kopen of niet kopen

Post hier al je vragen over de Renault Laguna
Plaats reactie
nesti
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 25 dec 2009 17:36
Contacteer:

hey ik kan een laguna kopen voor 525 euro. nu is de vraag aan jullie doen of niet doen en waar moet ik zeker kijken wand ik zou er graag nog even met willen rijden
hij is van 1994 een naft hoeveel juist weet ik niet , net geen 100000 km en hij is in maart nog gewoon gekeurd, hij heeft enkel een bluts aan de voorste wielkast en hij is van oude mensen (kan ik deze terug een beetje sportiever krijgen )
alvast bedankt
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Als ie rijdt en een jaar gekeurd is: kopen.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Precies... Daar kun je geen bult aan vallen. :)
nesti
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 25 dec 2009 17:36
Contacteer:

hij rijd ja geen probleem hij word nog dagelijks gebruikt maar ik moet er wel terug naar de keuring om hem in te kunnen schrijven
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Hoe bedoel je, inschrijven??
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

Belgie?
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

gelukkig is dit weer zo een duidelijke post.

Nederlandse wagen invoeren naar belgie ? Of omgekeerd ?
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

wat voor motor? Wat voor bak? ....? ....?

Een auto moet je goed bekijken wil je er een zinnig woord over zeggen.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Voor dat geld een rijdende auto met nieuwe APK is niet snel weggegooid geld. Al moet je 'm volgend jaar de sloop op duwen, dan is het nog interessant. :P
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

dat is waar Merijn, maar dan moet hij het technisch nog wel een jaar uithouden :smile: . Als volgende week de bak er onder vandaan dondert dan heb je ook een hoop schroot van 500 euro. Al denk ik dat dat met die km stand wel mee zal vallen.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Risicootje nemen in het leven... :P
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

heel simpel,

als jij een auto koopt in belgie, en deze blijft in belgie, dan moet deze gekeurd worden voor verkoop. Dat kan enkel met het huidige kenteken of garageplaten. Als hij gekeurd is voor verkoop krijg je documenten voor inschrijving en om een nieuw kenteken aan te vragen.

Koop je hem in belgie en moet ie naar NL dan moet je hem invoeren. Eerst naar de rdw/douane om in te voeren en dan gelijk apk laten keuren. BPM is afhankelijk van de leeftijd. Ouder dan 19 jaar hoef je geen bpm meer te betalen. Slurptax, zoals op de rdw site vermeld, is enkel van toepassing op nieuwe wagens.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
nesti
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 25 dec 2009 17:36
Contacteer:

ja sorry dat ik niet zo duidelijk ben geweest. ik ben dus woonachtig in België en de wagen is ook in België, het is zoals jo al vermelde moet deze in België worden gekeurd om in te kunnen schrijven.
de juiste motorinhoud kan ik nog niet vertellen omdat de persoon op zakenreis is ik weet normaal vanavond meer maar ik denk dat ik hem toch zal kopen
ik hou jullie zeker verder op de hoogte
nesti
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 25 dec 2009 17:36
Contacteer:

effe een update er is een laguna gekomen niet gekeurd voor verkoop maar hij is in januari gekeurt geweest zonder ernstige opmerkingen buiten de banden maar deze zijn reeds vervangen
Plaats reactie