AUTOWEEK LIVE: 7,8 en 9 juni (pinksterweekend)

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

http://www.autoweeklive.nl

NIEUW JAARLIJKS AUTO-EVENT IN LELYSTAD: AUTOWEEK LIVE

Zelf de nieuwste auto’s testen op een heuse kombaan: die kans biedt AutoWeek de bezoekers van hun nieuwe, jaarlijkse auto-event dat in juni 2014 voor het eerst gehouden wordt. Onder de naam AutoWeek Live wordt het voor autoliefhebbers drie dagen lang genieten op het RDW-terrein in Lelystad.
AutoWeek laat op haar event letterlijk haar blad en website tot leven komen middels 7 werelden; Supercars, test ‘m zelf, autolab, occasions, meeting point, classics en pitshop. Het staat er allemaal. Dromen en realiteit komen op verrassende wijze bij elkaar, want ook de nieuwste modellen ontbreken niet en zelfs primeurs voor Nederland worden verwacht. Met je auto de hoofdrol spelen in de populaire rubriek Klokje Rond? Geen probleem. Benieuwd naar bijvoorbeeld hoe een Apk-keuring precies werkt, of de inbouw van een LPG-installatie? Daar worden op AutoWeek Live workshops over georganiseerd, naast tal van presentaties met bekenden uit de autobranche en de redactie van AutoWeek. Uniek is de mogelijkheid om testritten te maken. Kilometers aan asfalt is ter beschikking voor de bezoekers voor ruim 9.000 testritten. Bovendien zal AutoWeek een aantal grote namen plankgas laten geven op de kombaan van het RDW-terrein.

AutoWeek Live wordt gehouden op 7, 8 en 9 juni; drie dagen waarbij op minimaal 30.000 bezoekers wordt gerekend. De kaartverkoop start in maart. Abonnees van AutoWeek krijgen korting op de entree. Via de website http://www.autoweeklive.nl die op 18 december a.s. online gaat, kunnen tickets worden gereserveerd en wordt de komende weken steeds meer prijsgegeven over het programma.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Ik ben benieuwd of er nog mensen geweest zijn... Hoe was het?! Sprak gister iemand van de organisatie, was een groot succes maar hoor er verder niemand over.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Ik had niet de behoefte om er te gaan kijken. Twee collega's zijn wel geweest en die vonden het flink tegenvallen.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
AnthonyR
Moderator
Berichten: 8899
Lid geworden op: do 22 sep 2005 15:27
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Ik ben op zaterdag geweest. Ik denk dat het voor een eerste keer zeker een geslaagde poging was.

Het evenement moet je wel in perspectief plaatsen vind ik, ik zelf had het al vlot gezien aangezien ik niet had ingeschreven voor proefritten, had tenslotte gepast vervoer :smoke: .

Voor een breed publiek een prima event. Het was ook druk zat volgens mij.
Plaats reactie