Megane RS Ardennen rit 3 september 2017

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gebruikersavatar
Daan2D
Berichten: 2250
Lid geworden op: za 14 apr 2007 13:06
Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Locatie: Limburg

Als je van al die onderdelen een rijdende auto kan maken :lol: let op rit is in 2017 :biertjuh:
Racing is the best way to convert money into noise
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

Ah, dan kom ik gewoon even kijken naar mijn hemel ;-)
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14792
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

Wat een top dag zeg! Erg leuk en goed georganiseerd. Mijn complimenten! Ook de goodiebag is goed bevallen met als hoogtepunt:
[img]https://www.mupload.nl/img/zrmvbted0l0f1.jpg[/img]

:worship: :worship: :worship:


Het laatste stukje van de tour was wat verwarrend maar uiteindelijk kwamen wij 15 minuten na Jochem als 2e aan bij de Mc Donalds. Ik begreep van hem dat het zeker nog 45 zou duren voor dat de rest zou komen. Wij hebben er toen voor gekozen om retour het westen te gaan (nog een stukkie voor de boeg).

[img]https://www.mupload.nl/img/pgkubf1ougzpg.jpg[/img]
Gebruikersavatar
Daan2D
Berichten: 2250
Lid geworden op: za 14 apr 2007 13:06
Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Locatie: Limburg

Leuk dat je met je vader de verre reis hebt gemaakt 8)
Jochem/joost belde toen ze bij het eindpunt waren, wij reden toen net de E25 op bij Sprimont dat was indd +- 45minuutjes ervanaf.

Tot de volgende keer ;-)
Racing is the best way to convert money into noise
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Ja....geen megane te bekennen
Bizar...en aan gezien we nog een verjaardag van Roy hadden hebben we maar ff gebeld...

Maar leuke dag gehad her en der de megane nog ff laten presenteren..op de bochtige weggetjes....prima goed.
Volgende x terug weg ook gewoon binnendoor ..ipv snelweg . :smile:
Gebruikersavatar
GJ
Berichten: 3720
Lid geworden op: do 30 sep 2004 18:50
Car: Megane 4 RS
Locatie: Nijmegen

Was zeker een mooie dag met mooie route (Y)
Heb er een leuk weekend van gemaakt. Wij waren er trouwens rond 5 uur dus iets later maar.
Waren een uur voor de finish achter een paar aan gereden en toen de route kwijt geraakt. Even gebeld en weer op de goede route gekomen.
Megane R26 -> Megane 4 RS
Arno S.
Berichten: 548
Lid geworden op: do 24 nov 2011 19:00
Locatie: Zegveld

Was helaas ook tot twee keer toe de route kwijt, de meesten knalden gewoon door zonder op anderen te wachten :(
Verder was het erg gezellig!

Misschien een ideetje om te brainstormen, hoe we een volgende rally nog toffer kunnen maken?
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14792
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

Nog toffer? Wat was er niet tof dan? Vond alleen het lange stuk op de snelweg niet leuk..
En gewoon door rijden als iemand verkeerd rijd hoort er ook een beetje bij. Je hebt een route boek dus je hebt zelf ook een verantwoordelijkheid om goed op te letten :p

Ik heb in drie groepjes gereden waar er werd afgewisseld qua koploper. Alleen het laatste stuk reed ik achter een megane 2 licht blauw met de vierkanten uitlaten.. die reed ineens ergens recht door terwijl er duidelijk stond dat je op een bepaald punt rechts moest.. sja dan ga ik niet wachten. En je ziet naar mij idee dan ook achter je dat iemand anders afslaat.. het juist ook leuk als je in andere groepjes terecht komt.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Ik meen alleen dat Arno geen navigator had...dan word het lastiger om de route te lezen....
StephRS
Berichten: 218
Lid geworden op: za 21 nov 2015 9:28
Car: Megane RS

Ik was ook zonder bijrijder. Onze groep was helaas verkeerd gereden en aangezien Arno en ik een splitter voorop hadden schraapten wij langzamer over de weg dan de anderen eroverheen gingen ... dan wacht je toch even aan het eind van de weg, wat een T splitsing is? Daar komt bij dat als je toen de navigatie erbij pakt je geen idee hebt waar je bent.

Verder was het wel erg gezellig bij de start en bij het circuit :) En de RenaultSport mok drinkt lekker :p
Patrick RS schreef: Alleen het laatste stuk reed ik achter een megane 2 licht blauw met de vierkanten uitlaten.. die reed ineens ergens recht door terwijl er duidelijk stond dat je op een bepaald punt rechts moest.. sja dan ga ik niet wachten.
Het groepje waar ik na de lunch in reed deed dit wel. Een deel (3 auto's) van de groep (in totaal denk 8 auto's) ging rechtdoor waar je links moest, wij een stukje terug gereden en alsnog de juiste weg op. Aan het eind van de weg stond daar onze groep te wachten zodat we met z'n allen verder konden ... prima toch? (Y)
Gebruikersavatar
Daan2D
Berichten: 2250
Lid geworden op: za 14 apr 2007 13:06
Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Locatie: Limburg

De fotos van de eerste Megane RS zijn geëdit.

Hierbij een link naar Flickr.
Via PC of laptop kun je de fotos in originele resolutie opslaan. Via gsm of tablet lukt dit alleen via de flickr app.

https://www.flickr.com/photos/141110545 ... 6483347370

:foto: Casper Bijmans Media
http://www.casperbijmans.nl
Racing is the best way to convert money into noise
Plaats reactie