ClioClub: meeting 24-11-2013, Vermogenstest en meer..

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Zondag aanstaande Afsluitmeeting Clio Club:
Mike (SkodaRS) schreef:Beste clubleden,

Ook dit jaar zal er een afsluitmeeting ter ere van het afsluiten van het meetings seizoen bij onze club gaan plaats vinden. De tijden zijn bekend! De meeting zal starten om 11:00 uur en zal duren tot 17:00.
Om eens wat anders te doen dan anders gaan we hem dit jaar houden bij Unlimited Tuning in Amersfoort. Op deze dag kan er voor een bedrag van 40 euro(normaal 75 euro) gebruik gemaakt worden van de testbank bij de tuner. Ons leek het wel leuk om dit als afsluitmeet te organiseren :grin: .

De plaatsen zijn echter wel beperkt tot een max van 20 voertuigen. Ook is er een minimum aangeven van 12 voertuigen alleen dynoruns. Ook is er de mogelijkheid om voor een extra korting bovenop de korting die je al krijgt met je clubpas je voertuig op maat te laten chippen. Voor leden die geen clubpas hebben niet getreurd, speciaal voor de meeting krijgen ook jullie deze korting en de clubpas zal bij de meeting ook verkrijgbaar zijn voor € 5,-. Het minimum van 12 dynoruns wordt in combinatie met 2 op maat chiptuning bij gesteld naar 6 voertuigen.

Nu heb ik wel het vermoeden dat de 6 of 12 halen gaan geen probleem zou moeten zijn, maar het zou helemaal tof zijn als we 20 voertuigen op de bank zien gaan voor een vermogenstest.
Opgeven kan hieronder graag met vermelding van type clio en motorinhoud, via PB krijg je bericht over de betaling. Betaling dient van tevoren te geschieden en kan tot uiterlijk 17-11-2013, zo kan ik een draaiboek maken met ongeveer de tijden welk lid hoe laat ongeveer op de bank moet voor zijn/haar run.

Vandaag contact gehad met Unlimited Tuning, bij genoeg animo voor deze meet ongeacht je op de dyno gaat, worden er extra dingen bij geregeld zoals de mogelijkheid voor een heuse dB meting van jou audio installatie in de auto! Hier zou dan een bescheiden bedrag voor gevraagd worden.

Update : de DB meting is een feit!
Hierbij de regeltjes voor de dB-Contest.

Deelname € 1,-
Je mag zelf bepalen met welke muziek er gespeeld wordt, testtonen zijn ook toegestaan.
De meting duurt 60 seconden. Dus let op de timer die afloopt
Probeer in die minuut zoveel mogelijk kabaal te maken met de sub(s).
Alles is verder toegestaan, Ramen open/dicht, deuren open/dicht, meezingen, met 20 man in de auto.
Zolang je maar van de sensor afblijft haha.
De top 3 per klasse worden beloond met een certificaatje (Aan je zelf wat je daarmee doet )

Klasseindeling:

Amateurklasse: Max 1x12" of 2x 10" achter de achterbank.
De achterbank moet aanwezig zijn en in de vergrendeling kunnen.
Hij mag tijdens de meting wel naar voren geklapt zijn.
Versterkers mogen zich ook voor de achterbank bevinden.

Expert: Max 1x15" of 2x 12" achter de achterbank.
De achterbank moet aanwezig zijn en in de vergrendeling kunnen.
Hij mag tijdens de meting wel naar voren geklapt zijn.
Versterkers mogen zich ook voor de achterbank bevinden.

Professional: Alles groter of niet achter de achterbank.

Deelname is geheel op eigen risico :wink: .

Hier enkel alleen de opgave's, chatten over de meet kan je hier doen: http://www.clioclub.nl/viewtopic.php?f=39&t=18958 :thumbsup:
Hoop dat jullie net zo enthousiast zijn over het idee als wij van het beheerteam, we gaan er een top meeting van maken.
Er is overgens ruimte genoeg voor auto's die niet op de testbank willen, maar gewoon komen voor de gezelligheid.

Unlimited Tuning Amersfoort
Uraniumweg 47
3812 RJ Amersfoort
Meer info en opkomstlijst:

http://clioclub.nl/viewtopic.php?f=217&t=18957
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Misschien dat ik wel even ga kijken. :D
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

mmmm volgens mij ben ik weer vergeten uit te loggen bij Chris :smile: Ik heb al wat anders te doen :smile: :smile: :smile:
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

Ja kan rij denk ook wel ff langs.....
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Arno S.
Berichten: 548
Lid geworden op: do 24 nov 2011 19:00
Locatie: Zegveld

Als ik mijn auto 100% op orde krijg voor die tijd, rij ik ook wel ff langs :)
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Ik zal ook wel ff kijken...ff leuk
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

Up
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Roald
Berichten: 1810
Lid geworden op: wo 17 jul 2002 17:28
Car: 19 16v PhII 2.0T
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Tis hier om de hoek, ga wel ff kijken morgen, moet toch de 19 16v wassen :)
Anything worth doing is worth doing right!.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Nou .....ik heb een Willem net uit een rally vandaan, tenminste zo ziet ie eruit.
Plaats reactie