Camp AutomaXX 2004.

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Lex schreef:Tommie, ik gooi zowiezo onze BBQ wel achterin de 19. Hij is niet super groot, maar doet het prima.

Ik neem ook wel kolen en aanmaak spul mee.
dat is mooi Lex. Ik heb hier volgens mij ook nog een BBQ staan en dan zoek ik ook nog effe wat kolen.

Ik denk ook dat we beter een beetje betijds kunnen beginnen met eten. Dan kan er voetbal gekeken worden voor de liefhebbers. En tussen 16.30 en 20.00 zijn er geen activiteiten op het terrein. Eten dus :D
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Hoe laat begint Dana? (~)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Gebruikersavatar
Mrtn
Berichten: 4809
Lid geworden op: vr 23 aug 2002 9:00
Car: R5GTT
Locatie: Lelystad

zal wel een groot scherm op het terrein worden gezet of niet??

of anders iemand met een tvtje en antenne??
Mrtn = Maarten
Gerald
Über-Spammer
Berichten: 11128
Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
Car: 2x twingo2 +5GTT
Locatie: Du I Ven
Contacteer:

Auto net gewassen, tussen de buien door. HAlf ingepakt. nog even en ik kan gaan. :D :D

GR.Frits
chris-mc
Berichten: 3934
Lid geworden op: wo 9 jan 2002 0:00
Car: Megane coupe ph1 16V
Locatie: Middelburg (zeeland,NL)
Contacteer:

Raamband geplakt,megane scoongemaakt,spullen gepakt,eten klaar gemaakt en verder is het wachten tot de wasmachine klaar is :)

en dan is het op naar Sixflags
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Tom schreef:Effe een vraagje:

Hoe gaan we de BBQ regelen? Iemand ideeen? Wie blijven er allemaal eten? Waar halen we het vlees? Wie haalt wat? Wie neemt een BBQ mee?

Onze BBQ-master (ray) is helaas afwezig en Maarten kan zijn heerlijke vlees ook niet leveren dus moeten we zaterdag vlees halens als we willen BBQ'en. Probleem is alleen dat ik niet bepaald bekend ben in de omgeving daar. Jeroen misschien? Weet jij een goed adresje?
dichtstbijzijnde dorp heeft een albert heijn, maar dat zullen jullie nu niet meer lezen denk ik.... het is te hopen voor jullie dat er een scherm opgehangen word...
Immer wieder die verdammte Holländer
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Steven schreef:Vorige jaren gingen we altijd naar Emmeloord(?) geloof ik. Lekker de supermarkt stangen daaro :D

En gezellig met een hoop herriemakende Reno's op pad.
De knallende sidepipes suizen nu nog na 8)
Goedzo Ray :p
Ton
Berichten: 383
Lid geworden op: vr 8 aug 2003 20:14

emmeloord heeft het
komen jullie maar een bakkie doen
Bram (vospower)
Berichten: 2019
Lid geworden op: ma 3 feb 2003 12:54
Locatie: Catsop

Nou mensen! Net terug van Automaxx! Nou, niet te geloven wat daar een vette wagens staan. En ik moet zeggen dat RTC ook wel redelijk vertegenwoordigd was gister (Y) Zo zie je maar weer, niet alleen renaults zijn mooie auto's...(meestal wel)

Ik verwacht wel foto's / en fototopic, heb dr zelf geen gemaakt helaas :foto:
Plaats reactie