ACT: Clio16V
-
- Berichten: 3702
- Lid geworden op: ma 7 jan 2002 0:00
- Car: Talisman sedan
- Locatie: St. Annaland
- Contacteer:
Maak je wel
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Er was toch al iemand voor je twinny wezen kijken?dtune_stefan schreef:Zekers, maar dan moet ik nu wel snel mijn Twinny verkopen en hopen dat de Clio dan nog niet verkocht is.
Mensen die kwamen belde 's middags nog op, ik dus mijn Twingo op en top poetsen, komen ze niet opdagen. Ik heb een Clio II ph2 1.4 16V op het oog , maar dat is afhankelijk hoelang deze nog te koop is en als er niets anders op mijn weg komt.
Heb ik de sleutel van de Clio van me meissie afgebroken; enige sleutel dus....
Ga ik naar de Renault dealer om aan de hand van kenteken een nieuwe te bestellen zegt dat vrouwtje daar ja dat is oke ik bel je wel als ie klaar is.
Moest effe 25,- meteen betalen, oke vind ik niet erg dan.
Belt ze later op de middag op om te vertellen dat het niet lukt omdat het een ingevoerde auto is en dat ik mijn geld kon komen terughalen.
Best ik dat fokking stuk weer terug naar de dealer krijg ik 15,- euro terug; moest ik wel de 7,- betalen voor het uitlezen van de code ofzo.
Sorry maar ik vind dit dus echt geen service
De kans dat mijn volgende auto een Renault wordt is dus weer een stukkie minder geworden vandaag
Het gaat hier trouwens om Renault dealer Van Gorp in Rotterdam.
Ga ik naar de Renault dealer om aan de hand van kenteken een nieuwe te bestellen zegt dat vrouwtje daar ja dat is oke ik bel je wel als ie klaar is.
Moest effe 25,- meteen betalen, oke vind ik niet erg dan.
Belt ze later op de middag op om te vertellen dat het niet lukt omdat het een ingevoerde auto is en dat ik mijn geld kon komen terughalen.
Best ik dat fokking stuk weer terug naar de dealer krijg ik 15,- euro terug; moest ik wel de 7,- betalen voor het uitlezen van de code ofzo.
Sorry maar ik vind dit dus echt geen service
De kans dat mijn volgende auto een Renault wordt is dus weer een stukkie minder geworden vandaag
Het gaat hier trouwens om Renault dealer Van Gorp in Rotterdam.
Ik heb laatst ook 2 nieuwe sleutels besteld bij de dealer. Daar konden ze hem ook niet opzoeken op chassisnummer, ook in Frankrijk wisten ze er niks van....
Dus hebben ze een copie gemaakt van de originele sleutel, gewoon met een kopierapparaat en die opgestuurd. Na een week had ik de sleutels binnen en ze werken nog goed ook.
Dus hebben ze een copie gemaakt van de originele sleutel, gewoon met een kopierapparaat en die opgestuurd. Na een week had ik de sleutels binnen en ze werken nog goed ook.
-
- Berichten: 932
- Lid geworden op: wo 12 mar 2003 10:10
- Locatie: Valkenburg Car: clio II ph 3 (1600)
Hoi Ferry, ik heb ook spoorverbreders (20mm per as) op mijn clio gehad, maar voor zou ik er niet nog eens doen. Na verloop van tijd begint de ophanging te "klapperen" niet ernstig maar wel vervelend! Achter zou ik het idd direct weer doen .Ferry schreef:Heeft iemand enig idee of ik spoorverbreders kan monteren op mijn clio 2 bwj 2002 samen met de verlaging van 3cm en 17" 205 breed?? vind namelijk dat de wielen zover naar binnen staan? Als het kan, hoe dik raden jullie ze aan te nemen?
Thnx alvast
PS mijn clio was toen voor de verdere rest in originele staat, qua velgen en hoogte, dus of het bij jou gaat passen weet ik niet.... Laat wel even wat horen als het erop zit, ben er wel benieuwd naar.
Eigenlijk kun je beter niet naar een andere auto kijken als je de eene nog niet kwijt bent je vind altijd sneller een nieuwe dan dat je je eigen verkocht krijgt, hahadtune_stefan schreef:Mensen die kwamen belde 's middags nog op, ik dus mijn Twingo op en top poetsen, komen ze niet opdagen. Ik heb een Clio II ph2 1.4 16V op het oog , maar dat is afhankelijk hoelang deze nog te koop is en als er niets anders op mijn weg komt.
One clio to rule them all
Maar ik had maar 1 sleutel.robclio16V schreef:Ik heb laatst ook 2 nieuwe sleutels besteld bij de dealer. Daar konden ze hem ook niet opzoeken op chassisnummer, ook in Frankrijk wisten ze er niks van....
Dus hebben ze een copie gemaakt van de originele sleutel, gewoon met een kopierapparaat en die opgestuurd. Na een week had ik de sleutels binnen en ze werken nog goed ook.
Ik weet het, dom maar ja...
Als een motor op 3 pootjes loopt, ipv de 4 waar hij het mee moet doen eigenlijk.
Kan het dan zijn dat er een injector vuil/verstopt is. Tijdens rijden (rustig wel te verstaan) komt de cilinder na een tijdje gewoon weer bij.
Is het mogelijk injectoren te reinigen? reviseren? Of moeten ze gewoon vernieuwd worden dan?
En wat kost dit ong.???
Ohw...en een busje injector reiniger zit al in de tank! Maar had het net weer
Kan het dan zijn dat er een injector vuil/verstopt is. Tijdens rijden (rustig wel te verstaan) komt de cilinder na een tijdje gewoon weer bij.
Is het mogelijk injectoren te reinigen? reviseren? Of moeten ze gewoon vernieuwd worden dan?
En wat kost dit ong.???
Ohw...en een busje injector reiniger zit al in de tank! Maar had het net weer
Alleen nog maar VW!
Nue dat moet goed zijn, is nagekeken.....maar gaan ff informeren bij een revisie bedrijf voor reinigenFerry schreef:Misschien de bobine kapot, ik heb dit 2 keer gehad op mijn clio 2 en beide keren bleken het de bobines te zijn, misschien zijn ze vochtig ofsow??
Alleen nog maar VW!
ik heb dat ook al 2x gehad (gelukig nog binnen de garantie) en die waren idd kapot, de monteur moest het echt aanwijzen waar het zat want het was een minuskuul kleingaatje,R(ay)Si schreef:Nue dat moet goed zijn, is nagekeken.....maar gaan ff informeren bij een revisie bedrijf voor reinigenFerry schreef:Misschien de bobine kapot, ik heb dit 2 keer gehad op mijn clio 2 en beide keren bleken het de bobines te zijn, misschien zijn ze vochtig ofsow??
was dus doorgebrand
-
- Berichten: 3702
- Lid geworden op: ma 7 jan 2002 0:00
- Car: Talisman sedan
- Locatie: St. Annaland
- Contacteer:
Er is ook wel eens een verbeterd type uitgebracht voor de stiftbobines.
De eerste serie gaf veel problemen bij veel clio's
De eerste serie gaf veel problemen bij veel clio's
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
lekke klepdekselpakking, komt er olie in de bougieschachten waardoor ie koud z'n sparkje niet kwijtkan...R(ay)Si schreef:Als een motor op 3 pootjes loopt, ipv de 4 waar hij het mee moet doen eigenlijk.
Kan het dan zijn dat er een injector vuil/verstopt is. Tijdens rijden (rustig wel te verstaan) komt de cilinder na een tijdje gewoon weer bij.
Is het mogelijk injectoren te reinigen? reviseren? Of moeten ze gewoon vernieuwd worden dan?
En wat kost dit ong.???
Ohw...en een busje injector reiniger zit al in de tank! Maar had het net weer
Don't walk the grass... smoke it
Waar kan je dit aan herkennen? Of achterhalen? Die pakking is laatst bij zijn beurtje wel vervangen namelijkMarcel B. schreef:lekke klepdekselpakking, komt er olie in de bougieschachten waardoor ie koud z'n sparkje niet kwijtkan...R(ay)Si schreef:Als een motor op 3 pootjes loopt, ipv de 4 waar hij het mee moet doen eigenlijk.
Kan het dan zijn dat er een injector vuil/verstopt is. Tijdens rijden (rustig wel te verstaan) komt de cilinder na een tijdje gewoon weer bij.
Is het mogelijk injectoren te reinigen? reviseren? Of moeten ze gewoon vernieuwd worden dan?
En wat kost dit ong.???
Ohw...en een busje injector reiniger zit al in de tank! Maar had het net weer
Want wat jij zegt kan best kloppen, bobine geeft gewoon prik, kabel heeft prik, en de bougie vonkt als een tierelier! Vraag maar aan ~Thijs~
Alleen nog maar VW!
FF up,
Bij een lekker kleppendeksel pakking, zou hij dan bij elke koude start op 3 pootjes moeten lopen? Of is dat niet altijd zo??
Anders gaan ik v/d week ook maar ff nieuwe pakking halen! De rest ligt ook nu klaar dus van de week weer ff klussen
Bij een lekker kleppendeksel pakking, zou hij dan bij elke koude start op 3 pootjes moeten lopen? Of is dat niet altijd zo??
Anders gaan ik v/d week ook maar ff nieuwe pakking halen! De rest ligt ook nu klaar dus van de week weer ff klussen
Alleen nog maar VW!
-
- Berichten: 932
- Lid geworden op: wo 12 mar 2003 10:10
- Locatie: Valkenburg Car: clio II ph 3 (1600)
Yep! dat probleem heb ik ook al gehad bij mijn vorige clio, ben benieuwd bij deze.Marco V schreef:ik heb dat ook al 2x gehad (gelukig nog binnen de garantie) en die waren idd kapot, de monteur moest het echt aanwijzen waar het zat want het was een minuskuul kleingaatje,R(ay)Si schreef:Nue dat moet goed zijn, is nagekeken.....maar gaan ff informeren bij een revisie bedrijf voor reinigenFerry schreef:Misschien de bobine kapot, ik heb dit 2 keer gehad op mijn clio 2 en beide keren bleken het de bobines te zijn, misschien zijn ze vochtig ofsow??
was dus doorgebrand
One clio to rule them all
-
- Berichten: 3702
- Lid geworden op: ma 7 jan 2002 0:00
- Car: Talisman sedan
- Locatie: St. Annaland
- Contacteer:
Nu heb je een verbeterde versie, dus het zal minder vaak voorkomen.
Degene die vervangen zijn onder garantie werden ook gewisseld voor een beter type.
Degene die vervangen zijn onder garantie werden ook gewisseld voor een beter type.
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11128
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Ja. williams stoelen zijn 19 16v stoelen. dus passen meot het altijd.joeri_clio_power schreef:past een r19 16V interieur in een gewone clio (1.2/1.4)?
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11128
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
moet je het proberen. het enige wat je kan doen is wilcoRT ff een PM sturen. die heeft ze in zn clio Rt zitten.
Project: GTT Blue Sport
-
- Berichten: 671
- Lid geworden op: do 24 jul 2003 18:49
- Locatie: Vianen (UT)
- Contacteer:
Is er iemand bekend met die Clio 1.4 die nu op de RTC Marktplaats staat van julesnijs ??
* Stefan T-SPORT *
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Ik heb dit probleem ook net gehad op mijn clio, gelukkig nog binnen de garantie..bij mij was het de injector van cilinder 4 die kapot was ofzo..dus daar zit een nieuwe op...misschien dat dat het probleem is?R(ay)Si schreef:Als een motor op 3 pootjes loopt, ipv de 4 waar hij het mee moet doen eigenlijk.
Kan het dan zijn dat er een injector vuil/verstopt is. Tijdens rijden (rustig wel te verstaan) komt de cilinder na een tijdje gewoon weer bij.
Is het mogelijk injectoren te reinigen? reviseren? Of moeten ze gewoon vernieuwd worden dan?
En wat kost dit ong.???
Ohw...en een busje injector reiniger zit al in de tank! Maar had het net weer
Paul
hier precies hetzelfde maar das opgelost door een bussie injectorreiniger, tis wat met de RSI-tjes die dingen lopen nu allemaal op 3 pootjes
Gewoon een clio kwaaltje
Ik heb nu op aanraden van een monteur de bobine kabel aan een andere getyrept, zodat deze bij de accu pool weg blijft.
Tot nu toe no problems
FF afkloppen *klop* *klop*
In het verlengde van de voeding van de versterker zie je net het tyrepje zitten
[img]http://www.netconx.nl/UPLOAD/66_DSC00777.jpg[/img]
Ik heb nu op aanraden van een monteur de bobine kabel aan een andere getyrept, zodat deze bij de accu pool weg blijft.
Tot nu toe no problems
FF afkloppen *klop* *klop*
In het verlengde van de voeding van de versterker zie je net het tyrepje zitten
[img]http://www.netconx.nl/UPLOAD/66_DSC00777.jpg[/img]
Alleen nog maar VW!
Tiewrap