ACT: GameConsoles.

Plaats reactie
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Playstation.
Zijn er mensen hier met een Playstation?
In een andere topic werd er net al het een en ander overgevraagd, vandaar deze nieuwe "Playstation" topic.
Haas, waar had jij PS2 gekocht?
Ik ga hem volgende week halen.
Laatst gewijzigd door Chris op di 3 jun 2003 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Goof
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 19 mar 2001 0:00
Locatie: Den Haag

GT3, Chris. Het spel!
Stefijn
Berichten: 2363
Lid geworden op: di 3 jul 2001 0:00
Locatie: Tilburg - - - - - Lancia Delta Integrale EVO2 SE

On 2001-08-31 13:50, Chris wrote:
Zijn er mensen hier met een Playstation?
In een andere topic werd er net al het een en ander overgevraagd, vandaar deze nieuwe "Playstation" topic.
Haas, waar had jij PS2 gekocht?
Ik ga hem volgende week halen.
Nee, maar is dat die waar Gran Tourisme 3 op draait? Dát wil ik wel eens spelen :smile:

(Jammer alleen dat er geen 5 GTT in zit :wink: )
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

media markt r'dam f 949 . als je het doet vergeet niet een memorykaart te kopen .die heb je nodig bij de nieuwe spellen je oude werkt niet bij de nieuwe spellen . ik moet hem ook nog ff halen ik kan niks saven
Rene (Mr. TX)
Berichten: 2312
Lid geworden op: wo 6 jun 2001 0:00
Locatie: Friesland
Contacteer:

Chris, X-Box SCHIJNT een flop te worden. Niets aan nemen, eerst kijken. PS2 scheen HET te worden, Dreamcast scheen ook niets te zijn.
Wat blijkt nu, PS2 heeft op dit moment flop-spellen en de Dreamcast was onderschat. Verschil: puur de marketing van PS2 was bepalend, maar zegt niets over de kwaliteit.... :wink:
Rene (Mr. TX)
Berichten: 2312
Lid geworden op: wo 6 jun 2001 0:00
Locatie: Friesland
Contacteer:

Jochum, je hebt mail over de spellen :wink:
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Daar heb je misschien wel gelijk in Rene, alleen van de Dreamcast was gewoon bijna niets te koop, en Playstation 2 kun je nu aardig wat titels voor kopen en natuurlijk DVDees op afspelen.

En natuurlijk GT 3! :grin:
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

ja dat is zo marketing is alles/veel .maar op de dreamcast waren er ook zat mooie spellen bijv die met de ferarrie's (leek mijn wel mooi , opde verpakking ) maar het is nu allemaal uit de handel en waarom ???wie het weet mag het zeggen ..
Anonymous

X-Box word het. Als Microsoft iets wil verkopen dan doen ze dat gewoon. Noem een product van Microsoft wat geflopt is. Nee ik kan ook niets verzinnen.

Vergelijk de specs van beide speeldozen, De X-Box is minstens 2x zo snel.
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Moet je ook weer nieuwe Memory-Cards kopen?
X-Box? Ik betwijfel het.....

Playstation 1 wordt gewoon weggeebt, alle nieuwe leuke spellen komen op de PS2, je moet wel een 2 aan gaan schaffen.

Begrijpelijk natuurlijk.....
Rene (Mr. TX)
Berichten: 2312
Lid geworden op: wo 6 jun 2001 0:00
Locatie: Friesland
Contacteer:

Ja precies Martijn! :grin:
Maar het beste is gewoon af te wachten. De Power Unlimited doet ook al geen voorspellingen meer over de XBox, na de wijze les van PS2/Dreamcast.
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Tack, je moet natuurlijk wel en poducent hebben die ook spellen wil gaan maken voor X-box.

Ik denk dat ze het moeilijk gaan krijgen.

Playstation kent iedereen, uiteraard door hun marketing strategie, maar toch.
Anonymous

Ja Dreamcast is vet geflopt.

En als Microsoft GT3 op de X-Box wil hebben dan krijgen ze die. Alles is te koop.

De PU heeft inderdaad met de PS2 en Dreamcast voor de beurt gepraat. Doen ze niet nog eens.

Nog een voordeel is de programmeerbaarheid van de X-Box, deze is veel toegankelijker dan die van de Playstation. Zal groot voordeel zijn voor producenten.
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr 31 aug 2001 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Dat is inderdaad waar Rene.
Maar zal de markt niet bijna verzadigd zijn?
Om nu weer een nieuwe producent(X-Box) te verwelkomen..
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

GT3 -----> X-Box? Nooit.

Dat is net zoiets als Sonic op de Super Nintendo en Mario World op je Sega 16 Bit.

Ze maken dan echt een eigen mooie spel, denk ik.
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

En BTW, GT is het succes van PS.
Anonymous

On 2001-08-31 14:08, Chris wrote:
GT3 -----> X-Box? Nooit.

Dat is net zoiets als Sonic op de Super Nintendo en Mario World op je Sega 16 Bit.

Ze maken dan echt een eigen mooie spel, denk ik.
GT3 zie ik nog op de X-Box komen.. ( net ff in m'n glaze bol gekeken) Nee, ik ben geen fan van Microsoft maar prducten neerzetten zijn ze een kei in. Kijk maar naar Windows. 80% van de bedrijven maakt gebruik van dit KUT programma. Ieder slikt gewoon ff als patch 345.089 word uitgeleverd. Het verhaal van de kleine kruidenier tussen de Albert Hein en de C1000.
Rene (Mr. TX)
Berichten: 2312
Lid geworden op: wo 6 jun 2001 0:00
Locatie: Friesland
Contacteer:

Ik denk dat de markt (nog) niet verzadigd is, spelcomputers worden tegenwoordig een must.
Xbox kan wel eens een een flinke concurrent worden, doordat ze van plan zijn (geloof ik) de spellen flink lager te prijzen dan de concurrentie.
Anonymous

boycotten die gates de klootzak er is maar 1 spel console en das de ps2 al vekrijgbaar harde schijf toetsebord flatscreen voor bv inbouw in je gtt of cliotje lache gassen en je vrienden ondertussen gt2 spelen vet man er is en blijft dus maar 1 spelconsole DE PS2 mensen die hem trouwens al om hebben gebouwd heb nog zon kleine 50 backups liggen van de ps2 mail me maar en ik stuur ze op voor een kleine vergoeding nog niet omgeboud dan een week of 3 nog wachten dan is de nieuwe chip er hoef je niet meer te swappen er in de backup en spelen schilt je wel een meiertje of meer per spel mmzzl
Marcel dLC
Berichten: 1602
Lid geworden op: do 12 apr 2001 0:00
Locatie: Den Bosch, The Netherlands

X-Box word het. Als Microsoft iets wil verkopen dan doen ze dat gewoon. Noem een product van Microsoft wat geflopt is. Nee ik kan ook niets verzinnen.
Windows ME?? Dat moest ons van de blauwe schermen afhelpen...maar dat is ook niet gelukt. is trouwens sowieso geen kassakraker. LINUX rules...

En de playstation natuurlijk. Ik ben zelf helemaal gek van GT1 en GT2. Ik heb geen PS2 dus ik kan GT3 niet spelen...Vindt het ook nog wel te duur om er nou een te kopen..
Laatst gewijzigd door Marcel dLC op vr 31 aug 2001 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Menno
Berichten: 6437
Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: ZutFun

Ben ik nog een beetje hip met m'n Philips Videopac?
rev it like a rental
Anonymous

das ook een vet ding ja
Tino
Erelid - RvT
Berichten: 5938
Lid geworden op: do 15 feb 2001 0:00
Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Locatie: Ouddorp

Kom ik daar aan stappen met mijn Atari 2600
Rene (Mr. TX)
Berichten: 2312
Lid geworden op: wo 6 jun 2001 0:00
Locatie: Friesland
Contacteer:

Eh, ik heb nog wel een MSX :lol:
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

euh commodore 64 en de commodore amiga dat waren tijden eerst uren met je bandje kutte enz
Rene (Mr. TX)
Berichten: 2312
Lid geworden op: wo 6 jun 2001 0:00
Locatie: Friesland
Contacteer:

Kennen jullie Yie Ar Kung Fu nog?? :smile:

Klik <!-- BBCode Start --><A HREF="http://members1.chello.nl/~r.nieuwenhuis6/kungfu1.exe" TARGET="_blank">hier</A><!-- BBCode End -->

Zijwaarts springen = omhoog + spatie
Stoot = spatie
Springen = omhoog
Hoge trap = omhoog + links/rechts
Lage trap = omlaag + links/rechts
Laatst gewijzigd door Rene (Mr. TX) op za 1 sep 2001 0:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Of, Out-Run & Operation Wolf, Purple Heart op de Commodore 64? :smile: Kennen jullie die nog?
Achter die computer heb ik echt een hoop tijd gezeten. Echt stapels spellen had ik daarvoor,maarja was erg makkelijk een kopie van te maken.
Maar inderdaad net wat Haas zegt, als je het spel op een bandje had was je soms gewoon een uur aan het laden.
Daarom was ik blij dat ik alles op zo'n grote floppy had staan, dan viel het wel mee. :smile:
Maar echt een hoop lol mee gehad! :smile:
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Oja, kennen jullie het spel GTI-Club uit de Arcade hal/gokhal?
Dan kun je kiezen om te rijden met een Renault 5 Alpine of een VW Golf 1 of een Mini, best een leuk spel.
Roy
Moderator
Berichten: 6618
Lid geworden op: wo 28 mar 2001 0:00
Locatie: Zuid-Holland

Ja die staat ook in scheveningen :smile:
Vooral die handrembochtjes zijn kicke :grin:
catrinus
Berichten: 4451
Lid geworden op: za 2 jun 2001 0:00
Locatie: Sappemeer

Dat is zeker een leuk spel. ik heb hem eens in appelscha gespeeld.
There will be plenty of time to rest when your dead
Rene (Mr. TX)
Berichten: 2312
Lid geworden op: wo 6 jun 2001 0:00
Locatie: Friesland
Contacteer:

Iemand al Yie ar Kung Fu gespeeld? (zie hierboven) :lol:
Anonymous

jazeker en dik gewonnen wel vaak geslagen maar niks gekregen old school blijft de gekstûûûh op EINDHOVEN naar natuurlijk ha ha lol
Rene (Mr. TX)
Berichten: 2312
Lid geworden op: wo 6 jun 2001 0:00
Locatie: Friesland
Contacteer:

Als iemand belang heeft, kan ik wel een msx-emulator te downloaden zetten met de bekende spellen :grin: Bijv. Kings Valley en F1-Spirit.
Wat was F1-Spirit vroeger een geweldig spel, soort Gran Turismo, zelf een wagen in elkaar zetten en racen! Nu zie je hem weer terug en zie je hoe eenvoudig het was getekend haha :lol:
Rene (Mr. TX)
Berichten: 2312
Lid geworden op: wo 6 jun 2001 0:00
Locatie: Friesland
Contacteer:

Chris, ik heb trouwens ook ng wel een Commodore 64 emulator! :grin:
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

On 2001-08-31 18:32, michel21 wrote:
boycotten die gates de klootzak er is maar 1 spel console en das de ps2 al vekrijgbaar harde schijf toetsebord flatscreen voor bv inbouw in je gtt of cliotje lache gassen en je vrienden ondertussen gt2 spelen vet man er is en blijft dus maar 1 spelconsole DE PS2 mensen die hem trouwens al om hebben gebouwd heb nog zon kleine 50 backups liggen van de ps2 mail me maar en ik stuur ze op voor een kleine vergoeding nog niet omgeboud dan een week of 3 nog wachten dan is de nieuwe chip er hoef je niet meer te swappen er in de backup en spelen schilt je wel een meiertje of meer per spel mmzzl

hoi ik een ps2 . en ik wil hem wel omlaten bouwen .kost dat ? en waar kan dat ? wat is het nadeel ? waar moet ik op letten ? heb je spelletjes , en waar moet ik dan opletten met die gecopieerde spullen ? kan alles gedraait worden ?
ik hoor het wel
Plaats reactie