Luuk's Clio 1.8 16V rusty racer
-
- Berichten: 910
- Lid geworden op: do 3 mei 2012 19:27
- Car: Meerderen Renault's
- Locatie: Beverwijk NH
Zoals sommige al wisten was ik al enige tijd opzoek naar een goedkope maar toch nog redelijk 16V of Williams voor het circuit sinds gisteren ben ik dan ook de eigenaar van een zwarte Clio 16V
Uiteraard heeft de Clio roest op de schermen maar gelukkig zijn de dorpels hard, het interieurtje ziet er nog goed uit vooral het dashboard.
Plannen ik ga proberen om alles in een rustig tempo op te bouwen ipv alles in een maand te doen ook financieel gezien
Olie koeler ? ? ?
Decarbone Cup dempers rondom Done
Led 3e remlicht
Williams spoorbreedte Done
Rolkooi met gordel balk Done
Kuip stoel(en) Done
RS remmerij voor Done
Groupe N luchtfilter Done
En vooral een hele hoop plezier en veilige ring rondjes
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... 5f5fb7.jpg[/img]
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... 0df001.jpg[/img]
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... 2b8aff.jpg[/img]
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... 91390b.jpg[/img]
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... 30d765.jpg[/img]
Uiteraard heeft de Clio roest op de schermen maar gelukkig zijn de dorpels hard, het interieurtje ziet er nog goed uit vooral het dashboard.
Plannen ik ga proberen om alles in een rustig tempo op te bouwen ipv alles in een maand te doen ook financieel gezien
Olie koeler ? ? ?
Decarbone Cup dempers rondom Done
Led 3e remlicht
Williams spoorbreedte Done
Rolkooi met gordel balk Done
Kuip stoel(en) Done
RS remmerij voor Done
Groupe N luchtfilter Done
En vooral een hele hoop plezier en veilige ring rondjes
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... 5f5fb7.jpg[/img]
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... 0df001.jpg[/img]
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... 2b8aff.jpg[/img]
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... 91390b.jpg[/img]
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... 30d765.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door LuukRS op do 30 okt 2014 17:48, 10 keer totaal gewijzigd.
Tip : zet er een kooi in en fatsoenlijke kuipen en ga vooral lol maken. Ding gaat je dadelijk al genoeg kosten, upgraden kan altijd nog als je techniek beter is...
Wel cool, weer een racert binnen de club erbij. Het kan beter Renault Racing Club worden
Wel cool, weer een racert binnen de club erbij. Het kan beter Renault Racing Club worden
nice! altijd leuk om de oude 16v'tjes te zien racen.
Gaaf ding Luuk!
Ik heb dat ding in 2007 met een lekke koppakking van iemand ingeruild die hem in '94 kocht. Dit was destijds de dikste 16V hier in de buurt. Dik verlaagd, schoepjes & spacers. Helaas was de "glans" in '07 er goed vanaf, en schrok ik behoorlijk toen ik hem op ging halen...
Dit zou mijn RingRacer worden, maar helaas bleek het blok gescheurd. Ik kocht een ander blok, weer pech! Uiteindelijk heb ik een andere 16V gekocht en deze aan een collega doorgeschoven.
Hier vind je nog wel wat info:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 84#2175698
Alle eigenaren van de GR-XJ-47 zijn bekend!
Ik zag op marktplaats dat de RTC houder eraf was. Wat staat er nu op?!
Veel plezier ermee!!! Leuk dat die weer is opgedoken!!!
Ik heb dat ding in 2007 met een lekke koppakking van iemand ingeruild die hem in '94 kocht. Dit was destijds de dikste 16V hier in de buurt. Dik verlaagd, schoepjes & spacers. Helaas was de "glans" in '07 er goed vanaf, en schrok ik behoorlijk toen ik hem op ging halen...
Dit zou mijn RingRacer worden, maar helaas bleek het blok gescheurd. Ik kocht een ander blok, weer pech! Uiteindelijk heb ik een andere 16V gekocht en deze aan een collega doorgeschoven.
Hier vind je nog wel wat info:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 84#2175698
Alle eigenaren van de GR-XJ-47 zijn bekend!
Ik zag op marktplaats dat de RTC houder eraf was. Wat staat er nu op?!
Veel plezier ermee!!! Leuk dat die weer is opgedoken!!!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Berichten: 910
- Lid geworden op: do 3 mei 2012 19:27
- Car: Meerderen Renault's
- Locatie: Beverwijk NH
Dank voor de reacties heren alle tip zijn welkom overigens
kijk nu weet ik in ieder geval dat de hele meuk ook echt vervangen is wist dat het ergens wel een bekende was van hier maar kon het topic niet zo gauw terug vinden. moet zeggen hij gaat er lekker vandoor er staat 198.892 op de klok maar geen idee of dit nu nog goed is
Er zit nu een clubRenaultsportive houder op t.z.t. even vervangen voor een rtc houder als iemand die voor mij heeft tenminste
kijk nu weet ik in ieder geval dat de hele meuk ook echt vervangen is wist dat het ergens wel een bekende was van hier maar kon het topic niet zo gauw terug vinden. moet zeggen hij gaat er lekker vandoor er staat 198.892 op de klok maar geen idee of dit nu nog goed is
Er zit nu een clubRenaultsportive houder op t.z.t. even vervangen voor een rtc houder als iemand die voor mij heeft tenminste
De stand die de klok aangeeft klopt.
Waarschijnlijk is dit een sticker óver de RTC houder...LuukRS schreef:Er zit nu een clubRenaultsportive houder op t.z.t. even vervangen voor een rtc houder als iemand die voor mij heeft tenminste
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Berichten: 1298
- Lid geworden op: zo 11 mar 2007 20:53
- Car: Clio III RS Lux 2008
- Locatie: Berghem
Leuke auto! Kun je heel wat fun mee hebben op het circuit!
Succes met het opbouwen
Succes met het opbouwen
Tips:
-vervang de drijfstanglagers preventief
-ik zie dat er 16 inch wielen onder zitten, zoek een leuk 15 inch setje, daar zijn veel beter betaalbare circuit banden voor te vinden.
-ik weet nog een setje carbon loraine remblokken te liggen (nieuw voor weinig) voor de originele remklauwen. Dat remt ook nog best goed.
-plaats geen oliekoeler maar zorg dat je waterkoeling goed voor elkaar is en gebruik wat dikkere olie (5w50 of 10w60) bij circuit gebruik.
-als je er echt alleen mee gaat racing zou ik een setje cup dempers zoeken.
-plaat een de extra renault 19 bak steun. Daarmee ligt het blok een heel stuk stillen in de motorruimte.
En ohja! vervang de drijfstanglagers.
-vervang de drijfstanglagers preventief
-ik zie dat er 16 inch wielen onder zitten, zoek een leuk 15 inch setje, daar zijn veel beter betaalbare circuit banden voor te vinden.
-ik weet nog een setje carbon loraine remblokken te liggen (nieuw voor weinig) voor de originele remklauwen. Dat remt ook nog best goed.
-plaats geen oliekoeler maar zorg dat je waterkoeling goed voor elkaar is en gebruik wat dikkere olie (5w50 of 10w60) bij circuit gebruik.
-als je er echt alleen mee gaat racing zou ik een setje cup dempers zoeken.
-plaat een de extra renault 19 bak steun. Daarmee ligt het blok een heel stuk stillen in de motorruimte.
En ohja! vervang de drijfstanglagers.
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: wo 2 jan 2008 9:45
- Locatie: Waddinxveen ZH
- Contacteer:
Leuk Luuk
-
- Berichten: 844
- Lid geworden op: vr 2 jul 2010 20:20
- Car: Clio 16V 2.0
- Locatie: Tinte
Idd luuk. Ff de drijfstanglagers vervangen!Geert schreef:Tips:
-vervang de drijfstanglagers preventief
-ik zie dat er 16 inch wielen onder zitten, zoek een leuk 15 inch setje, daar zijn veel beter betaalbare circuit banden voor te vinden.
-ik weet nog een setje carbon loraine remblokken te liggen (nieuw voor weinig) voor de originele remklauwen. Dat remt ook nog best goed.
-plaats geen oliekoeler maar zorg dat je waterkoeling goed voor elkaar is en gebruik wat dikkere olie (5w50 of 10w60) bij circuit gebruik.
-als je er echt alleen mee gaat racing zou ik een setje cup dempers zoeken.
-plaat een de extra renault 19 bak steun. Daarmee ligt het blok een heel stuk stillen in de motorruimte.
En ohja! vervang de drijfstanglagers.
Ik heb btw nog een set schijven met CL RC5+ blokken liggen voor weinig!
En gewoon olie koeler erop. Met nieuwe lagers heb je genoeg druk om niet stuk te lopen.
Mijne draaid ook nog steeds, allemaal bangmakerij!!
Zonder koeler zou ik er voor op t circuit er wel 5w50 indoen dat scheelde bij mij met 120gr toch 0,5 bar.
Ring rondes: 1127 (clio 16v 2.0)
idd gewoon koeler er op no probs.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
AI AI AI, weet waar je aan begint met een 16v
Leuke auto's, maar de kosten om de cas goed te krijgen kun je dus niet meer elders uitgeven
Daan heeft nog een set kuipen met gordels, zgan
Leuke auto's, maar de kosten om de cas goed te krijgen kun je dus niet meer elders uitgeven
Daan heeft nog een set kuipen met gordels, zgan
-
- Berichten: 910
- Lid geworden op: do 3 mei 2012 19:27
- Car: Meerderen Renault's
- Locatie: Beverwijk NH
Ik heb zelf ook het idee dat de drijfstang lagers best eens vervangen kunnen worden.Geert schreef:Tips:
-vervang de drijfstanglagers preventief
-ik zie dat er 16 inch wielen onder zitten, zoek een leuk 15 inch setje, daar zijn veel beter betaalbare circuit banden voor te vinden.
-ik weet nog een setje carbon loraine remblokken te liggen (nieuw voor weinig) voor de originele remklauwen. Dat remt ook nog best goed.
-plaats geen oliekoeler maar zorg dat je waterkoeling goed voor elkaar is en gebruik wat dikkere olie (5w50 of 10w60) bij circuit gebruik.
-als je er echt alleen mee gaat racing zou ik een setje cup dempers zoeken.
-plaat een de extra renault 19 bak steun. Daarmee ligt het blok een heel stuk stillen in de motorruimte.
En ohja! vervang de drijfstanglagers.
heb al een setje 15 inch Williams speedline's met toyo's R888
En ik weet na vandaag zeker dat ik RS remmen voor ga monteren heb telkens het idee als ik vol rem dat er weinig gebeurt in vergelijk met de RS die hapt echt veel lekkerder en vertrouwder wie weet er welke HRC ik moet hebben voor RS remmen
En moet nog uitzoeken welke veren en dempers er nu onder zitten ik vind hem nu nog stug zat stugger dan de RS in ieder geval
Haha ik weet het maar Clio 1 als racer vond ik toch echt een stuk leuker en goedkoperJean-Paul-S schreef:AI AI AI, weet waar je aan begint met een 16v
Leuke auto's, maar de kosten om de cas goed te krijgen kun je dus niet meer elders uitgeven
Daan heeft nog een set kuipen met gordels, zgan
Die kuipjes die Daan heeft zijn met grote oren als ik me niet vergis en daar mag je de ring weer niet mee op
Laatst gewijzigd door LuukRS op za 7 sep 2013 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Remmen 23.8mm HRC. Lees dit maar even over RS remmen; http://www.team1916vforum.nl/viewtopic.php?f=24&t=141
Voor RS remmen in een 15 inch wiel, zie plaatje links.
Voor RS remmen in een 15 inch wiel, zie plaatje links.
Laatst gewijzigd door jacques op za 7 sep 2013 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
-
- Berichten: 260
- Lid geworden op: di 8 feb 2011 21:19
- Contacteer:
RS remmen conversie:
- 23,8mm HRC van Laguna 1 zonder ABS
- RS klauwen (duhhhhhh)
- RS fusees en deze laten affrezen tot ze passen (Daniel had er nog liggen dacht ik inclusief setje nieuwe lagers ervoor)
- Adapterplaten (BartV? of 21 TXI)
- Schijf van een RS (4 gats wel of indien 21 TXI adapterbrackets gewoon 21 TX 4 gats schijf, mijn 21 TXI adaptorplaten kwamen van J-P-S ... ff horen bij hem ?)
Als je systeem nu niet remt zou ik zowizo ook even de remmen nakijken, goede blokjes erin (ferodo DS2500 of Carbon Lorraine RC5) en heel je systeem ff doorspoelen met nieuwe olie, en dan bedoel ik niet ontluchten maar effectief doorspoelen.
Ik gebruik i.c.m. oliekoeler (13 Row MOCAL met sandwich plate zonder thermostaat) 10W60 van castrol edge. Druk zat warm en erg goede olie.
- 23,8mm HRC van Laguna 1 zonder ABS
- RS klauwen (duhhhhhh)
- RS fusees en deze laten affrezen tot ze passen (Daniel had er nog liggen dacht ik inclusief setje nieuwe lagers ervoor)
- Adapterplaten (BartV? of 21 TXI)
- Schijf van een RS (4 gats wel of indien 21 TXI adapterbrackets gewoon 21 TX 4 gats schijf, mijn 21 TXI adaptorplaten kwamen van J-P-S ... ff horen bij hem ?)
Als je systeem nu niet remt zou ik zowizo ook even de remmen nakijken, goede blokjes erin (ferodo DS2500 of Carbon Lorraine RC5) en heel je systeem ff doorspoelen met nieuwe olie, en dan bedoel ik niet ontluchten maar effectief doorspoelen.
Ik gebruik i.c.m. oliekoeler (13 Row MOCAL met sandwich plate zonder thermostaat) 10W60 van castrol edge. Druk zat warm en erg goede olie.
-
- Berichten: 993
- Lid geworden op: za 24 jan 2009 18:49
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Huizen
Heeel gaaf Luuk, ring weekend met de 16v?
Turn one heeft sinds kort interessante polyester kuipjes (met fia keur). Deze zijn een stuk steviger als de non-fia keur QSP kuipen.
http://www.pritechautosport.nl/raceware ... html‎
Kijk ook eens naar omp stoel frames. scheelt je een heleboel gedoe. Bij mij was het echt instant bolt-on
http://www.pritechautosport.nl/raceware ... html‎
Kijk ook eens naar omp stoel frames. scheelt je een heleboel gedoe. Bij mij was het echt instant bolt-on
Oje weer zo'n roestracer? Hehe nou succes!
Doe jezelf trouwens een lol en leer eerst een beetje fatsoenlijk rondjes draaien op straatbanden voor je op de semi's gaat. Zeker op de ring heb je daar de komende 50 ronden nog bar weinig aan, gezien je dan nog baankennis op moet doen en voor je t weet leer je verkeerde lijnen door de overload aan grip die je hebt.
Doe jezelf trouwens een lol en leer eerst een beetje fatsoenlijk rondjes draaien op straatbanden voor je op de semi's gaat. Zeker op de ring heb je daar de komende 50 ronden nog bar weinig aan, gezien je dan nog baankennis op moet doen en voor je t weet leer je verkeerde lijnen door de overload aan grip die je hebt.
-
- Berichten: 910
- Lid geworden op: do 3 mei 2012 19:27
- Car: Meerderen Renault's
- Locatie: Beverwijk NH
Remmen laat ik nog even voor wat het is want ik heb alweer veel teveel spul gekocht en gereserveerd eerst maar eens een kooi en kuipen en gordels en voordat ik ga racen de drijfstang lagers vervangen de rest komt wel
Vandaag ook begonnen met demonteren met een slakke gang haha het schoot niet op er zat nog een versterker onder de bijrijders stoel en de draden daarvan lagen door de halve auto verstopt en vast geschroefd en geplakt.
werd nog rijk ook
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... a6eae0.jpg[/img]
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... fb4133.jpg[/img]
Vandaag ook begonnen met demonteren met een slakke gang haha het schoot niet op er zat nog een versterker onder de bijrijders stoel en de draden daarvan lagen door de halve auto verstopt en vast geschroefd en geplakt.
werd nog rijk ook
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... a6eae0.jpg[/img]
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... fb4133.jpg[/img]
Ben ik niet helemaal met je eens Steven wat betreft de lijnen wel maar ik heb afgelopen zomer nog een paar rondes gereden op de ring met semi's en die reden echt lekker een stuk relaxter in de bochten niet het idee dat je snel overstuur krijgt.Steven schreef:Doe jezelf trouwens een lol en leer eerst een beetje fatsoenlijk rondjes draaien op straatbanden voor je op de semi's gaat. Zeker op de ring heb je daar de komende 50 ronden nog bar weinig aan, gezien je dan nog baankennis op moet doen en voor je t weet leer je verkeerde lijnen door de overload aan grip die je hebt.
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Wellicht dat die semi's relaxed rijden maar ook die hebben een grens. Je moet je auto door en door kennen op straatbanden bedoeld Steven denk ik. Dan is de stap naar semi's veel veiliger.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Het mooiste is om op straatbanden de lijnen te leren in een rustig tempo. Dan voer de de snelheid op en na tig rondes is het mooi om over te stappen naar semi's als de lijnen en snelheid er goed in zitten. Dan kun je met semi's nog weer iets vlotter daarna.
Maar goed, je hebt de semi's al liggen natuurlijk dus ik snap het nu wel alleen de volgorde is het mooist zoals ik het hierboven beschrijf
Maar goed, je hebt de semi's al liggen natuurlijk dus ik snap het nu wel alleen de volgorde is het mooist zoals ik het hierboven beschrijf
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Maakt allemaal geen ruk uit, op straat/semi/slicks zijn de lijnen precies hetzelfde en met elk van deze banden kan je rustig beginnen en de snelheid opvoeren.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Maar rustig rijden is een stuk voordeliger op straatbanden en semi's zijn dan nergens voor nodig. Fatsoenlijke straatbanden kom je een heel eind mee op de ring, semi's zijn veel later pas echt toegevoegde waarde.Luco/Alpine-racer schreef:Maakt allemaal geen ruk uit, op straat/semi/slicks zijn de lijnen precies hetzelfde en met elk van deze banden kan je rustig beginnen en de snelheid opvoeren.
En mooiere lijnen leer je makkelijker rijden op straatbanden omdat je dan veel meer op je techniek moet letten in verband met grip en de grens. Met semi's stuur je gewoon in en de auto doet wel wat je wil (tot bepaalde grenzen uiteraard). Dat bedoel ik met m'n verhaal voornamelijk.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Op de ring misschien wel, maar geloof me, als je een beetje gaat pushen en op de grens rijden is/zijn semislicks en slicks echt voordeliger om op te rijden, 3 snelle rondjes op een willekeurig circuit met straatbanden en je kan ze in de kliko deponeren
Zeker als je ook nog eens aanpassingen hebt aan je onderstel.
Zeker als je ook nog eens aanpassingen hebt aan je onderstel.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
..als je een beetje gaat pushen...
Daar zit nou net de clou van het verhaal denk ik
Daar zit nou net de clou van het verhaal denk ik
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Klopt, maar als jij je auto op straatbanden door en door kent zal je er vanzelf achter komen dat het gedrag op semis en zeker op slicks toch echt wezenlijk anders is, ze hebben allemaal andere eigenschappen waardoor de auto zich ook op de grens anders gaat gedragen.Haas schreef:..als je een beetje gaat pushen...
Daar zit nou net de clou van het verhaal denk ik
Dus wil je vaak op semis rijden zou ik iig de lijnen en gedrag van die auto op die banden willen leren en niet eerst op andere banden.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Gave 16-flappert Luuk Zag m van de week nog op MP voorbij komen
Toch blijft een 16v het mooiste in het zwart
Toch blijft een 16v het mooiste in het zwart
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Ohja jij bent ook zo'n doorgewinterde ringrijder, dat kloptLuco/Alpine-racer schreef:Klopt, maar als jij je auto op straatbanden door en door kent zal je er vanzelf achter komen dat het gedrag op semis en zeker op slicks toch echt wezenlijk anders is, ze hebben allemaal andere eigenschappen waardoor de auto zich ook op de grens anders gaat gedragen.Haas schreef:..als je een beetje gaat pushen...
Daar zit nou net de clou van het verhaal denk ik
Dus wil je vaak op semis rijden zou ik iig de lijnen en gedrag van die auto op die banden willen leren en niet eerst op andere banden.
Doe maar lekker wat je wilt met het advies, het is echt zonde om de ring nog te 'verkennen' op relatief dure banden. Maargoed we zijn allemaal (eigen)wijs genoeg
-
- Berichten: 910
- Lid geworden op: do 3 mei 2012 19:27
- Car: Meerderen Renault's
- Locatie: Beverwijk NH
Niet boos worden op elkaar jongens ik heb de semislicks voor een koopje gekocht het zijn gebruikte semislicks dus voor dat geld rij ik ze wel op.
Dat neemt niet weg dat ik het nog steeds eens blijf wat betreft de lijnen ik kijk een hoop filmpjes van andere Clio's op de ring dan krijg je een heel klein beetje een idee hoe je moet sturen, nou stuurt niemand exact 100% hetzelfde maar het geeft mij een beetje een idee hoe sommige de lijnen pakken en of aansnijden want na 6 rondes weet je hoogstens waar de uitgang is en bij welke slagboom je heen moet rijden oja en waar pizza Gulia zit
Dat neemt niet weg dat ik het nog steeds eens blijf wat betreft de lijnen ik kijk een hoop filmpjes van andere Clio's op de ring dan krijg je een heel klein beetje een idee hoe je moet sturen, nou stuurt niemand exact 100% hetzelfde maar het geeft mij een beetje een idee hoe sommige de lijnen pakken en of aansnijden want na 6 rondes weet je hoogstens waar de uitgang is en bij welke slagboom je heen moet rijden oja en waar pizza Gulia zit
-
- Berichten: 844
- Lid geworden op: vr 2 jul 2010 20:20
- Car: Clio 16V 2.0
- Locatie: Tinte
Leuk ding luuk
Lekker betrouwbaar maken, leuke remmen erop en een kooi met kuipen en een jaarkaart of 25 rondenkaart kopen en lekker rondes draaien.
Wbt de semi's lekker rijden ik rij geen andere lijnen met semi's je voelt toch goed aan wat wel en niet snel is. Belangrjjkste is dat je er weer heel afkomt en met semi's is de kans op schade gewoon kleiner omdat je meer grip heb.
Lekker betrouwbaar maken, leuke remmen erop en een kooi met kuipen en een jaarkaart of 25 rondenkaart kopen en lekker rondes draaien.
Wbt de semi's lekker rijden ik rij geen andere lijnen met semi's je voelt toch goed aan wat wel en niet snel is. Belangrjjkste is dat je er weer heel afkomt en met semi's is de kans op schade gewoon kleiner omdat je meer grip heb.
Ring rondes: 1127 (clio 16v 2.0)
leuke auto!
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl