installatie in een twingo vraag

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
rubbere ronnie
Berichten: 52
Lid geworden op: di 4 jul 2006 10:39
Locatie: leende

Hallo allen,

Ik zou graag een leuke installatie in de twingo zetten, maar omdat ik een hond heb die elke week in de achterbak komt kan ik daar absoluut niks kwijt.

Nu ben ik benieuwd of er wat te plaatsen is bij de achterbank!!!
Dan bedoel ik bijvoorbeeld aan de onderkant waar je de benen neer zet!!
Weet eigenlijk niet hoe ik het anders moet uitleggen.

Maar zou ik daar niet ergens ruimte hebben voor een 10" sub en 2 oval speakers ofzo.

Graag tips hierover zodat ik het kan uitpluizen!!!
(Y) (Y)
Maus
Berichten: 4127
Lid geworden op: zo 4 mar 2001 0:00
Locatie: Zwijndrecht

Ik zou haast zeggen; spit dit forumgedeelte eens door, of doe eens een Search.... :)
-jacco-
Über-Spammer
Berichten: 13268
Lid geworden op: za 8 nov 2003 1:59
Locatie: Heukelum-City

Je bedoelt dus de beenruimte achterin?


Als je die toch niet gebruikt (Ik lees: Er zitten geen mensen achterin) gooi dan de achterbank eruit en bouw er een mooie installatie in :)
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
rubbere ronnie
Berichten: 52
Lid geworden op: di 4 jul 2006 10:39
Locatie: leende

Maus schreef:Ik zou haast zeggen; spit dit forumgedeelte eens door, of doe eens een Search.... :)
Nou beste maus, zoals je aan mijn posts kan zien ben ik nog vrij nieuw hier.
Daaraast heb ik me de huppeldeflup gespit en gesearchd, maar ik kan alleen twingo's zien waarbij de koffergedeelte en de voorpanelen zijn aangepast.

Maar als je nu behulpzaam wilt zijn zoek jij het even voor me op :worship: :worship:
rubbere ronnie
Berichten: 52
Lid geworden op: di 4 jul 2006 10:39
Locatie: leende

Jacco Osté schreef:Je bedoelt dus de beenruimte achterin?


Als je die toch niet gebruikt (Ik lees: Er zitten geen mensen achterin) gooi dan de achterbank eruit en bouw er een mooie installatie in :)
Nou dat is juist wel wat ik bedoel.
Bij de beenruimte achterin, maar dan wel verzonken oid dat je de beenruimte en de bank kan behouden.
Zoals ik al zei zit achterin de hond(een prachtige bullterrier overigens) Maar op de achterbank staat een kinderzitje dus de bank kan niet weg.
Dus als de ruimte onder de achterbank nou hol of loos is, kan ik het daar mooi in verwerken met een sterk rooster aan de voorkant zodat het niet kapotgetrapt kan worden.

Maar morgen halen we pas de twingo op, maar ben nu al aan het rondkijken wat er allemaal mogelijk is!!!
micha
Berichten: 78
Lid geworden op: zo 29 mei 2005 18:39
Locatie: Wageningen

Ik denk dat er in een twingo niet heel veel loze ruimte zal zitten.

Het is misschien beter om de halve achterbak te reserveren voor de hond, en de andere helft voor speakers ofzo.
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

lijkt me niet dat er dan veel ruimte over gaat blijven. onder de stoel zal ook niet veel passen. Misschien aan de zijkanten van de kofferbak? Of gewoon een tekkel nemen (0)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
rubbere ronnie
Berichten: 52
Lid geworden op: di 4 jul 2006 10:39
Locatie: leende

Idd,

Als de hond volgroeit is dan kan hij haast zijn kont al niet keren in de hele kofferbak laat staan een halve, dus de helft hiervan is geen optie.
Mijn halve achterbank is ook geen optie omdat ik die gewoon wil kunnen gebruiken.

Word toch een probleempje dit, maar vanavond de auto ophalen dan kan ik het meteen eens bekijken. :bang:
-jacco-
Über-Spammer
Berichten: 13268
Lid geworden op: za 8 nov 2003 1:59
Locatie: Heukelum-City

De torentjes boven de achterveerpoten :)

1 van de weinig overgebleven opties :wink:
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
rubbere ronnie
Berichten: 52
Lid geworden op: di 4 jul 2006 10:39
Locatie: leende

Jacco Osté schreef:De torentjes boven de achterveerpoten :)

1 van de weinig overgebleven opties :wink:
Zo, net de auto opgehaald.
Heb gelijk even rondgekeken waar ik wat zou kunnen stoppen en inderdaad zijn de torentjes een van de weinige opties.
Gelukkig zitten ze er al met een paar schijt speakertjes erin, dus dat is een kwestie van vervangen!!
Verder zal ik nog wel effe wat rustig kijken wat ik kan doen.
Marcus
Berichten: 3331
Lid geworden op: vr 27 jan 2006 19:29
Locatie: Hellevoetsluis

Is het geen oplossing om een woofer te monteren in een dubbele bodem en dan onder die dubbele bodem de versterker?
Uiteraard moet je de woofer wel beschermen i.v.m. de hond.
En uiteraard niet te hard zetten als je de hond meeneem :p
antoine
Berichten: 7739
Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
Car: Renault Clio III RS
Locatie: mont chêne

Ik had in mijn twingo ook een dubbele bodem en een 10 " erin. Dus het past wel. Het kratje bier paste er nog net in. :)
rubbere ronnie
Berichten: 52
Lid geworden op: di 4 jul 2006 10:39
Locatie: leende

Ik zal eens een tekening maken waarbij ik wel een opklap deel heb voor mijn achterwiel!!
Ik wil namelijk wel de mogelijk houden waarbij ik mijn achterwiel kan behouden, niet dat ik straks alles eruit moet gaan slopen alleen om bij het achterwiel te komen!!!


To be continued (Y)
wesly26
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:49

Ga eens op zoek naar de Phase Linear of Phase Evolution 'Aliante' serie. Deze woofertjes heb je al vanaf iets van 8" en kunnen in hele kleine behuizingen. Geven voor in Tingo gebruik een hele stamp herrie, en kwaliteit ook!
Plaats reactie