daar ook filevrij was?
Damn, ringweekendjes zijn altijd gaaf en super, maar deze wist het toch weer ruim te overtreffen.

Weinig slaap gehad, eigenlijk niet eens echt veel rondes over 3 dagen, maar owow wat een dikke pret. Misschien dat ik voor de Nieuwbrief nog wel eens een verslaggie wil tikken.

De BBQ was helemaal top op vrijdag, daarna de plaatselijke biertent in was ook te gek. Ik heb me echt kapot gelachen, met name om de moves van Siem :klop:
Door die tent ook weinig slaap gehad, mede door de herrie. Dus zaterdag niet eens echt heel vroeg op de baan (11u) gewoon heerlijk rustig ontbeten en alles op het gemak.
Toch weer een aantal knallende rondes gereden, de 9 min barriere is doorbroken met tijdens van +/-8:54, niet altijd even netjes, maar wel grappig hehe. Ook met Erik van NBR.nl nog wat rondes meegereden in de Impreza, dat was ook heel gaaf (Y)

Zaterdagavond met iets kleinere groep nog heerlijk gegeten in Adenau, waar we besloten met nog iets kleinere groep (zie hierboven) toch nog een nachtje te blijven. De terugrit zagen we niet meer zitten, maar de tent ook niet. Dus Master Martijn heeft een mooi hotelletje in Altenahr gescoord en we hebben daarna nog wat lol getrapt in de biertent.
Zondag weer in alle rust onbeten, smiddags nog wat rondgehopt am ring en met Tim&Tim nog 2 treinrondes gereden in de drukte, was echt supergaaf :bang:

Nouja lekker afgesloten bij de gebruikelijke Italiaan en toen maar terug op huis aan. Bah zit ik hier weer...
Martijn schreef:Een begin van het lijstje steekwoorden:
- tent
- ballenbak
- 17
- GJD (Gadverdââmêêh) :D
- Daar issie, buigen!
- Fetish 1: 14-17
- Fetish 2: Dikke Tieten (en bevredigd..... )
- Fetish 3: Strenge bril
- Iemand taart?
- Dat is echt vieeeeessss, Patrick (gouwe ouwe)
- Meneer Schuurman, schiet es op!
- Ontbijt tot 10 uur? Ja het is toch 9:55?
- Astra bewijst zich ook als rallyauto :D
- Astra wordt steeds beter in rookgordijnen
- Astra wordt steeds vaker apart geroepen wegens mist
- Idd, de ballenbak, wie haalt Steven op?
- Stefan...
- De nieuwe Sabrina Sabine Schmitz
- Stomme brommerrijders, ben ik nu schuldig als ik em omrij?
- BBQ kun je ook prima als kampvuur gebruiken en de afwas te doen...
- (uitlaat)rubbers
- (glijende)WD40
- ........

Ik mis er vast nog een paar (vooral nog een dubbelzinnige).
Martijn schreef:Voor oktober nog weer? :D
Eind September zou kunnen, al denk ik niet dat ik zelf dan nog ga rijden, vrees dattie ook niet zo veelzijdig gezellig wordt als dit weekend :smile:
Timmie82
Berichten: 480
Lid geworden op: za 29 mei 2004 21:33

-Spritzen :D

En Chris bedankt voor die taart he :P Wacht maar.
Timmie82
Berichten: 480
Lid geworden op: za 29 mei 2004 21:33

-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

ziet er weer uit als een goed oldskool high-fun-factor weekend! volgende keer ben ik ook weer van de partij mannen 8)
Immer wieder die verdammte Holländer
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Kep je wel een beetje gemist neef, maargoed je hebt een goeie reden.

Rijden op de ring begint echt een lachertje te worden, als je ziet hoeveel 'dikke bakken' je inhaalt en hoe weinig we nog ingehaald worden.
Motoren zijn maar zelden sneller en alleen echt dikke wagens die serieus bereden worden komen hard voorbij. Zelfs een E36M3 is nog wel enigzins te volgen op bochtige stukken. Heb ook nog een M5 voor me gehad, die echt serieus aan het pushen was om me voor te blijven (goed te zien aan de dansende achterkant) Die liet me uiteindelijk toch voorbij :smile:
Verbaas me nog steeds over m'n Williampie, al is de baankennis ook wel steeds handiger natuurlijk.
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

:)

goeie klonten onder je neus trouwens!
Immer wieder die verdammte Holländer
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Hehe ja die zijn goed bestudeerd...

Als je het over klonten hebt, Merijn waar was je nou? Laffe tak! :p
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Ferdy schreef:@Chris: wieltje net los van de grond zo te zien ?
Inderdaad! Zag het net pas. :D

[img]http://ring-bilder.de/gallery/album/002 ... 7_5196.jpg[/img]

Iemand enig idee welke bocht dit is?! Adenauer-Forst?!
@ Tim --> (L) :beer: :p

@ Ray, dit weekend deed me denken aan de keren dat we vroegah naar de ring gingen... :biertjuh:

Dat ik achterin mijn 5 lag te "slapen"... :D

Zijn er nog foto's van het vreugdevuur?! :D
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Martijn
Über-Spammer
Berichten: 8103
Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
Locatie: Zwinderen
Contacteer:

Steven schreef:
Martijn schreef:Een begin van het lijstje steekwoorden:
- tent
- ballenbak
- 17
- GJD (Gadverdââmêêh) :D
- Daar issie, buigen!
- Fetish 1: 14-17
- Fetish 2: Dikke Tieten (en bevredigd..... )
- Fetish 3: Strenge bril
- Iemand taart?
- Dat is echt vieeeeessss, Patrick (gouwe ouwe)
- Meneer Schuurman, schiet es op!
- Ontbijt tot 10 uur? Ja het is toch 9:55?
- Astra bewijst zich ook als rallyauto :D
- Astra wordt steeds beter in rookgordijnen
- Astra wordt steeds vaker apart geroepen wegens mist
- Idd, de ballenbak, wie haalt Steven op?
- Stefan...
- De nieuwe Sabrina Sabine Schmitz
- Stomme brommerrijders, ben ik nu schuldig als ik em omrij?
- BBQ kun je ook prima als kampvuur gebruiken en de afwas te doen...
- (uitlaat)rubbers
- (glijende)WD40
- ........

Ik mis er vast nog een paar (vooral nog een dubbelzinnige).
- scheurende rubbers! >)
- Quoc = mister BBQ
- nieuwe PR's
- dansende Williams en GSI
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Calavera
Berichten: 50
Lid geworden op: za 16 okt 2004 19:30

Martijn schreef:
Steven schreef:
Martijn schreef:Een begin van het lijstje steekwoorden:
- tent
- ballenbak
- 17
- GJD (Gadverdââmêêh) :D
- Daar issie, buigen!
- Fetish 1: 14-17
- Fetish 2: Dikke Tieten (en bevredigd..... )
- Fetish 3: Strenge bril
- Iemand taart?
- Dat is echt vieeeeessss, Patrick (gouwe ouwe)
- Meneer Schuurman, schiet es op!
- Ontbijt tot 10 uur? Ja het is toch 9:55?
- Astra bewijst zich ook als rallyauto :D
- Astra wordt steeds beter in rookgordijnen
- Astra wordt steeds vaker apart geroepen wegens mist
- Idd, de ballenbak, wie haalt Steven op?
- Stefan...
- De nieuwe Sabrina Sabine Schmitz
- Stomme brommerrijders, ben ik nu schuldig als ik em omrij?
- BBQ kun je ook prima als kampvuur gebruiken en de afwas te doen...
- (uitlaat)rubbers
- (glijende)WD40
- ........

Ik mis er vast nog een paar (vooral nog een dubbelzinnige).
- scheurende rubbers! >)
- Quoc = mister BBQ
- nieuwe PR's
- dansende Williams en GSI
- Hmmm... volgens mij zijn we de allerlaatste op de baan :lol:
- hamertje tik
Timmie82
Berichten: 480
Lid geworden op: za 29 mei 2004 21:33

-Tim (S.).. Haal nú die stinksokken weg.
Martijn
Über-Spammer
Berichten: 8103
Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
Locatie: Zwinderen
Contacteer:

- Die lucht... :S
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Zo ook weer wakker geworden na dit geweldige weekend!!!

Die stinksokken waren echt het dieptepunt van de avond he, Tim bedankt voor het shirt en Steven bedankt voor de verse sokken (Y)

Vrijdag na wat vertraging aangekomen maar de groep was toch nog niet compleet dus dat maakte niet zoveel uit. Eerst even bijgepraat met de personen die er al waren en toen de tent maar opgezet.
Toen besloten om richting Ring te rijden voor wat rondes en om de nieuwe R888 banden uit te gaan proberen... Wat een enorm verschil met wat ik eerst had, zoveel grip en ook zoveel meer vertrouwen tijdens het rijden!!

Nadat Steven & Tim ook aangekomen waren was het tijd om samen wat rondes te gaan doen, helaas gooide een stuk uitlaatrubber roet in het eten aangezien de einddemper bijna op de grond lag. Verder niet meer gereden die dag helaas.

Na een passagiersronde bij Tim in de Gastra stond ik te kijken van de auto, het rijden en Tim. Niet de ilusie dat bij mij de snelheid er ook zo in zat. De baan ging bijna dicht dus het was tijd geworden om eens wat vleesch en drank te halen voor de BBQ op de camping. De BBQ was een succes ondanks wat regensputters en na 3 keer de BBQ's te verplaatsen bleef het dan ook droog. Niets stond een geweldige avond met een boel fun nog in de weg.

Dat bleek later nadat we de plaatselijke feesttent (kindergarten ;) :D ) onveilig gemaakt hadden. Wat een slechte kleding en smaak hebben die Duitsers ook eigenlijk. Iemand liep in het binky hemd van z'n moeder, de ander had een badpak van z'n moeder gepakt, we konden onze lol daarom ook niet op! Na nog wat biertjes begonnen we nog iets meer los te komen en na wat geweldige move's van Siem was het hek helemaal van de dam :D

De volgende morgen (na wel 3 uur slaap) was het was moeilijk wakker worden maar na een lekker ontbijt met betonbroodjes zijn we richting Ringeling afgezakt voor wat fijne rondes inclusief een opnieuw vastgemaakte uitlaat waar de snelheid er al lekker in zat en het ook niet druk op de baan was. Dit resulteerde dus in een nieuw PR waarbij ik m'n ogen niet kon geloven aangezien er nog veel meer tijd te pakken valt!

Nadat m’n uitlaat wederom op de grond lag en een nieuw rubber van eerder die dag ook al weer gesneuveld was het tijd geworden om te gaan eten. Dit keer op aanraden van Erik van Gemeren, een nurburgring.nl kennis, ergens midden in Adenau gegeten wat me best goed smaakte :)

Tijdens het eten kwam Timmie met het idee om nog een nacht te blijven, dat klonk eigenlijk de meeste eigenlijk wel goed in de oren dus Martijn B heeft daarom vlak bij de camping een hotelletje gevonden waar ik met Steven en Tim op de kamer lag… Wat heb ik gelachen! :D

De volgende morgen een lekker ontbijtje gehad en de tent maar eens opgehaald op de camping en wederom een reparatie aan de uitlaat verricht, ditmaal met 2 meter speakerdraad vers uit de auto geknipt :P

Gisteren nog 2 geweldige rondes gereden in treinvorm met Steven en Tim. Dit zijn de betere rondes geweest! Niet zozeer vanwege de rustige baan aangezien er toch nog wel wat auto’s reden maar gewoon het snel rond gaan, de trein maar het geheel. Een super weekend waarbij we veel gelachen hebben en de tijden en het rijden gewoon na een veel hoger niveau zijn getild! Dit alles resulteerde in een grote glimlach die niet meer van m’n gezicht te halen viel.

Een klein momentje gehad vlak voor me nadat iemand besloten had dat driften met een Clio ook wel eens leuk was of niet Stefan ;)
Kort daarna ik ook nog een akkefietje gehad met een motorrijder die het niet verwachte dat een Clio hem voorbij kon op weg omhoog terwijl hij een bocht aan wou snijden en ik daar ineens reed… Dat ging niet echt door voor de netheidprijs maar het ging gelukkig verder wel goed :)

Tim trok weer lekkere rookgordijnen waardoor ik niet meer mee kon komen met de rest omdat motorrijders die tussen Tim en mij ingekomen waren ineens erg rustig gingen rijden en ik ze ook niet meer kon passeren. Ik riep nog niet dat er niets aan de hand was omdat ik al wist hoe laat het was maar dat mocht niet baten hahaha :P

Conclusie na dit weekend:
- Geweldige rondes gereden, een paar rondes geklokt waarbij 8.54 a 8.55 het best was wat op de stopwatch verscheen!
- Veel gelachen en plezier gehad met de groep!
- Meerdere gescheurde rubbers
- De schoonheidsprijs moeten we de volgende keer verdienen.
- Voordat Stefan op reis gaat moeten we nog een keer Ringen!
- Kindergarten was lachen!
- Siem kan echt goed dansen :D
- De remmerij nu echt krom lijkt en het dus tijd lijkt voor de RS conversie.

Het is een flink verslag geworden maar het beschrijft wel het geweldige weekend en ik hoop dat de volgende keer een nog grotere groep mee gaat!!! :beer:

Merijn, je hebt echt heel veel gemist. Volgende keer moet je echt mee!
Laatst gewijzigd door Tim op ma 27 jul 2009 12:14, 2 keer totaal gewijzigd.
Timmie82
Berichten: 480
Lid geworden op: za 29 mei 2004 21:33

GOED VERSLAG! (Y) (klinkt als Pascal.. Dat is niet de bedoeling) Vat de meeste van de belangrijke punten wel samen. Voor alle fun had je er echt bij moeten zijn. De ritjes naar de ring toe waren al gewoon te vet, waar ik met de Astra achter Tim in de Willie aanjaag met 180 km/h waar 70 is toegestaan. Over de bekende mooie wegen. Of dat je half naakt even lekker uit het raam van het hotel denkt te gaan kijken, waar Martijn al met de fotocamera beneden in de aanslag stond. Of het fanatiek zwaaien naar motorrijders (en niemand die terug zwaait..). Of de onverwachte regenbui terwijl je vol op een bocht komt aanzeilen, net aan verantwoord bij droog op je semi-slicks waar je het woord semi inmiddels wel van af hebt gereden.

Als ik vanavond wat meer fotomateriaal heb geresized/geupload post ik nog wel wat verhaal ook ;)
Martijn
Über-Spammer
Berichten: 8103
Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
Locatie: Zwinderen
Contacteer:

Timmie82 schreef:GOED VERSLAG! (Y) (klinkt als Pascal.. Dat is niet de bedoeling) Vat de meeste van de belangrijke punten wel samen. Voor alle fun had je er echt bij moeten zijn.
+1 Knap als je zo'n verslag kan maken, geeft heel aardig weer hoe het weekend was. Ik had gisteravond de adrenaline nog in het bloed.
Timmie82 schreef:De ritjes naar de ring toe waren al gewoon te vet, waar ik met de Astra achter Tim in de Willie aanjaag met 180 km/h waar 70 is toegestaan. Over de bekende mooie wegen.
Echt waar, kippenvel als je dat ziet. Net als het beeld van de zwoegende auto's op de Ring.

Praktijkvraagje: als je ruiten sproeit, terwijl je voor een cabrio rijdt, waait dat dan op de inzittenden? Zo ja, mooi :D
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Ah die verslagen van Paskal zijn best leuk om te lezen.

En toch he Martijn, wel iedereen bij ons in de auto zetten, zelfs Sabine (Schmitz II) vond de meerijronde geweldig. En dan zelf niet instappen :p

Timmie en ik hebben gister op de 61 nog een heel stuk met een gele GT3 RS opgereden. De toffe Deen reed voor ons uit (ws. volgas in 6e versnelling waar wij in 4 zaten) om de baan vrij te maken en als wij ff klem zaten door verkeer wachtte ie gewoon op de rechterbaan tot we er weer bij waren. Echt ontzettend koel. Bij de grens nog ff ge-(Y)

Kep trouwens wel 2 mooie sfeerfotos oa 1 over gescheurde rubbers, zal ik vanaaf ook ff posten :D
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

@ Martijn
Ja op die weg waar we min of meer iets boven de V-max zaten konden we kiezen, of hard remmen of vol door de "kuil" en vangrail aan de linkerkant van de weg. We moesten jullie bijhalen dus tja, keus was snel gemaakt met het overzicht daar :D

Dat oprijden met een dikke bak is wel tof, zeker dat duimpje is leuk als de wegen scheiden :)

Van die gescheurde rubberfoto's heb ik een vermoeden wat het is en wie er op de foto staat/ligt :P Hehe, zeker iemand die aan het ass-rapen is? :D
Martijn
Über-Spammer
Berichten: 8103
Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
Locatie: Zwinderen
Contacteer:

Steven schreef:Ah die verslagen van Paskal zijn best leuk om te lezen.

En toch he Martijn, wel iedereen bij ons in de auto zetten, zelfs Sabine (Schmitz II) vond de meerijronde geweldig. En dan zelf niet instappen :p

Timmie en ik hebben gister op de 61 nog een heel stuk met een gele GT3 RS opgereden. De toffe Deen reed voor ons uit (ws. volgas in 6e versnelling waar wij in 4 zaten) om de baan vrij te maken en als wij ff klem zaten door verkeer wachtte ie gewoon op de rechterbaan tot we er weer bij waren. Echt ontzettend koel. Bij de grens nog ff ge-(Y)

Kep trouwens wel 2 mooie sfeerfotos oa 1 over gescheurde rubbers, zal ik vanaaf ook ff posten :D
Mietje, ja, ik weet het. Sabine stond het 's avonds nog enthousiast aan haar moeder en zus te vertellen. Maar ik hou ook niet van achtbanen. ;)

Gave gast dan! (Y) Maar welke grens hebben jullie gepasseerd dan, als het een Deen was... ;)

Vanavond volgen de foto's van Christiaan en mij ook.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Timmie82
Berichten: 480
Lid geworden op: za 29 mei 2004 21:33

Was de grens van Duitsland met Nederland :P Maar Stefan hoe weet jij dat het een Deen was? Hij had een Zwitsers kenteken..

Vlak voor Venlo kwam er nog even een E36 M3 voorbij blazen, die wilde kennelijk ook graag mee in het treintje. Wij gingen nog even wat drinken doen bij de mac aldaar. Was wel even toe aan zitten en een een cappucino, na zo'n action-packed weekend met 8 uur slaap totaal.
Martijn
Über-Spammer
Berichten: 8103
Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
Locatie: Zwinderen
Contacteer:

Tip: gebruik je Renault-vrienden als wekker. Twee nachten toch maximaal kunnen slapen. :D
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Hehe ah ik snap het wel hoor Martijn, ieder z'n ding. Je rijd tenminste wel door en kunt mensen je rook laten ruiken (eat my dust :D )

Die Deen ging bij Venlo eraf, kweenie wattie daar deed. Edit, zwitser kan ook, ammal 1 pot nat :p

Wij gaan straks nog ff afterpartyen op Zandvoort denk ik, het regent eindelijk eens. :smoke:
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Ik hoor wederom een tentfeest? ;)

Zal ik de volgende keer m'n geliefde wekker weer mee nemen?

Ik bedacht me nog wat uitspraken:

- Vier manner in ein schwartzen van... Ohne ramen.
- Trek eens aan m'n vinger.
- TIIIIIIIIMMMM, word eens wakker en zet die kutwekker uit

Het A-team op de hotelkamer in het Duits kijken was wel erg humor :P

:D

Kwam nog een foto van en 1 voor Timmie tegen:
[img]http://www.nordschleife-24.de/bilder/to ... 9457_1.jpg[/img]

Je bent niet de enige die een gordijn kan trekken:
[img]http://www.nordschleife-24.de/bilder/to ... 9824_1.jpg[/img]
Timmie82
Berichten: 480
Lid geworden op: za 29 mei 2004 21:33

Op de parkeerplaats bij Aldi 2 mannen gespot die zaten te rommelen aan een E90 330i. Bij nadere bestudering bleek het te gaan om de bekende Fahrertrainer van BMW, die zichzelf over een circuit heen kan sturen. De BMW mannen waren ietwat verrast dat hun auto zo bekend was. Leuke baan hebben die jongens trouwens, lekker rommelen op je zondagmiddag in het mooie weer, aan de Nordschleife.

Kijk net even op de ringcam (ja, ik mis de ring, hier op m'n werk), zie daar een 135i Fahrertrainer staan.

[img]http://i30.tinypic.com/20fxb4j.jpg[/img]
Timmie82
Berichten: 480
Lid geworden op: za 29 mei 2004 21:33

Tim, hehe. Heeft dat wassen van die auto's toch nog nut gehad. En inderdaad die Ford trekt ook een mooi gordijn.

Kijk wat ik vond ;) http://www.dehooizolder.nl/
Martijn
Über-Spammer
Berichten: 8103
Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
Locatie: Zwinderen
Contacteer:

Poetsers :lol:
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Martijn
Über-Spammer
Berichten: 8103
Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
Locatie: Zwinderen
Contacteer:

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18298
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Afbeelding

"Zooo.... meisjes.... vannacht nog wat te doen ???"
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Ze was in ieder geval goed in "iets" :D

Maar die foto dat we wit spul van Martijn krijgen is ook wel geinig, goed voorbereid op reis zo te zien. Die foto daarna is ook wel erg, wist niet dat jij ook op de kamer stond... Hehehe :P

Doet me denken aan de Dubbel&Fris reclame "Wat een lekkere kont". Gelukkig heb je de foto daarna niet gemaakt, toen stond ik omgedraaid :D Of heb jij dat alleen gezien Timmeh?
Arjen
Berichten: 4102
Lid geworden op: di 30 jan 2001 0:00
Locatie: Tremelo, Plopsaland

[img]http://lh5.ggpht.com/_uMTLI9zMOLs/Sm3bH ... CF0219.JPG[/img]

Das geen BBQ'en maar flamberen!
Steven(stk)
Berichten: 1530
Lid geworden op: di 6 dec 2005 10:40
Locatie: r`dam

[img]http://ring-bilder.de/gallery/album/002 ... 7_7976.jpg[/img]

mijn leasehok op de foto :p
Geert
Berichten: 3876
Lid geworden op: vr 27 okt 2006 17:14
Locatie: rijssen
Contacteer:

Arjen schreef:[img]http://lh5.ggpht.com/_uMTLI9zMOLs/Sm3bH ... CF0219.JPG[/img]

Das geen BBQ'en maar flamberen!
die chinezen kunnen dr wat van (Y)
Plaats reactie