Regio Meeting Fryslân

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

onzin natuurlijk, die polis voorwaarden ken je blijkbaar goed dus had je die nieuwe verzekering 1 week eerder moeten laten beginnen (simpel toch).

maar ja, je moet het zelf weten natuurlijk. Ik hoop je alleen niet tegen te komen 8)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
marcel16v
Berichten: 1376
Lid geworden op: vr 7 mar 2003 21:27
Locatie: Deutschland

Dit is niet zo bij de unive hoor, heb daar zelf m'n vorige auto verzekerd voor 1 week. Gewoon verzekering starten bij hun, en na een week zeg je hem op. Kan je het best even bij een kantoor van hun langsgaan.
lenny_R
Berichten: 322
Lid geworden op: do 14 aug 2003 14:31
Locatie: assen

dat ik een week te laat ben is aan mijn pa te danken, hij moet de auto bij de verzekering opgeven, want hij komt op zijn naam te staan.
en dit is het enige ritje wat ik deze week maak met de clio want ik weet zelf ook wel dat het niet geheel ongevaarlijk is.

ps, ik kom je vast niet tegen want ik rij van assen naar drachten, en dat doe ik niet via den bosch.... :)
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

:wink: ok, dan :D
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Rene (Mr. TX)
Berichten: 2312
Lid geworden op: wo 6 jun 2001 0:00
Locatie: Friesland
Contacteer:

Ik kom de volgende x wèl met nog een paar Renaults :)
Marcel (Mr. Bacardi Cola)
Berichten: 3865
Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
Locatie: Sappemeer

Persoonlijk vond ik het tegenvallen vanavond. De opkomst qua Renaults was (Y) maar de andere merkrijders heb ik mee aan dood geërgerd (niet jij Xedrah! :) ) Die loser in die bmw vooral met zijn drifterij en vol in de begrenzer wegtrekkend. Dit soort lui verpesten het voor de rest. :(

De terugweg was wel weer leuk met als hoogtepunt de stoplicht sprint tussen mijn auto (met Catrinus als chauffeur :D ) en die van Tim B. :D :D
Marcel (Mr. Bacardi Cola)
Berichten: 3865
Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
Locatie: Sappemeer

BTW, wie was trouwens met die zilver grijze Clio 16V? Dat was wel een mooie auto. :)
Tim B.
Berichten: 553
Lid geworden op: ma 14 jan 2002 0:00

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef: De terugweg was wel weer leuk met als hoogtepunt de stoplicht sprint tussen mijn auto (met Catrinus als chauffeur :D ) en die van Tim B. :D :D
Waarbij een kanttekening geplaatst moet worden dat ik niet op zat te letten toen het licht op groen sprong en dus uren te laat wegtrok!! :wink: :D Die gasten rechts van ons zaten namelijk ook te ouehoeren in hun Hyundai scoupe ofzo...en ik dacht trouwens dat jullie linksaf zouden slaan! Keek wel ff raar op toen Cat hem vol rechtdoor trok..is een 3-baansweg geworden daaro..

Voor de rest viel het inderdaad wat tegen....volgende keer beter..
Marcel (Mr. Bacardi Cola)
Berichten: 3865
Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
Locatie: Sappemeer

Tim B. schreef:
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef: De terugweg was wel weer leuk met als hoogtepunt de stoplicht sprint tussen mijn auto (met Catrinus als chauffeur :D ) en die van Tim B. :D :D
Waarbij een kanttekening geplaatst moet worden dat ik niet op zat te letten toen het licht op groen sprong en dus uren te laat wegtrok!! :wink: :D Die gasten rechts van ons zaten namelijk ook te ouehoeren in hun Hyundai scoupe ofzo...en ik dacht trouwens dat jullie linksaf zouden slaan! Keek wel ff raar op toen Cat hem vol rechtdoor trok..is een 3-baansweg geworden daaro..

Voor de rest viel het inderdaad wat tegen....volgende keer beter..
Yup, dat zei Cat al. Hij wist precies wanneer de lichten op groen zouden springen. Dat linksaf slaan kan sinds vorig jaar niet meer toen ze de ring aangepakt hebben. Er staan ook borden waarop staat dat linksaf slaan verboden is.

Misschien kunnen we de FNG weer opstarten maar dat dan 1 x per maand houden of zo.
catrinus
Berichten: 4451
Lid geworden op: za 2 jun 2001 0:00
Locatie: Sappemeer

Ik bleef het jammer vinden dat die gast in die bmw niet tegen een lantaarn paal aan knalde. Had wel ff willen lachen. bmw in kreukels en die kerel in kreukels. Zielig figuur was dat. Maar het was gezellig op de glijbaan :)
There will be plenty of time to rest when your dead
Marcel (Mr. Bacardi Cola)
Berichten: 3865
Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
Locatie: Sappemeer

catrinus schreef: Maar het was gezellig op de glijbaan :)
:lol: :lol:

Je had haar wel ff tuk. :D Man, wat kon dat mens chagrijnig kijken. :lol:
Mr.A
Berichten: 106
Lid geworden op: vr 21 feb 2003 18:05
Locatie: Friesland - Omg.Dr88
Contacteer:

lenny_R schreef:controlleert de politie veel op verzekeringen e.d??
de mijne is op dit moment niet verzekerd omdat ik nu van verzekering aan het switchen ben.
i.p.v. mijn naam bij unive komt hij op mijn pa z'n naam te staan.
maar de mijne is al opgezegd.
ennuh ik heb hem ook net gewassen dus hij sdtaat er straks mooi strak en schoonm bij!
De politie controleerd hier overal een heleboel op. Als je een auto hebt die er een beetje snel uitziet checken ze het kenteken en daaraan kunnen ze alles zien. Verzekering, APK nog geldig, welke naam de auto staat..

Ik heb regelmatig poltie scanner in auto maar ze controleren hier heel veel op. Je zou je er over verbazen hoeveel de politie hier op controleerd.
Mr.A / Alrik is in bezit van een blauwe Renault Clio RSi Longchamp uit 1997 !
Mr.A
Berichten: 106
Lid geworden op: vr 21 feb 2003 18:05
Locatie: Friesland - Omg.Dr88
Contacteer:

Trouwens toen ik vanavond om een uurtje of half tien, kwart voor tien langs bij de Mc Snack aan het kijken was stond er nog een gelige Clio II met 16/17" 5 spaaks velgen..(verder stond er weinig Renault meer).

Heb er nog een stukje mee opgereden op de snelweg en we namen beide zelfde afslag richting oosterwolde, assen enz.

Toen moest ik er direct alweer af. Ik heb nog ff een keer geseind met m'n lichten :)

Was dat iemand van hier...?

Ik reed in blauwe Clio RSi..
Mr.A / Alrik is in bezit van een blauwe Renault Clio RSi Longchamp uit 1997 !
Marcel (Mr. Bacardi Cola)
Berichten: 3865
Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
Locatie: Sappemeer

Mr.A schreef:Trouwens toen ik vanavond om een uurtje of half tien, kwart voor tien langs bij de Mc Snack aan het kijken was stond er nog een gelige Clio II met 16/17" 5 spaaks velgen..(verder stond er weinig Renault meer).

Heb er nog een stukje mee opgereden op de snelweg en we namen beide zelfde afslag richting oosterwolde, assen enz.

Toen moest ik er direct alweer af. Ik heb nog ff een keer geseind met m'n lichten :)

Was dat iemand van hier...?

Ik reed in blauwe Clio RSi..
Die gele Clio II zijn mensen uit Emmen. Arjen weet wel wie ze zijn. Hij heeft z'n R11 T van hun gekocht. Zij hebben ook nog een hele mooie R5 Alpine.
Jasper16v
Berichten: 4881
Lid geworden op: za 1 dec 2001 0:00
Locatie: Emmen, Drenthe

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:
Mr.A schreef:Trouwens toen ik vanavond om een uurtje of half tien, kwart voor tien langs bij de Mc Snack aan het kijken was stond er nog een gelige Clio II met 16/17" 5 spaaks velgen..(verder stond er weinig Renault meer).

Heb er nog een stukje mee opgereden op de snelweg en we namen beide zelfde afslag richting oosterwolde, assen enz.

Toen moest ik er direct alweer af. Ik heb nog ff een keer geseind met m'n lichten :)

Was dat iemand van hier...?

Ik reed in blauwe Clio RSi..
Die gele Clio II zijn mensen uit Emmen. Arjen weet wel wie ze zijn. Hij heeft z'n R11 T van hun gekocht. Zij hebben ook nog een hele mooie R5 Alpine.
Dat is Ron, een Renault liefhebber uit Emmen inderdaad. Is (of was) lid van de CRS. Stond ook in Gronau de afgelopen jaren.
Marcel (Mr. Bacardi Cola)
Berichten: 3865
Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
Locatie: Sappemeer

Jasper16v schreef:
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:
Mr.A schreef:Trouwens toen ik vanavond om een uurtje of half tien, kwart voor tien langs bij de Mc Snack aan het kijken was stond er nog een gelige Clio II met 16/17" 5 spaaks velgen..(verder stond er weinig Renault meer).

Heb er nog een stukje mee opgereden op de snelweg en we namen beide zelfde afslag richting oosterwolde, assen enz.

Toen moest ik er direct alweer af. Ik heb nog ff een keer geseind met m'n lichten :)

Was dat iemand van hier...?

Ik reed in blauwe Clio RSi..
Die gele Clio II zijn mensen uit Emmen. Arjen weet wel wie ze zijn. Hij heeft z'n R11 T van hun gekocht. Zij hebben ook nog een hele mooie R5 Alpine.
Dat is Ron, een Renault liefhebber uit Emmen inderdaad. Is (of was) lid van de CRS. Stond ook in Gronau de afgelopen jaren.
Klopt! Thnx Jasper! Kon ff niet meer op zijn naam komen. :D
Xedrah
Berichten: 1027
Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Friesland

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef: Die loser in die bmw vooral met zijn drifterij en vol in de begrenzer wegtrekkend. Dit soort lui verpesten het voor de rest. :(
Die zilveren? Dat was Paul, de rasidioot van Dr88. :lol:
Die spoort niet helemaal. >-)
Marcel (Mr. Bacardi Cola)
Berichten: 3865
Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
Locatie: Sappemeer

Xedrah schreef:
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef: Die loser in die bmw vooral met zijn drifterij en vol in de begrenzer wegtrekkend. Dit soort lui verpesten het voor de rest. :(
Die zilveren? Dat was Paul, de rasidioot van Dr88. :lol:
Die spoort niet helemaal. >-)
Dat ie niet spoorde kon je wel zien hoe hij met z'n auto om ging. (N)
Arjen
Berichten: 4102
Lid geworden op: di 30 jan 2001 0:00
Locatie: Tremelo, Plopsaland

Xedrah schreef:
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef: Die loser in die bmw vooral met zijn drifterij en vol in de begrenzer wegtrekkend. Dit soort lui verpesten het voor de rest. :(
Die zilveren? Dat was Paul, de rasidioot van Dr88. :lol:
Die spoort niet helemaal. >-)
De vroegere Paul GTR ? Ook hier heel berucht op het forum? daar waren 2 jaar geleden al meerdere steekjes aan los :( Je zag ook echt iedereen hoopvol kijken of hij niet tegen een lantaarnpaal omhoog zou gaan...........dat was dus weer de idioot die alles verpest voor de anderen.

Voor de rest was het leuk iedereen weer een keer te zien. Misschien een idee om het ook een keer in Assen te houden? Dat ligt voor een heleboel mensen toch vrij centraal.
martin rs
Berichten: 2808
Lid geworden op: za 9 mar 2002 0:00
Locatie: Joure

gezellig geweest hoor ik al... jammer dat ik niet ff kon kijken.
volgende keer weer de eerste vrijdag van de maand???
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

assen en centraal is nou niet echt een match vind ik
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Rene (Mr. TX)
Berichten: 2312
Lid geworden op: wo 6 jun 2001 0:00
Locatie: Friesland
Contacteer:

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:
Xedrah schreef:
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef: Die loser in die bmw vooral met zijn drifterij en vol in de begrenzer wegtrekkend. Dit soort lui verpesten het voor de rest. :(
Die zilveren? Dat was Paul, de rasidioot van Dr88. :lol:
Die spoort niet helemaal. >-)
Dat ie niet spoorde kon je wel zien hoe hij met z'n auto om ging. (N)
Nou jij kwam anders ook niet bepaald 'rustig' aanrijden bij opstapplaats Joure, Marcel :lol:
Foeke
Berichten: 2742
Lid geworden op: do 21 feb 2002 0:00
Locatie: Leeuwarden

Ben helaas niet meer geweest, was er anders pas half 12 geweest.

Ja Marcel daar heeft Rene je even te pakken, en dan ook nog niet eens in je eigen auto in Joure komen, en maar zeuren van ik ga niet meer met een groep rijden >-) :wink:
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Arjen
Berichten: 4102
Lid geworden op: di 30 jan 2001 0:00
Locatie: Tremelo, Plopsaland

Tom schreef:assen en centraal is nou niet echt een match vind ik
Eerst ff nadenken! :lol: Voor mensen uit het noorden ligt het redelijk centraal. Voor mensen uit Emmen/Drachten/Hoogeveen en Groningen is dat allemaal goed te rijden. Voor iedereen ongeveer 30 km. Drachten of Groningen is voor een boel mensen verder rijden.
lenny_R
Berichten: 322
Lid geworden op: do 14 aug 2003 14:31
Locatie: assen

Assen vind ik een goed plan.....
ik kan als er genoeg belangstelling voor is, wel een x gaan kijken of er ergens een mooi terrein te regelen valt.
en Anders hebben we daar de mc donalds nog wel, het is daar toch altijd rustig....
of de tt baan, is ook een mooie plek...
Arjen
Berichten: 4102
Lid geworden op: di 30 jan 2001 0:00
Locatie: Tremelo, Plopsaland

lenny_R schreef:Assen vind ik een goed plan.....
ik kan als er genoeg belangstelling voor is, wel een x gaan kijken of er ergens een mooi terrein te regelen valt.
en Anders hebben we daar de mc donalds nog wel, het is daar toch altijd rustig....
of de tt baan, is ook een mooie plek...
Of bij de oude haven.....ruimte genoeg.
lenny_R
Berichten: 322
Lid geworden op: do 14 aug 2003 14:31
Locatie: assen

of de lokale renault dealer???? (koops)
lenny_R
Berichten: 322
Lid geworden op: do 14 aug 2003 14:31
Locatie: assen

de haven is ook een goeie
Arjen
Berichten: 4102
Lid geworden op: di 30 jan 2001 0:00
Locatie: Tremelo, Plopsaland

De oude haven past ook een beetje in de RTC-tradite:

[img]http://www.turboman.nl/assen01.jpg[/img]
[img]http://www.turboman.nl/assen02.jpg[/img]
[img]http://www.turboman.nl/assen03.jpg[/img]
lenny_R
Berichten: 322
Lid geworden op: do 14 aug 2003 14:31
Locatie: assen

zijn er nog meer mensen uit het noorden die Assen ook wel ziet zitten?????????
edwin19
Berichten: 1791
Lid geworden op: za 9 aug 2003 13:16
Locatie: Veendam
Contacteer:

ikke 8)

p.s. door omstandigheden kon ik gister niet naar drachten komen
lenny_R
Berichten: 322
Lid geworden op: do 14 aug 2003 14:31
Locatie: assen

nou dan zijn we in ieder geval al met z'n drieen!!!! nog meer geinterreseerden????/
lenny_R
Berichten: 322
Lid geworden op: do 14 aug 2003 14:31
Locatie: assen

mr bacardi, catrinus, clio16klapper????? idee?? om een x in Assen te gaan staan??
bijv volgende maand? de 1e vrijdag??
Rene (Mr. TX)
Berichten: 2312
Lid geworden op: wo 6 jun 2001 0:00
Locatie: Friesland
Contacteer:

Is de mac in Drachten niet veel geschikter? En dat krijgt de voglende x vast meer bezoekers :)
martin rs
Berichten: 2808
Lid geworden op: za 9 mar 2002 0:00
Locatie: Joure

ik stem ook liever voor drachten...
Plaats reactie