ACT: GameConsoles.

Plaats reactie
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Ik zal eens een oproepje plaaten in het openbare gedeelte (niet hier, in het ledengedeelte), om te kijken of er meer animo is. Er moet alleen wel een beetje serieus gereden worden, want als het een beukfestijn wordt, dan hou ik het gauw voor gezien. :)

Gewoon een leuke groep mensen die een beetje op elkaars niveau zitten en inderdaad fair rijden. Dan blijft het ook leuk! (Y)
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Chris schreef:Ik heb echt zeer lang niet gespeeld en krijg GT5 niet meer draaiend. Hij vraagt om een update, maar wanneer ik dat doe zegt hij dat er te weinig storage ruimte is.
Ik heb zojuist wat oude spelletjes gewist, maar nog steeds ruimte te kort.

Iemand tips... :beer:
Er zit toch niet veel meer op dan nog meer op te ruimen... Of een grotere HD kopen. :)
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Net mijn collega aan zijn jas getrokken; bij hulpprogramma's moet ik het een en ander gaan wissen. :)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Heb sinds gisteren ook een PS3 met GT5 in huis, moet nog ff een hoop oefenrondjes rijden voordat ik fatsoenlijke tijden ga rijden en op de baan blijf :p

Kan er geen RTC Lounge aangemaakt worden? :smile:
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Roy
Moderator
Berichten: 6618
Lid geworden op: wo 28 mar 2001 0:00
Locatie: Zuid-Holland

MartijnG schreef:Heb sinds gisteren ook een PS3 met GT5 in huis, moet nog ff een hoop oefenrondjes rijden voordat ik fatsoenlijke tijden ga rijden en op de baan blijf :p

Kan er geen RTC Lounge aangemaakt worden? :smile:
Eerst een hoop rondjes rijden zodat je een fatsoenlijke auto kunt kopen.
Rtc lounge klinkt wel goed.

:smile:
5 GT Turbo '88 GT5
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

De auto's heb ik al :P Heb namelijk de account van de vorige eigenaar overgenomen :smile:
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Roy
Moderator
Berichten: 6618
Lid geworden op: wo 28 mar 2001 0:00
Locatie: Zuid-Holland

:lol: (Y)
5 GT Turbo '88 GT5
Willeon de Zoete
Berichten: 7023
Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
Locatie: Ruinerwold

Mensen, ik heb de slag gemist voor wat betreft de spelcomputers.
Zowel ik als mijn vriendin zijn totale nitwits...

Nu onze jongens 7 en 8 jaar oud zijn, de zolder al vol ligt met 10 kuub speelgoed en wij totaal geen idee hebben wat Sinterklaas nog eens aan ze kan geven, vinden we het misschien wel eens tijd voor een spelcomputer.

Maarja, welke is dan een beetje leuk? (voor hun dan hè? :D )

Wie kan er iets zinnigs over zeggen? :)
Roy
Moderator
Berichten: 6618
Lid geworden op: wo 28 mar 2001 0:00
Locatie: Zuid-Holland

Voor kinderen van die leeftijd lijkt een wii mij het meest geschikt.
De spellen zijn meer op kleine kinderen gericht. :)
5 GT Turbo '88 GT5
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Willeon de Zoete
Berichten: 7023
Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
Locatie: Ruinerwold

Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Roy schreef:Wat zijn de regels kwa autos ,Merijn? :smile:
Zo, er is alweer wat tijd overheen gegaan, maar ik ben je nog een antwoord verschuldigd.

Alles wat ik hieronder opgeschreven heb, is niet uitgedacht, dus feel free to comment!

Race
Wat mij leuk lijkt, is om ééns per week (of per 2 weken) een of meerdere races van maximaal 15 minuten te doen. Eerst 15 minuten training, daarna 15 minuten racen. Om het leuk te houden en bij eventuele crashes of fouten, hoef je nooit lang te wachten voordat je weer mee kunt doen voor de prijzen.

Auto
Ik zou graag een limiet stellen aan banden en performance points, en eventueel ook aan aandrijving (voorwiel, achterwiel, 4WD) en plaatsing van de motor. Om het veld zo dicht mogelijk bij elkaar te houden, lijkt het me zelfs leuk om in bepaalde races een auto vast te stellen. Bijvoorbeeld iedereen in een stock Lotus Elise uit 2004.

Circuit
Deze zou ik eigenlijk gewoon vrij willen laten. Wel vooraf vastleggen, zodat er offline geoefend kan worden, maar mij maakt het circuit niet echt veel uit. Wil je winnen, dan zul je alle circuits goed moeten kennen. :)

Punten
Ik zou willen voorstellen om een puntentelling te hanteren, zodat we aan het eind van het seizoen ook echt iemand tot kampioen kunnen kronen. Des te leuker en spannender zal het zijn om mee te doen! Afhankelijk van de hoeveelheid mensen die meedoet, moeten we een puntentelling bedenken. 10 - 8 - 5 - 2 - 1 bijvoorbeeld.

Aanvullingen, opmerkingen of gewoon bot commentaar worden altijd gewaardeerd. :P
Roy
Moderator
Berichten: 6618
Lid geworden op: wo 28 mar 2001 0:00
Locatie: Zuid-Holland

PP punten vaststellen inderdaad. Voor de rest zou ik alles vrij stellen, met een variabele motorplaatsing krijg je ook variatie op de baan. En dan 1 keer in de maand iedereen in dezelfde auto. :smile:

Wanneer beginnen we?

Nicknames:

Roy - Realgrapjas
Merijn - De Selder
Chris - Acegtturbo
5 GT Turbo '88 GT5
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Ik heb net een topic geopend. :) Eens kijken hoe de reacties zijn. (Y)
cliogek
Berichten: 733
Lid geworden op: za 26 dec 2009 19:00

Gisteren mezelf een XBOX360 Halo4 Limited Edition cadeau gedaan voor de wintermaanden.

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-4UIBTJ3H.jpg[/img]
AnthonyR
Moderator
Berichten: 8899
Lid geworden op: do 22 sep 2005 15:27
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Nog meer mensen die uitkijken naar GTA V? ;)
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Ik zag vanmorgen foto's van de MediaMarkt voorbij komen. Bizar hoeveel mensen er stonden! |:
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Gebruikersavatar
Adinsx
Berichten: 6962
Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
Car: M4 Estate GT205
Locatie: Oosten des lands

Ruim vijf jaar niet meer gegamed. Laat staan op een Ps3.

Na enige dagen wachten toch maar overstag nadat de wederhelft het ook wel prima vondt.

[img]https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos ... 8382_n.jpg[/img]

En aangezien ik nog geen PS3 had, die ook maar gehaald. Een of ander pakket met vage spellen, maar het ging me erom dat er meteen twee controllers bij zaten. :D
[img]https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos ... 8840_n.jpg[/img]


Na 15 minuten installeren (8286Mb) begon het meteen met een missie, en gezien ik bij elke tip nog moest kijken op de controller van WTF, wat is knop R3, waar zit de X etc. kun je nagaan dat ik die eerste missie niet redde. (0)

Vanavond of zondag nog maar weer eens proberen, maar van wat ik nu heb gezien ziet het er erg gaaf uit. (Y)
[img]https://scontent-a.xx.fbcdn.net/hphotos ... 1027_n.jpg[/img]
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Ik zit vast met GTA IV. Krijg geen nieuwe missies meer.
Uiteraard gewisseld tussen de personages, mail en sms doorgelopen maar gebeurt niets meer!
Wie helpt me op weg?!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
AnthonyR
Moderator
Berichten: 8899
Lid geworden op: do 22 sep 2005 15:27
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Je kan via menu een checklist naar voren halen, hier wordt aangegeven wat je moet doen.
Plaats reactie