verwarming/blower

Post hier al je vragen over de Renault Laguna
Gesloten
rai
Berichten: 32
Lid geworden op: do 2 mar 2006 15:50

Hai iedereen,

Ben ik weer met een vraag.
Ik heb al lang problemen met mijn verwamings blower, vaak slaat ie uit en als ik op bedieningspaneel sla dan springt ie weer aan. Maar sinds gister doet ie helemaal niets meer. De blower blaast niet meer. Alleen als ik rij en beetje snelheid heb dan komt er warme lucht uit maar dit komt natuurlijk door de rijwind. En als ik de auto start hoor ik altijd een borrelend /stromend geluid van een vloeistof , dit geluid komt ergens rechtsvoor vandaan. na paar seconden is dit voorbij. Wat moet ik controleren, de weerstand van de blower ofzo omdat de blower helemaal niet meer draait en blaast. OF heeft het te maken met het filter of thermostaat.
Om bij de blower te komen moet ik toch het rooster bij de ruitenwissers los halen?

Ik hoop dat ik een beetje duidelijk overkom.

groetjes raimond
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
rai
Berichten: 32
Lid geworden op: do 2 mar 2006 15:50

goh jeetje dat ik daar nou niet op was gekomen, bedankt man, zo kom je wel aan je posts (Y)
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Zeg mijnheertje, een beetje moeite mag je wel doen hoor. Of moet iemand het ook nog voor je komen maken?

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... lweerstand

dit topic is zelfs heel erg vers. Het is een probleem wat echt al 100x besproken is. het is goedbedoelt, en als je het forumreglement gewoon eens doorgelezen had snapte je ook de reden.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
rai
Berichten: 32
Lid geworden op: do 2 mar 2006 15:50

ja meneertje zoek functie had ik allang gebruikt meneertje, hoe weet jij dat ik dat niet gebruikt had meneertje.
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Omdat je toch de vraag stelt.
Ik heb je zelfs een link naar een oplossing gepost.

Niet zo op je teentjes getrapt.

T is eigenlijk de moeite van de discussie niet waard :)
Gesloten