Speciale DF dag op cpz 29 april (speciale aanbieding)

Hier vind je alle topics betreffende circuitrijden en racerij!
Plaats reactie
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Lees onderstaande en schrijf massaal in (Y) (Y) (Y)



[quote="Peter Tunissen"]Na de launch van de nieuwe site gaat Driving Fun spectaculair verder met de 10e door ons georganiseerde circuitdag op het circuit van Zandvoort! Op donderdag 29 april hebben we van 09:00 - 17:00 weer het lange Grand Prix circuit van Zandvoort afgehuurd.
Vanwege de nieuwe site en om deze 10e editie te vieren, zullen alle auto's die de baan op gaan door DF insurance automatisch en geheel gratis all risks verzekerd zijn!
De voorwaarden, het eigen risico en de precieze dekking zullen t.z.t. nog bekend gemaakt worden.
Dit geldt overigens zowel voor straatauto's als voor racers, beide zullen die dag verzekerd rond rijden!

[img]http://www.speedcars.nl/cpzdf4.jpg[/img]

Nog meer goed nieuws (voor de mensen die nieuw zijn): het circuit is de 29e exclusief afgehuurd door Driving Fun, dus niet druk, geen al te grote idioten op de baan ( ;) ) en maximale fun voor iedereen!
De prijs voor de gehele dag (8 uur) open pitlane rijden (inclusief all risks verzekering) is €450 per auto (een auto delen met twee rijders is als altijd weer mogelijk).
Voor de mensen die dat te lang vinden is er ook de mogelijkheid om een halve dag (09:00 - 13:00 of 13:00 - 17:00) te rijden voor €250 (eveneens inclusief all risks verzekering op het circuit).
Wil je meedoen, meld dat dan s.v.p. in dit topic of als reply op de mailing die binnenkort verstuurd zal worden.

Fotografen, filmcrew, toeschouwers, meerijders en fans zijn uiteraard weer meer dan welkom!
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Kom op jongens, dit is echt een unieke aanbieding (Y)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

Helaas Luco, hier ziet er allemaal mooi uit en ik heb een goede ervaring met een DF dag maar dit is kort na het Ringweekend en ik verwacht dat dat de laatste ronden zijn met de huidige motor..

Verder hecht ik weinig waarde aan die all-risk verzekering, ik ken mezelf goed genoeg om 'm niet zo snel stuk te rijden en contact met een ander op de baan zal je niet zo snel gebeuren bij een DF dag, daarbij het eigen risico van 2000 euro en een dagwaarde van nog geen 1000 euro heeft weinig voordelen.. voor dat geld bouw ik wel een nieuwe racer. (Y)

Verder goed geregeld natuurlijk, maar niet voor mij. :)
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Ik vind het ook zeer interessant maar heb op dit moment simpelweg geen circuittool klaar staan....
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

tutuur schreef:Ik vind het ook zeer interessant maar heb op dit moment simpelweg geen circuittool klaar staan....
Wat.. die blauwe loopt toch ? :p
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Dat klopt maar niet circuit waardig, vooral mbt koeling...
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

tutuur schreef:Dat klopt maar niet circuit waardig, vooral mbt koeling...
hoezo? voldoet de standaard koeling niet? ze lopen vrij warm op circuit maar het gaat wel goed hoor is mijn ervaring ;)
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Bart V
Berichten: 6424
Lid geworden op: wo 18 apr 2001 0:00
Locatie: Graz

Ik heb al een aantal gtt's zien ploffen op het circuit. Het is ook maar net hoe je ermee gaat rijden, maar als je eenmaal op het circuit bent, kom je daar niet om half gas te gaan rijden. Ik denk dus wel dat goede (lees: betere) koeling echt een must is als je het heel wilt houden, te beginnen met een goede externe oliekoeler.
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

Bart V schreef:Ik heb al een aantal gtt's zien ploffen op het circuit. Het is ook maar net hoe je ermee gaat rijden, maar als je eenmaal op het circuit bent, kom je daar niet om half gas te gaan rijden. Ik denk dus wel dat goede (lees: betere) koeling echt een must is als je het heel wilt houden, te beginnen met een goede externe oliekoeler.
true, snap zn punt ook wel..

2uur op assen zorgde voor een verticale meter bij mij, lampje brandde nog net net of hij werkt niet, geen idee, maar het ging wel goed, of t dan ook 4 uur goed gaat durf ik niet te zeggen..

ik heb er 1 op zitten nu maar nog geen idee wat ie nu doet.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Als ik op circuit ga rijden wil ik er gewoon voor 100% zeker van zijn dat alles goed voor elkaar is! Helemaal omdat ik er ook weer mee naar huis moet rijden :beer:
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

Martijn Kool schreef:
Bart V schreef:Ik heb al een aantal gtt's zien ploffen op het circuit. Het is ook maar net hoe je ermee gaat rijden, maar als je eenmaal op het circuit bent, kom je daar niet om half gas te gaan rijden. Ik denk dus wel dat goede (lees: betere) koeling echt een must is als je het heel wilt houden, te beginnen met een goede externe oliekoeler.
true, snap zn punt ook wel..

2uur op assen zorgde voor een verticale meter bij mij, lampje brandde nog net net of hij werkt niet, geen idee, maar het ging wel goed, of t dan ook 4 uur goed gaat durf ik niet te zeggen..

ik heb er 1 op zitten nu maar nog geen idee wat ie nu doet.
Van 2 uur lang in de pitstraat staan met pech wordt ie ook niet warm he. :lol:
reir
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 5 apr 2010 21:07
Contacteer:

http://www.driving-fun.com/342/active/V ... komen.aspx

Kom ik net tegen, een geweldige sfeer impressie van een Driving-fun dag. (Y)
CySt
Berichten: 243
Lid geworden op: do 23 aug 2007 10:49

Is dit evenement ook geschikt voor beginners? Ik heb nog nooit gereden op een circuit en het risico op schade rijden weerhoud me ook een beetje. Dus zo'n All-risk verzekering zou dan wel een uitkomst zijn, maar een beetje jammer dat ze nog niet laten weten wat de voorwaarden en het eigen risico zal zijn..
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

CySt schreef:Is dit evenement ook geschikt voor beginners? Ik heb nog nooit gereden op een circuit en het risico op schade rijden weerhoud me ook een beetje. Dus zo'n All-risk verzekering zou dan wel een uitkomst zijn, maar een beetje jammer dat ze nog niet laten weten wat de voorwaarden en het eigen risico zal zijn..
Voorwaarden staan wel in het topic op het DF Forum, eigen risico van 2000 euro voor een straatauto en 5000euro voor een circuitauto.

Voor beginners is het de perfecte dag, weinig tot geen idioten op de baan en gewoon veel ruimte omdat het niet al te druk is. :)

Ik heb vorig jaar ergens nog een dag gereden bij DF en dat is prima bevallen. (Y)
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Hier net zo, nou heb ik wel circuit ervaring maar respect voor elkaar's spullen is iets wat bij DF absoluut het geval is!

Daarbij is het ook niet erg druk op de baan :)
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Ik heb er ook twee mee mogen maken, goede sfeer en top geregeld! (Y)

Persoonlijk vind ik de prijs te gek tegenwoordig.

Het zal het allemaal wel waard zijn, maar voor mij is het lolletje van een daagje rondjes rijden er dan vanaf. :)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Ik net zo hoor Chris, het mag best wat kosten maar voor de gewone man is het wel redelijk aan de prijs naast alle overige dingen in het leven.

Een halve dag is dan 250 euro, nog wel op te brengen maarja, inclusief de overige kosten toch nog een fikse aanslag.

Je krijgt er wel een flinke hoeveelheid lol voor terug op een rustige baan, dat dan weer wel! :D
CySt
Berichten: 243
Lid geworden op: do 23 aug 2007 10:49

Het is inderdaad een behoorlijk bedrag. Als ik mee doe, dan doe ik sowieso een halve dag (om het uit te proberen) en dan e.v.t. de auto delen, dus kosten door 2.
reir
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 5 apr 2010 21:07
Contacteer:

http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 62#p590262

Hier staan de voorwaarden van de verzekering.
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

Chris schreef:Ik heb er ook twee mee mogen maken, goede sfeer en top geregeld! (Y)

Persoonlijk vind ik de prijs te gek tegenwoordig.

Het zal het allemaal wel waard zijn, maar voor mij is het lolletje van een daagje rondjes rijden er dan vanaf. :)
Ik vind de prijzen inderdaad ook niet echt kunnen, ik begrijp wel dat de kosten omhoog zijn gegaan omdat er wat extra regeltjes bij zijn gekomen en dat het daardoor wat meer moet gaan kosten, maar ik vind 250 euro voor 4uurtjes nogal aan de prijs. En net wat Tim zegt, dan heb je enkel 4uur vrij rijden en komen er nogal wat kosten bij..

Voor 250 euro rijd ik liever een rondje of 15 op de Ring, da's 3kwartier verder rijden en net even wat specialer. :) (en uiteindelijk natuurlijk helemaal geen vergelijking.. maargoed)
CySt
Berichten: 243
Lid geworden op: do 23 aug 2007 10:49

Ronald1916V schreef:Voor 250 euro rijd ik liever een rondje of 15 op de Ring, da's 3kwartier verder rijden en net even wat specialer. :) (en uiteindelijk natuurlijk helemaal geen vergelijking.. maargoed)
Maar de Ring is best wel voor Pro's, toch? :P.
AnthonyR
Moderator
Berichten: 8899
Lid geworden op: do 22 sep 2005 15:27
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Ring is voor iedereen, alleen niveau verschil zal flink zijn :grin:
CySt
Berichten: 243
Lid geworden op: do 23 aug 2007 10:49

AnthonyR schreef:Ring is voor iedereen, alleen niveau verschil zal flink zijn :grin:
Als beginner kun je dus beter een ander circuit proberen. :P.
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

CySt schreef:
Ronald1916V schreef:Voor 250 euro rijd ik liever een rondje of 15 op de Ring, da's 3kwartier verder rijden en net even wat specialer. :) (en uiteindelijk natuurlijk helemaal geen vergelijking.. maargoed)
Maar de Ring is best wel voor Pro's, toch? :P.
Ligt er een beetje aan hoe veel je er gereden hebt. :p
CySt
Berichten: 243
Lid geworden op: do 23 aug 2007 10:49

Ronald1916V schreef:
CySt schreef:
Ronald1916V schreef:Voor 250 euro rijd ik liever een rondje of 15 op de Ring, da's 3kwartier verder rijden en net even wat specialer. :) (en uiteindelijk natuurlijk helemaal geen vergelijking.. maargoed)
Maar de Ring is best wel voor Pro's, toch? :P.
Ligt er een beetje aan hoe veel je er gereden hebt. :p
Nul. :lol:.

Als ik nou een oude 5 had...
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

CySt schreef:
Ronald1916V schreef:
CySt schreef:
Ronald1916V schreef:Voor 250 euro rijd ik liever een rondje of 15 op de Ring, da's 3kwartier verder rijden en net even wat specialer. :) (en uiteindelijk natuurlijk helemaal geen vergelijking.. maargoed)
Maar de Ring is best wel voor Pro's, toch? :P.
Ligt er een beetje aan hoe veel je er gereden hebt. :p
Nul. :lol:.

Als ik nou een oude 5 had...
Dan ging je 20 meter vangrail betalen bedoel je ? :p Die is daar wel dichterbij dan je denkt :~ :wink: :lol:
CySt
Berichten: 243
Lid geworden op: do 23 aug 2007 10:49

Ronald1916V schreef:Dan ging je 20 meter vangrail betalen bedoel je ? :p Die is daar wel dichterbij dan je denkt :~ :wink: :lol:
Ja, dat is duidelijk te zien bij deze Willi. :lol:.
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

CySt schreef:
Ronald1916V schreef:Dan ging je 20 meter vangrail betalen bedoel je ? :p Die is daar wel dichterbij dan je denkt :~ :wink: :lol:
Ja, dat is duidelijk te zien bij deze Willi. :lol:.
Snap er geen ruk van, er zit een Clio magneet daar in de vangrail (Hatzenbach) maar dan wel aan de andere kant, hoe kan ie nou daar terecht komen. :p

Wel lekker rijden zo, vol gas.. gas los.. vol gas.. gas los.. goh, ik sta ineens achterste voren. :lol:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Chris schreef:Ik heb er ook twee mee mogen maken, goede sfeer en top geregeld! (Y)

Persoonlijk vind ik de prijs te gek tegenwoordig.

Het zal het allemaal wel waard zijn, maar voor mij is het lolletje van een daagje rondjes rijden er dan vanaf. :)
Zie het maar eens goedkoper te krijgen, verder is het nu duurder geworden omdat er geen eigen vlaggers meer meegenomen mogen worden en een ambulance standby ook een verplichting is geworden.
Tevens is je auto deze dag ook verzekerd, wat normaal gesproken niet zo is.

Vergelijking met de ring is natuurlijk helemaal appels met peren vergelijken.

Verder snap ik het ook niet hoor, altijd roepen dat er geen goede dagen georganiseerd worden, en als er dan dagen zijn is het weer te duur (N)
Waar krijg je meer rijtijd voor dit geld?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

Luco/Alpine-racer schreef:
Chris schreef:Ik heb er ook twee mee mogen maken, goede sfeer en top geregeld! (Y)

Persoonlijk vind ik de prijs te gek tegenwoordig.

Het zal het allemaal wel waard zijn, maar voor mij is het lolletje van een daagje rondjes rijden er dan vanaf. :)
Zie het maar eens goedkoper te krijgen, verder is het nu duurder geworden omdat er geen eigen vlaggers meer meegenomen mogen worden en een ambulance standby ook een verplichting is geworden.
Tevens is je auto deze dag ook verzekerd, wat normaal gesproken niet zo is.

Vergelijking met de ring is natuurlijk helemaal appels met peren vergelijken.

Verder snap ik het ook niet hoor, altijd roepen dat er geen goede dagen georganiseerd worden, en als er dan dagen zijn is het weer te duur (N)
Waar krijg je meer rijtijd voor dit geld?
Je krijgt nergens meer rijtijd, maar ik heb aan 2 uurtjes wel genoeg eigenlijk en die optie is er niet meer. :) En ik weet het, vorige keer heb je dat nog netjes geregeld maar toen kwam het niet echt uit.. en nu eigenlijk ook niet omdat ik dit jaar eerst maar eens met 15 ronden Ring wil beginnen met het Ringweekend. (Y) :)
Plaats reactie