Nederlandse leverancier Reichhard Motorsport

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Shorty 16v
Berichten: 210
Lid geworden op: wo 10 jul 2002 16:27
Locatie: Druten

Eindelijk kun je nu ook in nederland bestellen bij Reichhard Motorsport. En wel bij http://www.benr-auto.nl

B&R is een bedrijf dat tuningsonderdelen levert, monteert en desnoods zelf maakt voor nagenoeg alle auto's.Van universele katvervanger tot gesmede zuigers en van velgen tot bodykit.

Ikzelf kom er regelmatig ( 2x in de week) en heb een goede ervaring met dit bedrijf. Het zijn hele vriendelijke jongens en proberen je zoveel mogelijk te helpen op de juiste manier. Hun uurtarrief ligt op een fatsoenlijke hoogte en de service is perfect. Na vele male aandringen van mij, heb ik ze bereid gevonden om leverancier te worden van Reichhard Motorsport. Wil je er iets bestellen hou dan wel rekening met verzendkosten en de levertijd hangt natuurlijk wel af van Reichhard. Maar ze doen natuurlijk hun uiterste best om zo je bestelling zo snel mogelijk binnen te hebben.

Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag 19.00 - 21.00u
Zaterdag 10.00 - 17.00u

B&R tuning, accessoires en onderhoud

van Heemstraweg 1b, 6653 KA Deest (Gld)

Tel. +31(0)487 57 00 36 - Fax. +31(0)487 54 07 48


Email: benrtuning@12move.nl


[img]http://www.benr-auto.nl/assets/images/route.jpg[/img]
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Volgende week vrijdag effe een F.N.O. goes B&R! ;)
Stefan S.
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 7 mei 2003 10:50
Locatie: Twente

Indien ze dezelfde prijs, verzendkosten en levertijd hebben, zie ik het voordeel niet. Dan bestel ik gewoon liever zelf.
Douwe
Berichten: 2320
Lid geworden op: vr 15 feb 2002 0:00
Locatie: Apeldoorn

dtune_stefan schreef:Indien ze dezelfde prijs, verzendkosten en levertijd hebben, zie ik het voordeel niet. Dan bestel ik gewoon liever zelf.
Sterker nog als ze geen speciale lever afspraken hebben met Reichard is het langer onderweg eerst van reichard naar hun dan moet jij nog weer van hun belletje krijgen en vervolgens moet jij het bij hun weer ophalen.

Maar misschien is het qua betalen makkelijker? (geen idee hoe dat standaard bij Reichard gaat :s)
Johan
Berichten: 4179
Lid geworden op: do 13 dec 2001 0:00
Car: renault 5 gt turbo
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

das nog eens dichtbij (Y)
Shorty 16v
Berichten: 210
Lid geworden op: wo 10 jul 2002 16:27
Locatie: Druten

Douwe schreef:
dtune_stefan schreef:Indien ze dezelfde prijs, verzendkosten en levertijd hebben, zie ik het voordeel niet. Dan bestel ik gewoon liever zelf.
Sterker nog als ze geen speciale lever afspraken hebben met Reichard is het langer onderweg eerst van reichard naar hun dan moet jij nog weer van hun belletje krijgen en vervolgens moet jij het bij hun weer ophalen.

Maar misschien is het qua betalen makkelijker? (geen idee hoe dat standaard bij Reichard gaat :s)
Het betalen is zeker makkelijker!! Ik kwam er geen wijs uit bij reichhard!!
En als je iets besteld en het is verkeerd of niet goed ofzo. Kun je met je probleem in nedereland terecht! Of spreken jullie vloeiend duits??
elmotheelk (Eric)
Berichten: 970
Lid geworden op: vr 2 jan 2004 19:37
Locatie: Leiden
Contacteer:

Ik vind het wel een goed initiatief. Zeker als de verzendkosten en betaling beter geregeld zijn. Als ook de webshop op de website actief wordt: super! Ik kan dit soort initiatieven alleen maar steunen.

Eric
Stefan S.
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 7 mei 2003 10:50
Locatie: Twente

Tja, als je 500mtr van de duitse grens woont, spreek je wel een aardig woordje duits :D
Vos
Berichten: 4534
Lid geworden op: di 8 jan 2002 0:00
Locatie: Enschede

dtune_stefan schreef:Tja, als je 500mtr van de duitse grens woont, spreek je wel een aardig woordje duits :D
:D
Clio 16v.....
Roy
Moderator
Berichten: 6618
Lid geworden op: wo 28 mar 2001 0:00
Locatie: Zuid-Holland

En anders zijn er altijd rtc'ers die je kunnen helpen. :wink:

Verzendkosten vind ik wel meevallen eigenlijk. Daar kan je zelf niet voor rijden.
5 GT Turbo '88 GT5
marcel16v
Berichten: 1376
Lid geworden op: vr 7 mar 2003 21:27
Locatie: Deutschland

Shorty 16v schreef:Het betalen is zeker makkelijker!! Ik kwam er geen wijs uit bij reichhard!!
M'n broertje men ik hebben nu al meerdere onderdelen bij Reichhardt en andere Duitse winkels besteld, het betalen is net zo moeilijk als geld overmaken op een binnenlandse rekening. Duurt alleen een paar dagen langer.
Shorty 16v schreef:En als je iets besteld en het is verkeerd of niet goed ofzo. Kun je met je probleem in nedereland terecht! duits??
Als er problemen zijn met de spullen (wat ik me bij Reichhardt kan voorstellen), kan je ze het beste bellen. En inderdaad genoeg mensen die willen helpen.
Shorty 16v schreef:Of spreken jullie vloeiend
Wij spreken een klein beetje Duits, en redden ons ook.
Rob
Berichten: 1757
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: Maastricht

Nou ik ben ZEER te spreken over Reichhard Motorsport.
Het was nog sneller binnen als ik had verwacht, en wat het betalen betreft... Ik had toen met de creditcard betaald. Ging allemaal perfect.

En het Duits is toch het probleem niet?
Daar hebben we Ollie voor :lol:
Shorty 16v
Berichten: 210
Lid geworden op: wo 10 jul 2002 16:27
Locatie: Druten

Het is allemaal alleen maar positief bedoeld hoor!! :)
Probleem is dat iedereen hier altijd met negatieve argumenten komt.
Florus
Berichten: 6727
Lid geworden op: zo 20 jul 2003 11:16

Shorty 16v schreef:Het is allemaal alleen maar positief bedoeld hoor!! :)
Probleem is dat iedereen hier altijd met negatieve argumenten komt.
Precies,voor degene die moeite hebben met bestellen in
het buitenland vind ik dit een goed alternatief (Y) :wink: .
Ollie
Berichten: 7037
Lid geworden op: di 9 jul 2002 12:28
Locatie: Urmond

Rob schreef:Nou ik ben ZEER te spreken over Reichhard Motorsport.
Het was nog sneller binnen als ik had verwacht, en wat het betalen betreft... Ik had toen met de creditcard betaald. Ging allemaal perfect.

En het Duits is toch het probleem niet?
Daar hebben we Ollie voor :lol:
Da bin ich ja wieder :lol:

Ik ben (uiteraard :wink: ) ook zeer te spreken over spullen uit Duitsland. Bankverkeer is tegenwoordig het probleem niet meer, alleen verzendkosten blijven vaak wat aan de hoge kant. Helemaal makkelijk als je een leveradresje in Duitsland hebt, dan kost het bijna geen drol! En er zijn altijd wel RTC'ers bereid om te helpen, of niet Roy :p :D
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Commercie :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Gesloten