Dynodag met Fastchip Extra! 1 Juli 2015

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gebruikersavatar
Triggerhappy
Berichten: 159
Lid geworden op: do 18 apr 2013 17:38
Car: Meg 3 Trophy + 4 GT

Als ik de behaalde resultaten van de TCE220 bekijk vraag ik me echt af of het nou ook echt rijdt als een RS... voelt hij ook zo aan? met je ogen dicht op de bijrijdersstoel geen verschil te merken? qua wegligging zal het toch nog wel een ander verhaal zijn... maar wat zal dat ding nu merkbaar sneller zijn zeg!
Heb mn TCE180 te vroeg gekocht... toch maar even doorsparen na het bewoonbaar maken van het huis en over een tijdje als 2e auto de Crosa inruilen op een mooie trophy in Jaune Sirius :worship: en de GT als sleurauto gebruiken.

Er is overigens niets ECO aan de GT220 hoor gewoon een bloedsnelle familiebak :smoke:
MeganeRSTrophy
Berichten: 66
Lid geworden op: zo 24 okt 2010 17:34
Contacteer:

Ieder zijn eigen ding zou voor mij geen enkele zin hebben om zo`n RS250 turbo te monteren op een Megane 2 RS als je de randorganen standaard laat en orginele turbo is voldoende zat voor stage 2 mits je de koppeling er ook bij aanpast anders ga je het met het koppel niet redden. En overigens de meeste gaan toch niet verder als stage 2 heb nog niet meegemaakt dat iemand zijn motor volledig aanpakt.
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Er is ook niemand binnen handbereik die met afstellen verder gaat dan een stage 2 dus wordt het ook wat minder aantrekkelijk!
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

Je hoeft ook niet verder te gaan want dan gaat ie stuk. Compressie gewijs zit je gelimiteerd alsook de drijfstangen hebben hun beperking.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

MeganeRSTrophy schreef:En overigens de meeste gaan toch niet verder als stage 2 heb nog niet meegemaakt dat iemand zijn motor volledig aanpakt.
;-)
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Hee meganeRStrophy ...
Verander je naam eens ...hij is niet meer.

Nou hij is nog wel maar nie bij jou he... :smile:
MeganeRSTrophy
Berichten: 66
Lid geworden op: zo 24 okt 2010 17:34
Contacteer:

Haas ga jij je mond eens spoelen en in de hoek staan,mag dan wel een Audi rijden werk nog wel bij een Renault Dealer he :grin: . Mijn Ex Megane is in goede handen anders had ik hem niet aan je verkocht 8) . Daar heeft Jo weer een punt ga je verder dan gaat het stuk weet niet of het ook zo is als je zuigers en drijfstangen veranderd?
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Theoretisch gezien moet je dan wel tot zo'n 600pk kunnen gaan. Praktisch wordt een heel ander verhaal!
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Sorry Arjan ..... :smile:
MeganeRSTrophy
Berichten: 66
Lid geworden op: zo 24 okt 2010 17:34
Contacteer:

Haha weet wie het zegt Jochem ik kan het hebben :) . 600pk is behoorlijk veel zal dan alleen niet fatsoenlijk meet te rijden zijn haha.
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Turbo techniek is dezer dagen al flink verder ontwikkeld, iedereen denkt nogsteeds dat het alles of niets is maar met degelijke boost control valt dat alles mee.

Tuurlijk zal je er niet zo makkelijk mee kunnen rijden als een auto met minder power maar alles is mogelijk

Hoewel je voor een vermogen als dat wel iets meer nodig hebt dan een setje zuigers en drijfstangen!
Plaats reactie