Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
Anonymous

Ik ben vandaag ook wezen kijken bij een GTT phase 2.Nu is de vraag :Als je de olie vul dop eraf haalt met lopende moter is het dan normaal dat ie de dop er bijna afblaast als je em er los op zou leggen?Er zat toch wel een flinke kracht achter.Okee hij bleef wel hetzelfde lopen maar als je je hand voor het gat hield dan kon je toch merken dat ie flink tekeer ging.Is dit nu normaal of toch wat onderdruk?

Greetz ebbetje.
Sander
Berichten: 1542
Lid geworden op: zo 3 jun 2001 0:00
Locatie: in de buurt
Contacteer:

Als het goed is, is er geen overdruk in je karter. En wat je nu verteld klinkt niet goed. Ik denk dat de zuiger veren versleten zijn. Wat had hij gelopen?

:lol:
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Berichten: 6133
Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
Locatie: Heiloo
Contacteer:

of de carter ontluchting zit dicht
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Anonymous

Hij had iets van 160000km gelopen en met de dop eraf en je hand tegen het gat voelde je een enorme druk.De dop er weer op en dan na 1 minuut er weer af toch ook wel een beetje een blauwe walm eruit!

Greetz ebbetje.
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Berichten: 6133
Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
Locatie: Heiloo
Contacteer:

die blauwe walm zijn je carter gassen die normaal via je carter ventielatie worden afgevoerd
mijn advies ga weer kijken en haal dan de crter ventilatie slang onder bij het blok los motor laten lopen en dan weer proberen beetje druk is wel normaal hoor uit je olievulopening en niet gas geven want dan gooit er olie uitniet veel maar die spetters geven aardig wat troep
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Plaats reactie